Για την Ουκρανική εξέγερση και τα πραγματικά διλήμματα…


levie640

Εδώ και τρεις μήνες πλέον οι πλατείες του Κιέβου γεμίζουν με διαδηλωτές διαφόρων πεποιθήσεων (κυρίως όμως φιλελεύθερους ευρωπαϊστές και φανατικούς ακροδεξιούς) οι οποίοι, με σκοπό να εκφράσουν την δυσαρέσκειά τους στην απόφαση της κυβέρνησης Γιανουκόβιτς να παγώσει τις διαδικασίες για εμπορική σύνδεση με την Ευρωπαϊκή Ένωση και να μην υπογράψει την ιστορική συμφωνία στρέφοντας το βλέμμα της προς τη Ρωσία, ξεχύθηκαν στους δρόμους.

Η κλιμάκωση των ταραχών και η γενίκευση των συγκρούσεων με τις δυνάμεις καταστολής είχε ως αποτέλεσμα ο αριθμός των νεκρών να ξεπεράσει τους 50. Όπως όμως όλα δείχνουν οι κινητοποιήσεις έχουν πλέον για τα καλά παραδοθεί στο έλεος παραστρατιωτικών φασιστικών ομάδων, κάτι που άλλωστε ήταν εμφανές και από την αρχή. Αντίθετα με την περίπτωση της Βοσνίας-Ερζεγοβίνης όπου μόλις πριν από μερικές ημέρες ένα ποτάμι οργής (εργαζόμενων, φοιτητών και διαφόρων άλλων κοινωνικών ομάδων) καταδίκασε τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές, φτάνοντας μέχρι και στο σημείο να πυρπολήσει κυβερνητικά κτήρια σε διάφορες πόλεις της χώρας – και ως απάντηση στον ξεσηκωμό η πολιτική ηγεσία της χώρας απειλεί με αιματοκύλισμαδηλώνοντας έτοιμη να ζητήσει στρατιωτικές ενισχύσεις από την Ευρωπαϊκή Ένωση με στόχο την καταστολή των εξεγέρσεων – αντίθετα και πάλι με τις μεγάλες διαδηλώσεις στην Ελλάδα (2011-2012) που αντιμετωπίστηκαν με χλευασμό, ειρωνικά, υποτιμητικά και ρατσιστικά σχόλια για ολόκληρο τον ελληνικό λαό από τις Ευρωπαϊκές δημοσιογραφικές ελίτ, στην περίπτωση της Ουκρανίας η στάση των Ευρωπαίων ηγετών είναι ήπια έως θετική. Κανείς πλέον δεν κάνει λόγο για «βάνδαλους που καταστρέφουν δημόσια κτίρια» ή για «τεμπέληδες που αντί να αναλάβουν την ευθύνη για την κατάσταση στην οποία βρίσκονται και να επιστρέψουν στις δουλειές τους απεργούν και διαδηλώνουν». Τί και αν ομάδες νεοναζί έχουν φτάσει στο σημείο ενεργά να απειλούν με κατάληψη της εξουσίας, ο ΟΗΕ και οι δημόσιοι οργανισμοί ξαφνικά σιωπούν ενώ οργανώσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων – όπως για παράδειγμα η Διεθνής Αμνηστία – προσφεύγουν και πάλι το παιχνίδι της ακατάσχετης φλυαρίας καλώντας την κυβέρνηση της Ουκρανίας να επιδείξει σεβασμό στους διαδηλωτές, μην παίρνοντας ιδιαίτερα στα σοβαρά την ύπαρξη ένοπλων παραστρατιωτικών φασιστικών ομάδων επανδρωμένων με χούλιγκανς, λούμπεν στοιχεία και ποινικούς εγκληματίες (τον λεγόμενο «Δεξιό Τομέα») που πλέον ελέγχουν το μεγαλύτερο κομμάτι των διαδηλώσεων.

Το βασικό ερώτημα που τίθεται εδώ είναι το εξής: πώς η ακροδεξιά απέκτησε βήμα, καταφέρνοντας όχι μόνο να ηγηθεί (σχεδόν) των διαδηλώσεων αλλά και να καταστεί κυρίαρχη δύναμη στα γεγονότα; Κάποιοι/ες θα καταφύγουν στη γνωστή συνωμοσιολογία λέγοντας ότι οι διαδηλώσεις αυτές ήταν υποκινούμενες και σχεδιασμένες από την ΕΕ και τις ΗΠΑ ή ότι χρηματοδοτούνται από ιμπεριαλιστικά σκοτεινά κέντρα εξουσίας. Παρά του ότι κανείς/μια δεν μπορεί με βεβαιότητα να αποδείξει κάτι τέτοιο – ούτε φυσικά και το αντίθετο – η εμμονή στις αστυνομικού τύπου προσεγγίσεις της εν γένει πραγματικότητας επισκιάζουν μια πολύ σημαντική πτυχή στα γεγονότα, τους ιστορικο-πολιτικούς παράγοντες που διαμόρφωσαν το σύγχρονο πολιτικο-κοινωνικό γίγνεσθαι της χώρας, όπως η άνθηση ακραίων αντιδραστικών συμμοριών στην ευρύτερη περιοχή της Ουκρανίας κατά τη διάρκεια της προ-επαναστατικής περιόδου – στην ουσία επρόκειτο για λούμπεν στοιχεία που επάνδρωναν δολοφονικές ομάδες κρούσης – που κινητοποίησαν μαζικά πογκρόμ εναντίον του εγχώριου Εβραϊκού πληθυσμού, με αποκορύφωμα τα γνωστά Πογκρόμ της Οδησσού επί σειρά ετών, 1821, 1859, 1871, 1881, 1886, και 1905. Πρόκειται για ορόσημο στην ιστορία του Ευρωπαϊκού αντισημιτισμού, όπου και σημαντικό ρόλο έπαιξαν και Έλληνες Χριστιανοί φονταμενταλιστές της διασποράς. Εκατοντάδες Εβραίοι κυνηγήθηκαν, σφαγιάστηκαν από τον όχλο είτε εκτοπίστηκαν (Weinberg 1992: Cesarani 2002, σ.168: Ψαρράς 2013, 74-114). Αυτός ο ιδιαίτερα έντονος – και βαθιά ριζωμένος – αντισημιτισμός των Ουκρανών εξτρεμιστών είχε προ πολλού κινήσει και το ενδιαφέρον του Χίτλερ ο οποίος ήδη στο βιβλίο του «Ο αγώνας μου» θεωρούσε την Ουκρανία ως περιοχή «ζωτικής σημασίας» για τους Γερμανούς. Μια από τις ηγετικές φυσιογνωμίες του Ουκρανικού αντισημιτισμού υπήρξε και ο Στεπάν Μπαντέρα που κατά τη διάρκεια της εισβολής στην ΕΣΣΔ ασπάστηκε τον εθνικοσοσιαλισμό συμμαχώντας με τον στρατό του Χίτλερ. Οι ομάδες του Στεπάν είχε ειδικευτεί στην εξόντωση Εβραίων, Πολωνών και άλλων μειονοτήτων (τσιγγάνων, Τουρκο-ρώσσων και μουσουλμάνων). Λίγα χρόνια πριν την εισβολή όμως των Γερμανών η Ουκρανία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν από τους χειρότερους λιμούς που γνώρισε ποτέ. Πρόκειται για τη γνωστή γενοκτονία του Holodomorπου ούτε λίγο ούτε πολύ αποδίδεται στις οικονομικές πολιτικές του Στάλιν οι οποίες οδήγησαν στον θάνατο εκατομμύρια πολίτες, πράγμα που αναζωπύρωσε τον Ουκρανικό αντικομουνιστικό αντισημιτισμό με βάση τον οποίο οι πολιτικές της ηγεσίας του Στάλιν επιβεβαίωναν τις υποψίες περί συνωμοσίας μεταξύ Εβραίων και κομμουνιστών με στόχο τον αφανισμό των εθνών και την πλήρη υποταγή της ανθρωπότητας.

Με τη διάλυση της ΕΣΣΔ και την πτώση των κομμουνιστικών καθεστώτων (ακόμα και στις χώρες-δορυφόρους) η παραδοσιακή αντισημιτική και πρώην «καταπιεσμένη» (από τον κομμουνισμό) ακροδεξιά επιστρέψει δριμύτερη, επιθετικότερη και πάνω απ’ όλα θυματοποιημένη. Στην Ουκρανία όμως αποκτά ένα ακόμη χαρακτηριστικό: δεν είναι μονάχα ο αντικομουνισμός και ο κατάφωρος αντισημιτισμός των Ουκρανών φασιστών που καταφέρνουν να κινητοποιούν τον όχλο αλλά και ο έντονος αντί-Ρωσισμός τους, δεδομένου ότι συγχέουν την τραγωδία του Holodomor με την πολιτική ηγεμονία της Ρωσίας, ως κυρίαρχη δύναμη στο σύμπλεγμα της ΕΣΣΔ[1] και, ως εκ τούτου, υπεύθυνη για τους εκατομμύρια θανάτους [2]. Έτσι η Ουκρανική ακροδεξιά δεν θα έχανε την ευκαιρία να αντιδράσει στην απόφαση της διεφθαρμένης κυβέρνησης Γιανουκόβιτς να στραφεί προς την Ρωσία – την οποία θεωρεί πηγή κάθε κακού – μια αντίδραση που βρήκε σύμφωνους όμως και τους ευρωπαϊστές φιλελεύθερους που βλέπουν την ένταξη της χώρας στην Ευρωπαϊκή Κοινότητα ως μοναδική λύση για την απαγκίστρωσή της από τις συντηρητικές πολιτικές του Ρώσου προέδρου, Βλαντιμίρ Πούτιν[3]. Παρά της δεδομένης ευρωσκεπτικιστικής τάσης των ακροδεξιών στην Ευρώπη (οι πιο ήπιοι, με μπροστάρη τον θλιβερό Βρετανό τσαρλατάνο Nigel Farage, θεωρούν την Ε.Ε. ως μια αναδυόμενη κομμουνιστική δεσποτική υπερδύναμη που οι λαοί πρέπει να αντιπαλέψουν ενώ οι πιο ακραίες εκφάνσεις της, όπως το Ουγγρικό Jobbik και η Χρυσή Αυγή, βλέπουν πίσω από τα Ευρωπαϊκά σύμβολα την υλοποίηση των υποτιθέμενων Εβραϊκών συνωμοσιών εναντίον ολόκληρης της ανθρωπότητας), η Ουκρανική ακροδεξιά βρέθηκε μπροστά σε μεγάλο δίλημμα: τί ήταν πιο σημαντικό για αυτήν; Ο αντιευρωπαϊκός λόγος (δηλαδή ο αντικομουνισμός και ο αντισημιτισμός) ή το μίσος της για τους Ρώσους (στους οποίους χρεώνουν όχι μόνο το Σταλινικό μαρτύριο αλλά και την χρόνια αρνητική και καταπιεστική τους στάση απέναντι στο δικαίωμα της αυτοδιάθεσης των Ουκρανών); Παρομοίως η Ε.Ε. δυσκολεύεται να καταδικάσει τη βία των φασιστών, όχι μόνο γιατί φοβάται μην – στην προσπάθεια αυτήν – πάρει η μπάλα και τους ένθερμους διαδηλωτές που φωνάζουν υπέρ της, αλλά (και) πάνω απ’ όλα γιατί γνωρίζει πως η καταδίκη των νεοναζί εύκολα θα μπορούσε να μεταφραστεί ως χείρα βοηθείας προς τη Ρωσία, η οποία πάντοτε παρέμενε σιωπηλός εχθρός και ανταγωνιστής των Ευρωπαίων ηγετών.

Ποιό είναι το δίδαγμα λοιπόν αυτής της ιστορίας; Πού θα μπορούσε να εξελιχθεί ολόκληρη η κατάσταση αυτή αν όλες αυτές οι ένοπλες φασιστικές γκρούπες φτάσουν στο σημείο να καταλύσουν κάθε εξουσία; Δεν είναι υπερβολή να μιλάμε για άνοδο ενός νέου ολοκληρωτικού καθεστώτος στην αποσταθεροποιημένη Ουκρανία, ούτε βέβαια αν κάτι τέτοιο συμβεί θα πρόκειται για τυχαίο γεγονός (φυσικά με τεράστιες συνέπειες για την υπόλοιπη Ευρώπη, όπου ακροδεξιά αντιδραστικά κόμματα ποντάροντας στον δημαγωγικό λαϊκισμό και την συνωμοσιολογία κερδίζουν έδαφος κάθε μέρα όλο και περισσότερο). Τί θα μπορούσε να συνεπάγεται μια δικτατορική εκτροπή; Τίποτα λιγότερο και τίποτα περισσότερο από έναν πιθανό μαζικό σφαγιασμό πολιτικών αντιπάλων ή την εκδίωξη Εβραϊκών και μειονοτικών πληθυσμών. Συνεπώς, αν λοιπόν θα έπρεπε να προφυλαχθούν έστω και στο ελάχιστο τα ανθρώπινα δικαιώματα τότε ίσως το μοναδικό που απομένει είναι η συντριβή της εξέγερσης ακόμα και με τη βία των όπλων – πράγμα που δεν φαίνεται να επιθυμεί κανείς, πόσο μάλλον η Ε.Ε. Φυσικά, τίποτα δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι μια τόσο αφελής κίνηση θα λύτρωνε τη χώρα από τις δολοφονικές φασιστικές συμμορίες. Επιπλέον τέτοιου είδους ομάδες έχουν λαϊκό έρεισμα (όπως άλλωστε και φιλορώσος πρόεδρος Γιανουκόβιτς, ο οποίος δεν φαίνεται να εγκαταλείπει εύκολα το παιχνίδι), κάτι που επιβεβαιώνεται όχι μόνο από τα υψηλά ποσοστά της ακροδεξιάς ή το ιστορικό παρελθόν της Ουκρανίας, αλλά και (πάνω απ’ όλα) από το γεγονός ότι οι ίδιοι οι (μή ακροδεξιών πεποιθήσεων) διαδηλωτές δεν προέβησαν σε καμία ενέργεια απώθησης τέτοιων οργανώσεων από τους δρόμους και τα οδοφράγματα (και αν κάτι τέτοιο συνέβη ίσως πρόκειται περί μεμονωμένων περιστατικών). Συνεπώς, η βίαιη καταστολή των ταραχών όχι μόνο δεν αποτελεί λύση στο πρόβλημα αλλά απεναντίας δίνει έναυσμα για βιαιότερα ακροδεξιά μελλοντικά ξεσπάσματα όταν με την πρώτη ευκαιρία διαδηλωτές θα ξεχυθούν και πάλι στους δρόμους[4]. Στη συγκεκριμένη περίπτωση λοιπόν καμία κυβέρνηση και κανένας στρατός δεν θα μπορέσει να τερματίσει τον παροξυσμό των ναζιστικών ορδών, των οποίων οι πεποιθήσεις έχουν βαθιές γενεαλογικές ρίζες. Απεναντίας, στην περίπτωση αυτή μια εμφύλια σύρραξη θα φάνταζε αναπόφευκτη (με ότι αυτό συνεπάγεται).

Στην πραγματικότητα, ούτε η εκεχειρία μήτε οι δεσμεύσεις της κυβέρνησης για συνταγματικές αλλαγές και εκλογές θα μπορούσαν να στήσουν αναχώματα στο τυφλό μίσος των ένοπλων φασιστικών ομάδων που αργά η γρήγορα θα πλημμυρίσει και πάλι τους δρόμους και τις πλατείες. Αν και δεν μπορεί κανείς/μια να γνωρίζει τί τέλος θα έχει όλη αυτή η ιστορία, ακόμα και αν εκλάβουμε το χειρότερο σενάριο, οι Ουκρανοί να οδηγηθούν σε εμφύλιο πόλεμο ή σε μια δικτατορική εκτροπή στο άμεσο μέλλον, πάλι καμία δύναμη δεν φαίνεται ικανή να αποτρέψει κάτι τέτοιο. Όπως και να’ χει όμως ο μόνος ζημιωμένος απ’ όλη αυτήν την ιστορία θα είναι ο ίδιος ο Ουκρανικός λαός, για του οποίου την ευημερία δεν θα ενδιαφερθεί κανείς, ούτε οι Ευρωπαίοι ηγέτες (όπως περίτρανα μας έδειξαν με την περίπτωση της Ισπανίας, της Ελλάδας, της Ιταλίας και της Πορτογαλίας) ούτε οι Ρώσοι ολιγάρχες, πόσο μάλλον οι ακροδεξιοί δημαγωγοί και οι οπλισμένες φρουρές τους. Η λεγόμενη σλαβική αλληλεγγύη επίσης δεν είναι τίποτα περισσότερο από παραμύθι για μικρά παιδιά, πράγμα που έχει αποδειχθεί πολλές φορές στο παρελθόν – κυρίως μέσα από την τραγωδία στα Βαλκάνια με τη διάλυση της Γιουγκοσλαβίας ή όπως άλλωστε φανερώνει και η αντί-Ρωσική στάση των Πολωνών εθνικιστών. Μόνο η πραγματικά δημοκρατική κινητοποίηση των πολιτών μπορεί να φρενάρει όλη αυτήν την κατρακύλα, μόνο η σαφή ρήξη – με άλλα λόγια – με τις αξίες του εθνικιστικού παραλογισμού και η αναγέννηση νέων επαναστατικών συλλογικών προταγμάτων που θα εμπεριέχουν μέσα τους σπέρματα αυτονομίας (και συνεπώς θα δώσουν έναυσμα για περαιτέρω δημοκρατικές διεκδικήσεις). Κάτι τέτοιο όμως, όπως όλα δείχνουν, για την ώρα φαντάζει αδιανόητο στις περισσότερες χώρες της Ανατολικής Ευρώπης. Μέχρι όμως που επαναστατικά προτάγματα θα αναγεννηθούν από τις στάχτες των ηττημένων κοινωνικών αγώνων του προηγούμενου αιώνα οι λύσεις για όλα αυτά τα τερατώδη προβλήματα θα εξακολουθούν να είναι προσωρινές και παιδαριώδεις.

[1] Ο πρόεδρος του «Δεξιού Τομέα» σε συνάντησή του με τον Αμερικανό γερουσιαστή (και πρώην υποψήφιου για την προεδρία της ΗΠΑ) Τζον Μακέιν Ολέγκ δήλωσε ότι «για την κακοδαιμονία της Ουκρανίας ο υπ’ αριθμόν ένα υπεύθυνος είναι η «ρωσοεβραϊκή μαφία»».

[2] Πολλοί ισχυρίζονται ότι το Holodomor ήταν το κατεξοχήν αποτέλεσμα του αρνητικού κλίματος που καλλιεργούσε ο Ρωσικός εθνικισμός – ο οποίος αναβίωσε με την ανάληψη της ηγεσίας του ΚΚΣΕ από τον Στάλιν, προωθούμενος κάτω από τον μανδύα ενός πανσλαβισμού (Arendt 1976) –  αναφορικά με το Ουκρανικό Ζήτημα, προς το δικαίωμα δηλαδή των Ουκρανών να μην ταυτίζονται με το Ρωσικό στοιχείο. Δεν είναι παράλογο να ισχυριστεί κανείς/μια ότι ο Στάλιν έβλεπε την Ουκρανία ως εχθρό του, φοβούμενος κατά πάσα πιθανότητα α) την ύπαρξη αποσχιστικών κινημάτων που θα προκαλούσαν ντόμινο και σε άλλες περιοχές υπό την επήρεια της κυβέρνησής του, θέτοντας έτσι σε κίνδυνο την ενότητα των Σοβιετικών χωρών (στην ουσία την Ρωσική ηγεμονία), και β) τις έντονες και ακραίες φιλοτσαρικές και αντικομμουνιστικές τάσεις που για χρόνια επιβίωναν και θα μπορούσαν ανά πάσα στιγμή να προσφέρουν βοήθεια σε μια πιθανή αντισοβιετική φιλογερμανική ναζιστική έκρηξη εντός της Ουκρανίας. Έπειτα, οι Ουκρανοί αναρχικοί ήταν οι πρώτοι που με οργανωμένο τρόπο αντιστάθηκαν στην μπολσεβίκικη καταπίεση (όπως φυσικά και στην κτηνωδία των Τσαρικών δολοφόνων) κατά τη διάρκεια του Ρωσικού εμφυλίου. Όλα αυτά σίγουρα προκαλούσαν έντονη αμηχανία στην ηγεσία του ΚΚΣΕ η οποία με την πρώτη ευκαιρία δεν δίστασε να λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα εναντίον του Ουκρανικού πληθυσμού που με σκοπό να τον καταστήσει ανίκανο να αντιδράσει τον βύθισε στην πείνα και την εξαθλίωση.

[3] Άλλωστε η Ουκρανία ζει και αυτή μέσα στις εσωτερικές της αντιφάσεις: από τη μια το ανατολικό της κομμάτι διατηρεί ισχυρούς δεσμούς με τη Ρωσία, «ιδιαίτερα η Κριμαία και άλλες περιοχές που έχουν ταυτιστεί με τη ρωσική ιστορία στη διάρκεια πολλών αιώνων. Από την άλλη, η δυτική Ουκρανία είναι δυτικόστροφη και πολιτισμικά διαφοροποιημένη από την ανατολική. Με άλλα λόγια, πρόκειται για μια διχασμένη χώρα, με μεγάλα οικονομικά και κοινωνικά προβλήματα…».

[4] Άλλωστε τα έκτροπα που ακολούθησαν έπειτα από τη διάλυση της Γιουγκοσλαβίας αποτελούν ένα ακόμη ζωντανό παράδειγμα, ότι ο φασισμός, ο ακραίος εθνικισμός και οι εξτρεμιστικές τάσεις των δεξιών δημαγωγών δεν μπορούν να καταπολεμηθούν με καταστολή και βία. Κατά τη διάρκεια του καθεστώτος Τίτο ξεκίνησε ο πόλεμος ενάντια στον εθνικισμό, που οδήγησε σε εκκαθαρίσεις περίπου χιλίων εξακοσίων εθνοκομμουνιστών από τις έξι Γιουγκοσλαβικές χώρες που ζητούσαν την ανεξαρτησία τους από τη Γιουγκοσλαβία (MacDonald 2002, σ.99). Ο Τίτο στην προσπάθειά του να ενώσει όλες τις εθνοτικές ομάδες, με στόχο να οικοδομηθεί μια ενιαία και ισχυρή «σοσιαλιστική» πατρίδα, κατέπνιξε βίαια κάθε φωνή που έκανε λόγο για το δικαίωμα της αυτοδιάθεσης, πράγμα που οδήγησε (όπως ακριβώς και στην ΕΣΣΔ) σε βίαιη καταστολή των όλων θρησκειών που θεωρούνταν κατάλοιπο της αντίδρασης (Coward & Smith 2004, σ.220). Η πτώση του καθεστώτος, όμως, και η φιλελευθεροποίηση υπήρξε αφορμή ώστε όλες αυτές οι καταπιεσμένες εθνικιστικές φωνές να οδηγήσουν στην διαμόρφωση βίαιων αποσχιστικών κινημάτων, οδηγώντας σε έναν αιματηρό και αδυσώπητο πόλεμο.

Βιβλιοαναφορές
– Ψαρρά., Δ., 2013. Το μπεστ σέλερ του μίσους. Αθήνα: Πόλις.
– Arendt, H., 1976. The Origins of Totalitarianism. 6th ed. USA: A Harvest Book.
– Cesarani D., 2002. Port Jews: Jewish Communities in Cosmopolitan Maritime Trading Centres, 1550-1950. Great Britain: Frank Class Publishers.
– Coward H., & Smith G., 2004. Religion and peacebuilding. New York: State University.
– MacDonald D., B., 2002. Balkan holocausts?: Serbian and Croatian victim-centred propaganda and the war in Yugoslavia. Manchester: Manchester University Press.

Πηγή. eagainst.com

81 comments on “Για την Ουκρανική εξέγερση και τα πραγματικά διλήμματα…

  1. Ο/Η Λεωνίδας λέει:

    Και μονο οι «πηγες» που χρησιμοποιει ο αρθρογραφος αρκουν για να κατανοησουμε το ατοπο και εκτος πραγματικοτητας αρθρο .Απο τον αντικομμουνιστη Ψαρρα εως τα εμμισθα τσιρακια της CIA που εχουν εδρα σε πανεπιστημια ! Αναμασα χωρις αιδω τα περι λιμου της Ουκρανιας του Κονκουεστ και των Ναζι τη στιγμη που σε προσφατη εκθεση «φωτογραφιων» του λιμου στην Κριμαια ξεβρακωθηκαν οι εμπνευστες τους δειχνοντας φωτο απο ….τον Αμερικανικο λιμο τα χρονια του κραχ του 29 παρουσιαζοντας τα ΑΜερικανακια σαν ..Ουκρανακια !!!!! (κατι που θαφτηκε σε ολα τα Δυτικα ΜΜΕ )http://taxalia.blogspot.gr/2013/12/blog-post_3172.html

    • Ο/Η Γιάννης Μ. λέει:

      Γενικώς και ειδικώς καλό είναι να ελέγχουμε τις πηγές που αναδημοσιεύουμε. Ένα σχετικό ψάξιμο πάντα μας δείχνει πλευρές αθέατες και αυτά σε μια άκρως «ύποπτη» εποχή όπως σωστά εντόπισες Λεωνίδα

    • Ο/Η Αμετανόητος λέει:

      Ατοπο ? Εκτός πραγματικότητας ? Μάλιστα…
      Κάτι άλλο.
      Λεωνίδα μου σε ποιό σημείο αναφέρεται και συμφωνεί με τον Κόνκουεστ για τον Λιμό όπως λές ?
      Το διάβασα 2-3 φορές το κείμενο και πραγματικά δεν το βρήκα…
      Που το λέει ?
      Βοήθησέ με σε παρακαλώ…
      Υ.Γ. και δεν ειρωνεύομαι βέβαια…

      • Ο/Η Λεωνίδας λέει:

        στο (2)…… «Όλα αυτά σίγουρα προκαλούσαν έντονη αμηχανία στην ηγεσία του ΚΚΣΕ η οποία με την πρώτη ευκαιρία δεν δίστασε να λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα εναντίον του Ουκρανικού πληθυσμού που με σκοπό να τον καταστήσει ανίκανο να αντιδράσει τον βύθισε στην πείνα και την εξαθλίωση.»

        αυτο τι ειναι ? δε ειναι ΘΕΣΗ του αρθρογραφου στον «λιμο» ? Ειναι αυτο αντικειμενικη Ιστορικη προσεγγιση στην ταξικη παλη που ελαβε χωρα στην Ουκρανια απο το 29 ως το 32 για την κολεκτιβοποιηση της γης ,με τα καταλοιπα των τσιφλικαδων να σαμποταρουν ,να σκοτωνουν κουλακους που περναν την γη που τους μοιραζε το Κρατος,προκαλοντας οντως προβληματα στην παραγωγη αλλα ΟΧΙ λιμο ?! Εδω τα γραφαμε και τα ξαναγραφαμε στο Γαλαζιο ….

        • Ο/Η Αμετανόητος λέει:

          Κοίταξε κάτι.
          Είναι δικαιώμά του να ΕΧΕΙ ΘΕΣΗ.
          Είναι δικαιωμά μας να ΕΧΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΘΕΣΗ.

          Του ΠΟΙΟΥ η ΘΕΣΗ είναι πιό κοντά στα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ γεγονότα δεν είναι ένα πράγμα που ΕΥΚΟΛΑ ο αναγνώστης/ια μπορεί να το διακρίνει…
          Ναι τα γράφαμε στο Απέραντο Γαλάζιο και ΣΥΜΦΩΝΩ κι εγώ το ΘΕΜΑ πρέπει να κατασκευάστηκε από τα Αμερικανικά και Ευρωπαϊκά κέντρα…
          Αλλά…!!!
          Οπως γνωρίζεις εδώ στο blog αυτό ΔΕΝ βάζουμε πάντα Αρθρα που μας Αντιπροσωπεύουν ούτε υϊοθετούμε 100% τις απόψεις του κάθε αρθογράφου…
          Στόχος ο Πλουραλισμός…
          Είναι ΚΑΘΗΚΟΝ μας να αναδεικνύουμε (όσο γνωρίζουμε) πτυχές των πραγμάτων που ο «μέσος» αναγνώστης (αδόκιμος ο όρος,αλλά ας μου επιτραπεί…) δεν γνωρίζει…

          Επί του θέματος, ναί συμφωνώ ότι παίρνει ΕΜΜΕΣΑ θέση…Δεν το αποσαφηνίζει 100% αλλά μάλλον το υπονοεί.
          Δεν το πρόσεξα.Ευχαριστώ.

          Πιστεύω όμως ότι, το άρθρο δεν είναι «του πεταμού»…

          • Ο/Η Λεωνίδας λέει:

            «Είναι δικαιωμά μας να ΕΧΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΘΕΣΗ.»
            Συ ειπας !
            Αυτο εκανα κι εγω
            (αντε μη σου πω τιποτα για τον ΓΓ Κομανταντε που μας εχεις φορεσει ΣΤΑΛΙΝΙΚΑ εδω μεσα χαχαχαχαχαχα )

            • Ο/Η Αμετανόητος λέει:

              Για αυτό το είπα βρε χλιμίτζουρα…
              Εχουμε και 5-6 διαβασμένους εδώ μέσα…

              Ο Βούλγαρης εξαιρείται…είναι παραδιαβασμένος…!!!

              • Ο/Η Λεωνίδας λέει:

                αρκετα διαβασε νομιζω ….πρεπει να το παντρεψουμε τωρα

              • Ο/Η Αμετανόητος λέει:

                Ναι,ναί περίμενε…πώς…!
                Στην Εθνική Βιβλιοθήκη θα γίνει γάμος…
                Με κανά βιβλίο Ιστορίας

              • Ο/Η Βούλγαρης Χρήστος λέει:

                Ενα μόνο βιβλίο …πόλυ τσιγκούνια βρε Αμέτ δεν σου ζητήσα να τα αγοράσει,ς αν τα κάνεις 15-30 βιβλία το συζήταμε….
                ΥΓ βέβαια αν μια δεσποσύνη ασκούσα την επιστήμη του Βιτρούβιου ή μια δεσποσύνη ασκούσα την επιστήμη των Τριών Ιεραρχών δώσει το χέρι της για να κουρνίασει ένα πλατυφτέρουγο αλπάτρος τότε και το ποήμα του Απολιναίρ θα πάωει να ισχύει και θα αντικαταστάθει από την γνώστη σε όλους μας καντάτα του Μπάχ…ή με ενα τραγούδι του Πετρέλη για τους πιο «μοντέρνους»…

              • Ο/Η Αμετανόητος λέει:

                Ω Θεέ μου τι Ιππότης…!!!
                Βγαλμένος από τα πιό τρελλά,αισθαντικά όνειρα των τρυφερών υπάρξεων…
                Αλλά με τον Πετρέλη με ξενέρωσες.!

              • Ο/Η Βούλγαρης Χρήστος λέει:

                Μην το πείς αυτό στο Σαλονικίο ΙΩΑΝΝΗ θα με κράξη!

              • Ο/Η Mαν.Αρκάς λέει:

                Xρήστο!!! καλησπέρα
                τι θα κάνει ο σαλονικιός θα σε κράξει;;
                κράξτονα και εσύ τότε.
                Πές του ότι στα μπαρ που ξημεροβραδυάζεται
                όλο μπόμπες πίνει.
                😈
                Αχαχαχαχαχαχαχαχαχ!

              • Ο/Η Βούλγαρης Χρήστος λέει:

                ΥΓ Βέβαία εδώ θα ταιρίαζε το» εγαπήσε με μάτια μου για αυτό που είμαι. στα όνειρα σου μην με ψάχνεις να με βρείς όχι βέβαια ότι σε αυτήν που το έλεγα είχε και κάνένα αποτελέσμα» τελικά….Ελπίζω τουλάχιασυον να μην αποδειχτεί ότι ο Λα Ροσεφουκώ όταν εγράφε για ενα συναισθήμα στο Maximes ήξερε τι εγράφε …..πτοτιμώ τον όρισμό του Βερνντ Κοργούελ στην τριλογία του Αρθούρου….

              • Ο/Η Mαν.Αρκάς λέει:

                Εγώ αμα ανοίξω το στόμα μου να δεις τι έχει να γίνει.
                Αχαχαχαχαχαχαχ! 😈
                ρε το συγκεκριμένο μπλόγκ που μας στέλνει
                τα άρθρα του είναι από τα πιο αξιόλογα
                και σοβαρά της πιάτσας.
                Δεκάδες αναρτήσεις έχουμε κάνει από αυτό.
                Τώρα για το άρθρο, ας υπάρχουν ενστάσεις
                σε ορισμένα σημεία δεν είναι κακό
                την αλήθεια ψάχνουμε έτσι κι αλλιώς.
                Ψάξε ψάξε λοιπόν.

          • Ο/Η Γιάννης Μ. λέει:

            Πριν καιρό είχα πέσει σε ένα άρθρο που με προβλημάτισε αν και δεν γνωρίζω κανέναν απ τους αναφερόμενους για να έχω προσωπική αντίληψη τι ακριβώς ισχύει:
            http://www.periektikidimokratia.org/anakoinoseis/2013-10-27/laspologia-theodosiadis

  2. Ο/Η Λεωνίδας λέει:

    Μην υποτιμάμε τα γεγονότα. Κατ’ αρχήν, αν οι Ρώσοι εθνικιστές γιορτάζουν, ε, εθνικιστές είναι, στο μυαλό θα κολλήσουν;
    Το ίδιο ισχύει και για τους δυτικοευρωπαίους κεφαλαιοκράτες. Είναι ένα ιστορικό χαρακτηριστικό κάθε προ-πολεμικής περιόδου μείζονος μεγέθους η ολιγόνοια των ηγεσιών των αστικών κρατών (και τα φασιστικά αστικά είναι). Θυμηθείτε τον Τσάμπερλαιν (:»έχασε το τραίνο ο Χίτλερ»!). Νομοτελειακό είναι, μοιραία σύρονται στον όλεθρο από δυνάμεις, που δεν μπορούν να ελέγξουν, ακριβώς γιατί δεν έχουν την δυνατότητα να κατανοήσουν.
    Μη συγκρίνουμε την Ουκρανία με κράτη-οπερέττες οπως οι βαλτικες . Ασφαλώς οι βαλτικές «δημοκρατίες» μισοφασισμός είναι, όπως και η Κόσσοβα, η Κροατία, η Ουγγαρία κ.α., και όλα τα αστικά κράτη αυτή τη στιγμή αποχαιρετάνε την αστική Δημοκρατία, που αγαπήσανε, και οδεύουν προς τον φασισμό. Αλλά η Ουκρανία είναι ένα κράτος 45 εκατ. ανθρώπων, μεγάλο σε έκταση, σε πιό νευραλγική θέση (:»Η βάνα του ρωσικού αερίου»), με πολύ χαμηλό επίπεδο ζωής (63 χρόνια προσδόκιμο ζωής), χτυπημένο άγρια και από την κρίση. Αυτό, που θα αποκοπεί θα είναι το γεωργικό, φτωχότερο, και φορτωμένο με τις βαρύτερες αμαρτίες με τους γειτόνους του, Πολωνούς, Ρώσους, αλλά και Εβραίους. Νάχουμε υπόψιν επίσης ότι ούτε στη Βαλκανική είναι ρόδινα τα πράγματα, η Βοσνία μου επιβεβαίωσε πληροφορίες γνωστών, που ταξίδεψαν εκεί. Νομίζω ανάλογα ισχύουν και στις Βαλτικές.
    Δε χορταίνουν οι λαοί με αντικομμουνισμό, κάποια στιγμή θα πεί και η κοιλιά το δικό της λόγο. Οι Ευρωπαίοι και οι Ρώσοι κεφαλαιοκράτες, ιδίως οι πρώτοι, σκάβουν το λάκο τους μαζεύοντας προβλήματα, που δε μπορούν να λύσουν: Ολοι αυτοί, που προανέφερα, κι άλλοι, (Ελλάδα, μεσανατολίτες ) περιμένουν μπαγιόκο από την πλούσια, πλην ήδη χρεοκοπημένη Δύση. Πόσες Τρόϊκες μπορούν να στήσουν; Πόσες τράπεζες να «ανακεφαλαιοποιήσουν»;
    Αν κάποιος έχει λόγο να χαίρεται με τις ευρωπαϊκές μαλακίες, αυτός είναι ο μπάρμπα-Σαμ, γιατί βραχυπρόθεσμα μόνο να κερδίσει έχει από όλα αυτά. Αλλά κι αυτός ανοίγει άλλους λογαριασμούς στην δική του αυλή, Λατινική Αμερική, κι αν νομίζει ότι με την εύκολη Χιλι-ανοποίηση της Βενεζουέλας θα κερδίσει δύναμη και επιρροή, κακό του κεφαλιού του. Ετσι και αλλιώς, και η δική του ανάκαμψη αναιμική και θνησιγενής είναι, ούτε την εσωτερική μάχη την έχει κερδίσει.
    Δε βλέπω άλλη λύση από τον Πόλεμο….
    Κατα τη γνώμη μου,στην Ουκρανια αρχίζει και το τέλος του Πούτιν. Δύει το άστρο του. Και πολύ κράτησε.
    Ο,τι και να γίνει τώρα, δεν τη βγάζει καθαρή. Κι όταν λέω Πούτιν, εννοώ την καπιταλιστική Ρωσία.
    Αναπόφευκτα θα αρχίσουν οι συγκρίσεις με την σοβιετική εποχή, τότε, που οι αγγλογάλοι φεύγαν ντροπιασμένοι από την Μέση Ανατολή, ο Κέννεντυ αγωνιζόταν να αποτρέψει την εγκατάσταση των σοβιετικών πυραύλων 50 μίλια έξω από τη Φλοριντα, και το USA αποχωρούσε για πρώτη φορά στην ιστορία του ηττημένο σε πόλεμο (Βιετ-Ναμ). Βάλε και την κοινωνική δυσαρέσκεια, η Ρωσία μπαίνει στο δρόμο της αποσταθεροποίησης κι ο καθένας μπορεί να υποψιαστεί τι σημαίνει αυτό….
    Πήγαινε για μαλλί με την Ευρασιατική Ενωση (αναγκαστικό ήταν, δεν είχε κι άλλη επιλογή, τέσπα), και νόμιζε πως οι άλλοι θα κάθονται να τον κοιτάνε.
    Είναι πιθανόν να κρατήσει το μεγαλύτερο μέρος της Ουκρανίας με την «ευαίσθητη» περιοχή της Κριμαίας και την βιομηχανική ανατολή, δεν έχει άλλη επιλογή. Αλλά δυτικά του θα έχει (θα έχουμε όλοι…) πλέον ένα φασιστικό κράτος-προβοκάτορα-πυριτιδαποθήκη. Οι Πολωνοί (αυτά τα καθίκια) ούτε ν’ακούνε δε θένε τέτοια προοπτική, γιατί δεν ξέρουνε ποιόν μισούνε περισσότερο, τον Στάλιν η τον Μπαντέρα. Η ανατολική Ευρώπη, δηλαδή η Ευρώπη, θα γίνει μύλος….
    ….και δεν υπάρχει και θεός, να βάλει το χέρι του!
    Είχαμε συνηθίσει να πιστεύουμε ότι όλα αυτά ήταν τριτοκοσμικά και δε μας αφορούσαν.
    Τα πράγματα σοβαρεύουν απότομα – έτσι γίνεται πάντα, πριν ξεσπάσει η μπόρα.
    Πατερούλη, όπου κι αν είσαι, βόηθα!!! ….ο Γ΄ΠΠ ΗΔΗ ΑΡΧΙΣΕ

    • Ο/Η Γιάννης Μ. λέει:

      Πολλά και ενδιαφέροντα όσα γράφεις μέχρι το σημείο που μπλέκεις το επιθυμητό ( … Αναπόφευκτα θα αρχίσουν οι συγκρίσεις με την σοβιετική εποχή …) χωρίς όμως να έχεις προσωπικά βιώματα της τότε σοβιετικής εποχής και της καθημερινότητάς της, όπως αυτή αντανακλούσε στον απλό πολίτη. Κατά τη γνώμη μου πέφτεις στην παγίδα των στατιστικών, που όμως εκτός του ότι έχουν πολλαπλές αναγνώσεις και χρήσεις (πχ με βάση τις στατιστικές ενδεχομένως αδιαφορούν για το σύνολο εάν εξασφαλίζουν την στήριξη του μεγαλύτερου ποσοστού που περάει καλύτερα από πριν) μας μιλούν για αριθμούς ξεχνώντας τους ανθρώπους.
      Το πρώτο σίγουρα δεδομένο είναι ότι η ΕΣΣΔ κατέρρευσε κι αυτό ανεξάρτητα από τους λόγους που έγινε αυτό (χωρίς να είμαι αντίθετος με την πορισματολογία για το τι έφαιξε)
      Το δεύτερο σίγουρο δεδομένο είναι ότι η σημερινή Ρωσία προσπαθεί να σταθεί και να αυξήσει το καθεστώς ισχύος της, ως διεθνού παίκτη.

  3. Ο/Η Λεωνίδας λέει:

    http://www.902.gr/eidisi/diethni/34053/institoyto-gkalop-i-pleiopsifia-stis-proin-sovietikes-hores-nostalgei-tin-essd…..καλα αυτο χεστο ….ειναι ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ

    http://www.tovima.gr/world/article/?aid=491953……η ερευνα -δημοσκοπηση με τα «ματια» του Αστικου Βηματος

    http://gianniotis.blogspot.gr/2013/12/blog-post_2856.html…..kai με τα «ματια» των φασιστων που ψελλισαν …Στημενη !

    http://rt.com/politics/soviet-collapse-ussr-poll-059/……ΑΛΛΑ ΕΔΩ ??? ΚΟΜΜΟΥΝΙΑ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ?

    Κι εδω ΔΕΝ μιλαμε για …»στατιστικες» που λες Γιαννη αλλα για δημοσκοπησεις

    • Ο/Η Γιάννης Μ. λέει:

      Λεωνίδα καλά όλα αυτά, κυβέρνηση γιατί δεν είναι ; Πως κολάενε αυτά ;
      Σα να λέμε ότι οι Έλληνες δεν ήθελαν τον «Λεφτά υπάρχουν’, τους τον επέβαλαν ΗΠΑ και ΕΕ.

      • Ο/Η Λεωνίδας λέει:

        Πολλοι θεωρουν τον Πουτιν ΣΥΝΕΧΙΣΤΗ του Σταλιν !!!!!!!! Επανεφερε την παιδεια σε καπως ανεκτα δημοσια επιπεδα (ο Γιελτσιν τα ειχε διαλυσει ολα) ,την υγεια επισης ,κρατησε καποιες μετοχες πρωην Κρατικων επιχειρησεων (πχ Γκαζπρομ) και βεβαια ενας κοσμος απολιτικος θεωρει οτι σιγα σιγα επανακαμπτει το παλιο .Αλλα ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ !! Ο Καπιταλισμος και μαλιστα ακρατος βασιλευει παντου εκει και τον κοσμο δουλευει …οπως τοτε με τον Γκορμπατσωφ που ο λαος νομισε πως παει να βελτιωσει τον Σοσιαλισμο και η κλικα του ΚΚΣΕ τους την εφερε με κεινο το μαυμου πραξικοπημα Γιελτσιν σε ενα βραδυ !!
        Μην ξεχνας εξ αλλου οτι δευτερο και τριτο κομμα μετα αυτο του Πουτιν εκει ειναι ΚΚΡΟ και ΚΕΚΡ !!

        • Ο/Η Γιάννης Μ. λέει:

          Σε κάθε περίπτωση Λεωνίδα θεωρώ πως δεν υπάρχει αντιπροσωπευτικότερο αποτέλεσμα από αυτό των εκλογών, ειδικά σε μέρη που έχουν βιώσει και τις δύο όψεις του νομίσματος.
          Αν οι ίδιοι επιλέξουν επαναφορά στην προτέρα κατάσταση θα είναι πάρα πολύ μεγάλο βήμα, καθώς εκεί ουσιαστικά θα έχουμε την απάντηση ενός ελεύθερου λαού.

    • Ο/Η Mαν.Αρκάς λέει:

      Αντί για δημοσκοπήσεις καλλύτερα να τους έβαζαν
      τους Ρώσσους
      να γράφουν κάθε ημέρα από 100 φορές την παροιμία
      » όποιος ψάχνει τα πολλά χάνει και τα λίγα»
      😈
      Kαι για να μην το ρίχνω στον χαβαλέ
      οι μεγαλύτερες ηλικίες από 40-50 κι απάνω
      που πρόλαβαν την κατάσταση εκείνη
      φυσικό είναι να προβληματίζονται τώρα.
      👿

      • Ο/Η Γιάννης Μ. λέει:

        Οι μεγάλοι που είχαν ζήσει το καθεστώς επί ΕΣΣΔ βιώνουν την δοκιμασία μεταξύ Σκύλας και Χάρυβδης.

        Υποθετικά βέβαια όλα αυτά όταν άλλοι τα βιώνουν κι άλλοι εκ τους ασφαλούς (όπως εμείς τώρα) ασκούν την όποια κριτική.

  4. Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

    Στην Ουκρανία χαιρετούν με τον χαιρετισμό της «τιμής της ανατάσεως και της νίκης»;;;;;

    Στην Ουκρανία δεν είναι οι Ναζί που θέλουν να ταχθούν με τη Γερμανία και την Ε.Ε;;;

    Στην Ουκρανία δεν βγήκαν με τα σύμβολα των ναζί της χρυσής αυγής;;;

    Θαυμάστε κάτι «έλληνες»…. που σε λίγο καιρό θα βγαίνουν από τα γραφεία των εισαγγελέων αρνούμενοι τα πάντα όπως οι αρχηγοί τους…. με 50 άτομα στο πεζοδρόμιο να τους επευφημούν…

    • Ο/Η Αμετανόητος λέει:

      Τίποτα δεν είναι τυχαίο…

    • Ο/Η Ιωάννης ο Peacemaker λέει:

      Άχου τι είναι τούτο το βίντεο;;Αληθεύουν οι πληροφορίες που έχω ότι τούτος ο βολευτής της νεοναζιστικής «Συμμορίας Ανώμαλων και Κλουβιοκέφαλων μουφο-Ελλήνων» βλέπε Χρυσή Αυγή, έκανε έρωτα με το ίδιο του το όπλο;;Αν ναι δεν ξέρω τι να πω,αν όχι τότε σας παρακαλώ όπως οπωσδήποτε διαγραφεί το σχόλιο,πραγματικά δεν γουστάρω να συκοφαντώ …έστω τέτοιους νεάντερταλ-μπαμπουίνους!!
      ΥΓ
      Κάτι είχε αναφέρει σχολιαστής άλλου ιστοχώρου!!

    • Ο/Η Βούλγαρης Χρήστος λέει:

      Bέβαια τους λείπουν οι στολές των SS αλλά ολο και κάποιος πάπους θα έχει κρύψει την στόλη του από την έποχή της 14 SS-Freiwilligen Division «Galizien».Το παρανοικό της υποθέσης είναι ότι αν οι ναζί ειχάν κερδίσει τον πόλεμο οι παπούδες των περισότερων Ουκρανών θα επρέπε να είναι α) νεκροί β) κολήγοι -καταδικάσμένοι να πέθάνουν αργά η γρήγορα γ) εξορίστοι στην Σιβήρια (δεν χρειάζεται να μιλήσω για πιθανουήτες επιβιώσης) Συμφώνα με το Generalplan Ost 30-45 εκ. κάτοικοι θα «επρέπε» να «ξεκουμπιστούν» για να κάνουν χωρο για τους Γερμανούς και οχι μόνο εποικους…Δεν είανι γνώστο στο ευρύ κοινό αλλά οι ναζί ΔΕΝ προβλέπαν μόνο σε γερμάνους εποικούς-εισβολείς αλλά και απο άλλα «συγγενικά» έθνη οπώς Ολανδούς και …Άγγλους βλέπε Ραιμον Καρτιέ τόμος Α! μεταφράση Παπύρος Πρές 1969) Επίσης συμφώνα με τον David LittleJohn «Foreigh Legions oof the Thrid Reich» 50.000 Ολλάδοι απο τα προτείνομενα 5. εκ. ΕΚΑΝΑΝ το τάξιδι ανατολικά κατα την διάρκεία του πολέμου και ιδιοπιήθηκαν ορυχεία και εκτάσεις γής ΔΩΡΕΑΝ έλω ναζί την περίοδο 1941-1944

    • Ο/Η Ιωάννης ο Peacemaker λέει:

      Λες και βλέπει τι γράφουμε εδώ στο «Απέραντο Γαλάζιο» αυτό το….μπαμπουινοειδές ο Μιχάλης Αρβανίτης και σαν να μας απαντά!:

      Ως αρχαιοελληνικό χαιρετισμό προς το Θείο χαρακτήρισε τη Δευτέρα ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής Μιχάλης Αρβανίτης τον φαινομενικά ναζιστικό χαιρετισμό που απηύθυνε την Κυριακή, κατά την τελετή παρουσίασης των υποψηφίων του κόμματος για την περιφέρεια Κρήτης.

      Εδώ η είδηση!!

      Ποίον κοροιδεύει τούτο εδώ,που ακόμη δεν έχει πάρει θέση στις φήμες περι ερωτικής σχέσης του με τ’ όπλο του??Καλά δεν έχει η ΧΑ ανθρώπους που ως σχολιαστές να δώσουν εξηγήσεις για τις διαστροφές του Αρβανίτη[θα ζητήσω και συγνώμη ρε,αν είμαι λάθος];;Και μην πει κανείς ότι δεν διαβάζονται από τους καραφλούς ναζί οι απόψεις στο διαδίκτυο,αυτοί ρε αν μπορούσαν, θα μας έστελναν Γυάρο από σήμερα κιόλας μην πω ότι θα μας έκαναν και σουβλάκια!!

      Ο Θεός αγαπά τον κλέφτη , αλλά αγαπά και τον νοικοκύρη!Ο αγαπητός ιστορικός ο Χρήστος του απαντά[έστω έμμεσα] κατάλληλα!:

      Βούλγαρης Χρήστος είπε
      Φεβρουαρίου 25, 2014 στις 11:11 πμ

      @IΙωάννη Ειρηνοποίε “αρχαιός ελληνικός χαιρετισμός”…μόνον που ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΡΧΑΙΟΣ ΣΥΓΡΑΦΕΑΣ που να τον αναφέρει….ούτε το nk δεν καταφέρε να βρεί ΕΝΑΝ και για αυτο κρώζει αφρίζοντας..

      Βούλγαρης Χρήστος είπε
      Φεβρουαρίου 25, 2014 στις 11:31 πμ
      Ρε μπετοβλακα πρακτοράτζα nk σε μπαμπουίνους σαν τους τουρκους εργοδοτες σου νομιζεις οτι απευθυνεσαι;
      Τι χαιρετισμό είπαμε ότι ένανε τοι άγαλμα του Αυγολυστου της Πρίμα Πότρα…και να μας πει ΕΣΤΩ ΕΝΑΝ ΑΡΧΑΙΟ ΣΥΓΡΑΦΕΑ που να μιλά για δωρικο χαιρετισμο αν δεν απαντήσει Χρυσαυγίτικο μεγάφωνο της ΞΕΥΤΙΛΑΣ nk: ας παει τώρα να κουνήσει καμιά ΚΕΛΤΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ.

      Από τον παρακάτω σύνδεσμο!
      http://olympia.gr/2014/02/24/απίστευτο-βουλευτής-έστειλε-μήνυμα-μ/#comment-1520771

      Προς τον μπαμπουίνο βολευτή της ναζιστικής συμμορίας που απειλεί Έλληνες που αντιτίθεται στις γνωστές μισάνθρωπες τοποθετήσεις!
      Δήλωσε ρε ξεφτίλα κρυψίνος και θα δείξω κατανόηση!!Α,και μην διανοηθείτε και πειράξετε ΕΛΛΗΝΕΣ που σας ξεμπροστιάζουν,θα βρεθείτε προ εκπλήξεως,ζωντόβολα!!

      • Ο/Η Mαν.Αρκάς λέει:

        Eιρηνοποιέ!!! καλησπέρα,
        τα διαβάζουμε
        όποιος μπει ομως στο γήπεδο του Χρηστάκη του Βούλγαρη
        δεν φτουράει, τρώει το ξύλο της αρκούδας
        το εχει εκπαιδεύσει και ο ΙΩΑΝΝΗΣ κατάλληλα
        να κοίτα
        όπως αυτό που παράθεσες αποπάνω
        (Ρε μπετοβλακα πρακτοράτζα nk σε μπαμπουίνους σαν τους τουρκους εργοδοτες σου νομιζεις οτι απευθυνεσαι;)
        😈
        Αχαχαχαχαχαχαχαχ!

        • Ο/Η Βούλγαρης Χρήστος λέει:

          Αγαπητέ κυρε Μανώλη οφειλω μια εξηγηση: το Ρε μπετοβλακα πρακτοράτζα nk σε μπαμπουίνους σαν τους τουρκους εργοδοτες σου νομιζεις οτι απευθυνεσαι; δΔΕΝ είναι δικό μου αλλά συνδύσσμος του «Κορφίατη» και ένος άλλου σχολισαστη C… και «οι κελτικές σημαιες» είναι του Αμετ…απλα το «κολλλημα» ειναι δικό μου

      • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

        Αν σπαταλήσεις – γιατί μόνο ως σπατάλη μπορεί να θεωρηθεί – λίγο χρόνο για να διαβάσεις πως αντιμετωπίζει ή ίδια η Χ.Α την προπαγάνδα μέσα από το καταστατικό της και τα φυλλάδια της θα διαπιστώσεις πως το όλο ζήτημα είναι πως να πείσει διάφορα ανεγκέφαλα να πιστεύουν αυτά που λέει χωρίς να τα ελέγχουν. Πίστευε και μη ερεύνα δηλαδή. Ότι αφορά τον χαιρετισμό τα sieg heil κλπ. Σε όλα έχουν δικαιολογία που ξέρουν ότι δεν γίνεται στη συντριπτική πλειοψηφία αποδεκτή αλλά αυτοί πρέπει να επιμένουν γιατί έτσι ορίζει η προπαγάνδα.

        Μια άλλη παράμετρος είναι το ψέμα. Συν την άρνηση όταν τους «μαγκώνουν». Όλες οι απαντήσεις στους ανακριτές είναι ακριβώς αυτό. Λένε έξω άλλα και μόλις ζοριστούν τα αρνούνται. Μα τα ίδια ακριβώς έκαναν και οι Ναζιστές στη Γερμανία.

        Επειδή όμως υπάρχουν πάντα ηλίθιοι και κατατρεγμένοι θα υπάρχουν και συνοδοιπόροι τους.

        • Ο/Η Mαν.Αρκάς λέει:

          ΙΩΑΝΝΗ!!! καλησπέρα
          ακολουθούν την γραμμή των ειδώλων τους
          π.χ.
          «ΑΪΧΜΑΝ»
          κύριοι δικαστές εγώ απλός υπάλληλος ήμουν,
          εντολές ανωτέρων εκτελούσα
          👿

          • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

            Καλησπέρα Μανώλη.

            Τι να μας πουν κι αυτοί. Το χειρότερο είναι να βλέπεις λυσσασμένους πρώην πασόκους και νουδούληδες να προσπαθούν να σε πείσουν ότι ο ναζιστικός χαιρετισμός είναι αρχαιοελληνικός.

            Να έχει ρίξει ο άλλος ΠΑΣΟΚ δαγκωτό το 2009 στον ΓΑΠ και σήμερα να είναι χρυσαυγίτης. Και να σου λέει » όσοι δεν είστε με τη Χ.Α είστε ανθέλληνες». Να είναι ο άλλος Καραμανλικός μετά Σαμαρικός εναντίον της Ντόρας και να σου λέει» Είστε συριζαίοι»!!! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

            ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

            Ποια Αυριανή;;;;;; ΜΙΛΑΜΕ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΜΑΥΡΙΑΝΗ!!! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

            Και όσο τους λες ότι είναι «Ο» ΜΑΛΑΚΑΣ αυτός προσπαθεί να κρύψει την ΜΑΛΑΚΙΑ του έχοντας δεδομένο ότι επειδή τον αποκαλείς ΜΑΛΑΚΑ για τις ΜΑΛΑΚΙΕΣ του…. ότι θα ψηφίσεις ΣΥΡΙΖΑ!!!

            ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

            μιλάμε τώρα για καγκουρίλα!!!! Δε σε κατηγορεί ότι πχ μπορείς να μη ψηφίσεις. Ούτε για ΑΝΕΛ. Ούτε για κόμμα άλλο που δεν πρόκειται να είναι πρώτο. Ούτε για οτιδήποτε άλλο!! Το έχει αμέτι μοχαμπέτι ότι θα ψηφίσεις ΣΥΡΙΖΑ επειδή ακόμα και σε αυτό είναι ΜΑΛΑΚΑΣ!!!

            ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

            α και σιωνιστής…. εβραίος…. και τέτοια…..

            Τελικά εβραίος και ανθέλληνας δεν είναι μόνο όποιος ψήφιζε ΠΑΣΟΚ και θα σωνόταν από το «ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ» του ΓΑΠ αλλά τώρα χαιρετά ….Ναζιστικά και ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΑ….ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

            Ο ήλιος ο πράσινος ο ήλιος που ανατέλλει μας οδηγεί!!! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

            ΝΟΥΜΕΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

            μόνο που θυμάμαι τον άλλον τον καραγκιόζη που έγραφε ότι ο ναζιστικός χαιρετισμός είναι αρχαιοελληνικός γιατί το διάβασε στο ΑΣΤΕΡΙΞ….

            ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

  5. Ο/Η Λεωνίδας λέει:

    ΟΙ ΚΟΚΚΙΝΟΜΑΥΡΕΣ ΣΗΜΑΙΕΣ ΠΟΥ ΑΝΕΜΙΖΟΥΝ ΣΤΟ ΚΙΕΒΟ…
    Αν προσέξει κάποιος τις φωτογραφίες από το Κίεβο, θα παρατηρήσει χιλιάδες κοκκινόμαυρες σημαίες ανάμεσα στις μπλέ με κίτρινο σημαίες του «Свобода». Οι σημαίες αυτές δεν είναι σύμβολα αναρχοκομουνιστικών ομάδων βέβαια αλλά νοσταλγών- οπαδών του UPA (επαναστατικός στρατός της Ουκρανίας -Українська Повстанська Армія, УПА), και του Stepan Bandera (Степан Андрійович Бандера, 1909-1959) επικεφαλή της Οργάνωσης Ουκρανών Εθνικιστών (OUN).
    Το Νοέμβριο του 1939,και κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας της επιχείρησης Μπαρμπαρόσα, περίπου800 Ουκρανοί εθνικιστές άρχισαν να εκπαιδεύονται από τους Ναζί στο στρατόπεδο Abwehr . Κατά τις πρώτες ημέρες του Δεκεμβρίου, ο Bandera έστειλε ομάδα στο Lviv με οδηγίες για την προετοιμασία ένοπλης εξέγερσης κατά τη διάρκεια της γερμανικής εισβολής. Την άνοιξη του 1940 η OUN έλαβαν 2,5 εκατομμύρια μάρκα για ανατρεπτικές δραστηριότητες στο εσωτερικό της ΕΣΣΔ.
    Στις 30 Ιουνίου 1941, με την άφιξη των ναζιστικών στρατευμάτων στην Ουκρανία, ο Bandera και η OUN-B ανακηρύξαν ανεξάρτητο ουκρανικό κράτος το οποίο «θα συνεργαστεί στενά με την Εθνική-Σοσιαλιστική Μεγάλη Γερμανία , υπό την ηγεσία του ηγέτη της Αδόλφου Χίτλερ που σχηματίζει μια νέα τάξη πραγμάτων στην Ευρώπη και τον κόσμο» (Όπως αναφέρεται στο κείμενο της « πράξης Διακήρυξης της Ουκρανικής Κρατικής Υπόστασης ”.
    «Εμείς θα δώσουμε τα κεφάλια σας στα πόδια του Χίτλερ» έγραφε ένα φυλλάδιο του ΟUN απευθυνόμενο στους Ουκρανούς-Εβραίους.
    Οι σχέσεις μεταξύ της Ναζιστικής Γερμανίας και του OUN-Β κλονίστηκαν λόγω των φιλοδοξιών του Bandera Τον Ιανουάριο του 1942,ο Bandera μεταφέρθηκε σε φυλακή κράτησης κρατουμένων «υψηλού προφίλ».
    Στα τέλη Φεβρουαρίου του 1943 ξεκίνησε εθνοκάθαρση του πολωνικού στοιχείου από τον UPA και διήρκεσε μέχρι το τέλος του 1944. Τον Ιούνιο του 1943, ο Dmytro Klyachkivsky επικεφαλής διοικητής του UPA έδωσε διαταγή να εξοντώσουν όλους τους άνδρες που ζούσαν στην Volhynia. Στις 11 Ιούλη 1943 μονάδες UPA περικύκλωσαν και επιτέθηκαν σε 150 χωριά. Τα δεκάδες χιλιάδες θύματα, ανεξάρτητα από την ηλικία ή το φύλο βασανίστηκαν μέχρι θανάτου.
    Τον Απρίλιο του 1944 ο Bandera άρχισε συνομιλίες με τον γερμανικό στρατό για τη διενέργεια σαμποτάζ εναντίον του σοβιετικού στρατού. Οι Γερμανοί παρείχαν στη OUN-B και UΡA εξοπλισμό και πράκτορες του εκπαιδεύτηκαν, για τη διεξαγωγή τρομοκρατικών δραστηριοτήτων στο σοβιετικό έδαφος. Στελέχη της OUN-Β, μεταφέρθηκαν αεροπορικώς μέχρι τις αρχές του 1945 πίσω από τις σοβιετικές γραμμές.
    Μετά τον πόλεμο ο Bandera έζησε στο Μόναχο. Οι Βρετανικές μυστικές τον χρησιμοποίησαν για τη συγκέντρωση πληροφοριών και την οργάνωση ένοπλου αγώνα στο σοβιετικό έδαφος. Το 1953 συνδέθηκε με την Δυτικο-γερμανική Υπηρεσία Πληροφοριών (BND) με σκοπό την στρατολόγηση ουκρανών στο έδαφος της ΕΣΣΔ. Στις 14 Οκτωβρίου 1959, ο Bandera είχε γεύμα με ανώτερους αξιωματούχους της BND για να συζητήσουν την επέκταση των δραστηριοτήτων στην Ουκρανία. Την επόμενη μέρα η KGB δολοφόνησε τον Bandera στην πολυκατοικία του.
    Ο UPA παρέμεινε ενεργός και πολέμησε εναντίον της Λαϊκής Δημοκρατίας της Πολωνίας μέχρι το 1947, καθώς και κατά της Σοβιετικής Ένωσης μέχρι το 1949. Το 1948, οι σοβιετικές αρχές είχαν σημαντικές νίκες εναντίον του UPA και γι αυτό στις 3 Σεπτέμβρη 1949 ο διοικητής του Shukhevych εξέδωσε διαταγή για τη διάλυση των μονάδων του UPA και την ένταξη του προσωπικού της UPA στο OUN (Β). Αλλά οι σποραδικές του ενέργειες συνεχίστηκαν. Σύμφωνα με τις σοβιετικές αρχές το 1952 ο UPA / OUN είχε 84 μονάδες μάχης και αποτελούταν από 252 άτομα. Ο τελευταίος διοικητής του UPA, ο Vasyl Kuk , συνελήφθη στις 24 Μαΐου 1954. Η τελική εκκαθάριση των ενόπλων μονάδων επιτεύχθηκε το 1956.
    Ο UPA δολοφονούσε ακόμη και ιερείς όπως ο Mητροπολίτης Oleksiy της Ουκρανικής Αυτόνομης Ορθόδοξης Εκκλησίας . Το 1951 η CIA εκτιμούσε ότι περίπου 35.000 μέλη και στελέχη του κομμουνιστικού κόμματος είχαν δολοφονηθεί από τον UPA κατά την περίοδο μετά το τέλος του Β ‘Παγκοσμίου Πολέμου. Τα Επίσημα Σοβιετικά στοιχεία για τις απώλειες κατά την περίοδο 1944-1953 αναφέρουν 30.676 άτομα. Ανάμεσά τους 241 στελέχη του κόμματος, 205 στελέχη της Κομσομόλκαι 2.590 μέλη των μονάδων αυτοάμυνας. Οι υπόλοιπες απώλειες ήταν μεταξύ των αμάχων, συμπεριλαμβανομένων 15.355 αγροτών και κολχόζνικων.

    • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

      Μόνο οι σημαίες; Εδώ βρήκαν γερμανικά κράνη και φοράνε. Σβάστικες, κέλτικα σήματα των Ναζί και ότι κυκλοφορεί σε Ναζιστικό σύμβολο. Οι Δυτικοί όπως και οι Τάταροι είναι φανατικοί εχθροί των Ρώσων και σε κάθε πόλεμο έχουν ταχθεί εναντίον τους συμμαχώντας από τους Τούρκους στους πολέμους της Κριμαίας μέχρι με τους Ναζί στον Β παγκόσμιο πόλεμο.

      Εδώ γιατί να μη γίνει κάτι ανάλογο αν τα πράγματα αγριέψουν;

      Ο Μιχαήλ έγραψε σε σχόλιο του πρόσφατα αλλού για το θέμα των λαθρομεταναστών ότι η Χ.Α θα είναι αυτή που θα δημιουργήσει «επεισόδιο» ώστε να κάνουν πανηγύρι.

      Θα γίνει κάτι τέτοιο; Θα είναι πραγματικά από τη ΧΑ; ή θα είναι προβοκάτσια;

      Το θέμα είναι ότι ακόμα και η προβοκάτσια έχει ζωτικό χώρο. Τη ΧΑ που μπορεί να της χρεωθεί.

      Αλλά αν θέλει…. ας το εξηγήσει καλύτερα ο ίδιος ο Μιχαήλ που έγραψε και το ανάλογο σχόλιο

    • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

      http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/647363/eskisan-to-korani-kai-petaxan-prokiruxeis-tis-hrusis-augis/

      Μιλάμε τώρα για άμεση επιτυχία….

      Μιχαήλ λες και τα ζώδια μήπως; Με τέτοιο κληρονομικό χάρισμα θα το κλείσει το μαγαζί η Παγιατάκη….

      • Ο/Η Γιάννης Μ. λέει:

        Με δεδομένο ότι στην Ρόδο είχαμε «ελεγχόμενες δράσεις» (ανάλογα με Θράκη) όλα είναι ανοικτά και φυσικά και η περίπτωση προβοκάτσιας

        • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

          Και να μη ξεχνάμε και το άρθρο του Defencenet που κάνει ευθέως «μάθημα» στη ΧΑ για το πως λειτουργεί «σωστά» η δεξιά αντιπολίτευση στην Ουκρανία που πήρε τα όπλα για να πολεμήσει για τα πιστεύω της.

          Με αναφορές όπως

          «Αν ο Λαϊκός Σύνδεσμος-Χρυσή Αυγή φαίνεται σε κάποιους ότι υιοθετεί «ακραίες πολιτικές συμπεριφορές» δεν έχει δει τους μεγάλους νικητές της σύγκρουσης στην πλατεία Ανεξαρτησίας του Κιέβου, το περίφημο κόμμα του «Δεξιού Τομέα».

          και

          «Είναι οι πραγματικοί «σκληροί της ουκρανικής δεξιάς». Εκείνοι που δίνουν μάχες, πεθαίνουν και σκοτώνουν για αυτό που πιστεύουν και δεν περιμένουν την … αντιτρομοκρατική της Ουκρανίας να τους συλλάβει ως κοινούς εκληματίες.»

          http://www.defencenet.gr/defence/item/%CE%B4%CE%B5%CE%BE%CE%B9%CF%8C%CF%82-%CF%84%CE%BF%CE%BC%CE%AD%CE%B1%CF%82-%CE%B7-%CF%87%CF%81%CF%85%CF%83%CE%AE-%CE%B1%CF%85%CE%B3%CE%AE-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%BF%CF%85%CE%BA%CF%81%CE%B1%CE%BD%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%BC%CE%B5-%CF%80%CE%BF%CF%84%CE%B1%CE%BC%CE%BF%CF%8D%CF%82-%CE%B1%CE%AF%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%BF%CF%82-%CE%AD%CF%80%CE%BD%CE%B9%CE%BE%CE%B5-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B2%CE%B3%CE%B9%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CF%8D%CE%BA%CE%BF%CE%B2%CE%B9%CF%84%CF%

          ας τους χαίρονται όσοι τους υποστηρίζουν. Και ας πάρουν τα όπλα και να μη περιμένουν να τους συλλάβουν. Το ίδιο να κάνει και όποιος θεωρεί ότι έχει δίκιο και ότι του ανήκει η εξουσία.

        • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

          Δηλαδή…όσοι ανήκουν στη ΧΑ: στον ΣΥΡΙΖΑ στη ΝΔ στο ΠΑΣΟΚ στο ΚΚΕ στους ΑΝΕΛ στη ΔΗΜΑΡ στον Ολυμπιακό στον ΠΑΟΚ στην ΑΕΚ στον Κεραυνό Επανωμής…

          ας πάρουν από ένα όπλο και να σκοτώσει για τα πιστεύω του….

          Και αυτοί ακόμα δεν έχουν συλληφθεί που έχουν γράψει το άρθρο.

          • Ο/Η Βούλγαρης Χρήστος λέει:

            Αυτοι που το εγράψαν συμφώνα με τον προηγούμενο ΠΚ θα υπαγόνταν στην αρμοδιότητα του άρθρου 51 «προσκλήση σε στάση» (ανταρσία)

          • Ο/Η Kimwn λέει:

            Κι όταν σου έλεγα ότι υπάρχουν πιθανότητες εμφυλίου και ότι κάποιοι τον ετοιμάζουν εσύ έλεγες ότι δεν υπάρχει καμμία πιθανότητα….

            Μα τι πίνεις ??? (και δεν μας δίνεις)

            • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

              Δεν υπάρχει πιθανότητα να τους βγει ότι και να σχεδιάζουν. Ο δήθεν εμφύλιος τους είναι πιθανότητα φτιαχτή. Καμία σχέση με την πραγματικότητα. Το παραμύθι του εμφυλίου είναι για για καταπίντες την παραμύθα.

              Οι Έλληνες δεν έχουν να χωρίσουν απολύτως τίποτα μεταξύ τους. Το ότι υπάρχουν κάποιοι ανισόρροποι που νομίζουν ότι θα πετύχουν εμφύλιο…. είναι για ρούντηδες….

              ρούντυ…

              • Ο/Η Kimwn λέει:

                αδόλφε δεν μας παρατάς…
                Και στην ουκρανία εμφύλιος δεν έγινε (ακόμα) , αλλά δες τα αποτελέσματα…
                Το ότι ήταν στημένο γιατί δεν βόλευε ο «εκλεγμένος» πρωθυπουργός τους, το ξέρω, το ότι μάλλον ήταν τα αντίποινα για την «νίκη» του πούτιν στην συρία και αυτό το υποψιάζομαι, την δικιά μας την μοίρα δεν ξέρω , αλλά με όσα συμβαίνουν και αλλού μην νομίζεις ότι θα είναι διαφορετική…
                Και την γκαιμπελική σου προπαγάνδα στον καθρέφτη, μελανοτσολιά και γερμανοχίτωνα (σαν αυτούς με τα μπουφάν με την γερμανική σημαία στο κιεβο)…

              • Ο/Η Kimwn λέει:

                και η (αναπόφευκτη ??) συνέχεια της ουκρανίας…

                Αμφισβητεί η Μόσχα τη νομιμότητα της νέας ουκρανικής ηγεσίας

                h t t p://news.in.gr/world/article/?aid=1231298253

              • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

                Ρε φασίστα γκαιμπελάκο ρούντυ γερμανοτσολιά δοσίλογε γκεσταμπίτη εσύ είσαι ο ναζιστής κι εγώ ο τσίριζας άπλυτος!!! ΜΗ ΜΠΕΡΔΕΥΕΣΑΙ ΧΑΛΑΣ ΤΟ ΣΚΕΤΣ!!

                Εμφύλιος στην Ελλάδα ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ βάλτο καλά στην ναζιστική σου ΚΕΦΑΛΑ.

              • Ο/Η Kimwn λέει:

                ΒΟΥ-ΚΕΦΑΛΑ
                Μακάρι να μην γίνει, το ξέρεις ότι έχω περισσότερους λόγους από ότι τον εαυτούλη μου (σαν εσένα) να μην γίνουν φασαρίες (ούτε στυλ ουκρανίας)…

                Και το σκέτς που ξεκίνησες κατάντησε παρωδία-κωμωδία -τραγωδία, στον επόμενο χαρακτηρισμό έχει γαμωσταυρίδια…

              • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

                Νευρίασες;

              • Ο/Η Kimwn λέει:

                Ναι , νευρίασα και δεν με πιάνει το ξυδάκι…
                Άμα «ανέβω» πάνω θα πιάσω εσένα…
                Την γλύτωσες δεν πήγε αγκρότικα και η κυρία…

              • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

                Να μη νευριάζεις γιατί βαράω άσχημα…..χαχαχαχαχαχα

                Και δε σε είχα για παρεξηγιάρη…. αν σε πείραξε τόσο πολύ σου ζητώ συγνώμη αλλά ποτέ δεν είχα τέτοια πρόθεση ασχέτως αν η εμμονή σου στην υποκειμενική γνώση της ιστορίας είναι εκνευριστική.

                Όταν ανεβείς θα σε δείρω και μετά θα σε κεράσω ότι ξύδι και ποτό θες. Κερνάω.

              • Ο/Η Kimwn λέει:

                Αν νομίζεις ότι θα την γλυτώσεις , θα στο πω από κοντά…

                Πάντως με έπρηξες (τα σηκώτια)…
                Πάω να διαβάσω λιακόπουλο να ηρεμήσω…
                Να είσαι καλά , και γράφε μου ότι θες, (εγώ να δεις)….

              • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

                Και για να είμαστε και δίκαιοι…..μπορεί να το ξεκίνησα εγώ σε άλλο άρθρο….

                αλλά σήμερα το ξεκίνησες εσύ

                «Ο/Η Kimwn λέει:
                24/02/2014 στις 15:08
                ΤΙ ΛΕΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ ΜΜΠΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
                ανιστόρητε

                Οι ΗΠΑ δεν είχαν κανένα ένδοξο ή μη παρελθόν

                Ξεχνάς τόσες ταινίες με τον συνωνόματο σου τζών γουέην που με ένα περίστροφο ξεπάστρευε μισή φυλη ινδιάνων ???
                Ή την αυστραλία, που τα καράβια των άγγλων δεν πιάναν ακτή και πετάγαν τους κρατούμενους στην θάλασσα ένα μίλι από την ακτή κι όποιος επιζήσει ????

                Δεν είναι αυτά ΔΟΞΕΣ ????
                σιωνιστικέ τσυριζοδιαστρεβλωτή της ιστορίας…»

                Παρόλα αυτά εγώ σου ζητάω συγνώμη.

              • Ο/Η Kimwn λέει:

                Και άσε τις εξυπνάδες…

                Σειρά μου είναι να κεράσω, ακόμα έχω έναν μισθουλάκο….

              • Ο/Η Kimwn λέει:

                Μην κάνεις σαν μικρό παιδί , ποιος είπε την πρώτη και ποιος την τελευταία λέξη…

                Είπα πάω για λιακό …

                prisonplanet.gr

              • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

                Α τώρα αλλάζουμε θέμα ε;;;;

                θα σου λεγα τώρα κάτι αλλά έχει χάρη που ζήτησα συγνώμη….

        • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

          Μετά από τέτοιο άρθρο τι σκέφτεσαι;;;

          την προβοκάτσια; Την παρότρυνση; Την ανάμειξη Βούλγαρων στην Ελληνική πολιτική; Την εκβίαση κάποιου ηλίθιου ώστε να πάρει στα σοβαρά αυτό τον εμετικό φασισμό; Την πραγματοποίηση με το φερετζέ της προβοκάτσιας;

          • Ο/Η Γιάννης Μ. λέει:

            Όλα όσα ανέφερες παίζουν συνονόματε, οι καιροί πονηροί άλλωστε … ο λαός είναι που ακόμα κοιμάται στην πλειοψηφία του

            • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

              Πρόσεξες τη λεπτομέρεια;;

              Γράφει στο άρθρο «δεν έχει δει τους μεγάλους νικητές της σύγκρουσης στην πλατεία Ανεξαρτησίας του Κιέβου, το περίφημο κόμμα του “Δεξιού Τομέα”»

              Θεωρεί προκαταβολικά τους ναζιστές ως «μεγάλους νικητές». Δεν έχει πει ακόμα η Ρωσία την τελευταία της κουβέντα. Δεν έχει τελειώσει το δράμα της Ουκρανίας αλλά μόλις έχει αρχίσει. Η χώρα αν διασπαστεί τότε το κομμάτι των «μεγάλων νικητών» μπαίνει ΑΜΕΣΑ στο ΔΝΤ.

              Και όμως…τους θεωρεί «μεγάλους νικητές».

              Κατά όλα τα άλλα τα φερέφωνα των Νεοναζί ανά το ιντερνετ γράφουν ότι η ΧΑ καταδίκασε το ΝΑΤΟ και τους σιωνιστές. Φυσικά ποτέ δεν καταδίκασε τους Ναζί «μεγάλους νικητές».

              Τώρα πως γίνεται το συγκεκριμένο site να θεωρεί «¨μεγάλους νικητές» τους Νεοναζί Ουκρανούς και από την άλλη να θεωρούν τα γκαβάδια ότι η ΧΑ καταδίκασε τους «νικητές» είναι θέμα ψυχίατρου ειδικευμένου στην αδυσώπητη βλακεία.

              • Ο/Η Γιάννης Μ. λέει:

                Το συγκεκριμένο site παίζει το παιχνίδι του και λίγο πολύ είναι γνωστό σε όσους δεν εθελοτυφλούν. Στην περίπτωση προβοκάτσιας όμως χρειάζονται δύο. Αυτός που θα κάνει την πράξη και αυτός που θα βγει στα κάγκελα να φωνάζει εξυπηρετώντας το σχέδιο.
                Εκεί λοιπόν μπαίνει το ερωτηματικό όταν βλέπεις «προοδευτικά» blog ενημέρωσης να γράφουν :
                ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΣΤΗ ΡΟΔΟ ΕΣΚΙΣΑΝ ΚΟΡΑΝΙ ΚΑΙ ΕΡΙΞΑΝ ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ ΤΗΣ Χ.Α. ΣΕ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΟ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟ

                Πιάσε το αυγό και κούρευτο ή είμαστε άξιοι της μοίρας μας ;

              • Ο/Η Λεωνίδας λέει:

                Το θεμα δεν ειναι το μπλογκ ,ουτε ΠΟΙΟΣ το εκανε ….ΑΛΛΑ ποιοι δωσαν με την ΩΣ ΤΩΡΑ «δραση» τους την δικαιολογια να μοιαζει «ΠΙΘΑΝΟ» απο τους ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΣΥΜΜΟΡΙΤΕΣ .Ποιοι δλδ δωσαν τα ΟΠΛΑ σ αυτον που στηνει την προβοκατσια

                ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ Η ΦΑΣΙΣΤΟΣΥΜΜΟΡΙΑ

              • Ο/Η Γιάννης Μ. λέει:

                Λεωνίδα σωστό μεν αλλά δε. Έχει δύο σκέλη το θέμα Στο πρώτο με την ίδια λογική θα πρέπει να «εξαφανίσομεν’ ότι μπορεί να λειτουργήσει ως «λόγος – αίτιο» . Πέφτουμε στην παγίδα οι εκάστοτε κρατούντες με στοχευμένες μεθόδους να αποκλείουν όποιον κάθε φορά δεν θέλουν, είτε δεξιά, είτε αριστερά, είτε οπουδήποτε αλλού και με κριτήρια που θα τα στήνουν
                Στο δεύτερο σκέλος βλέπουμε ΧΑ με κάποια τμήματα της «αριστεράς» να αλληλοτροφοδοτούνται «αλληλοκατηγορούμενοι»

              • Ο/Η Λεωνίδας λέει:

                «οι εκάστοτε κρατούντες με στοχευμένες μεθόδους να αποκλείουν όποιον κάθε φορά δεν θέλουν,» ………Οποιον δεν θελουν ?? Σε παραμυθιασε κι εσενα ο «εγκλεισμος» και οι «διωξεις» ???Κατσε εχουμε μελλον ακομα ….ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΤΟΝ ΝΑΖΙΣΜΟ !!!! ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΠΛΕΟΝ ….ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ εδω που τα λεμε …η ΚΡΙΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΓΑΝΤΙΑ

              • Ο/Η Γιάννης Μ. λέει:

                Εξαρτάται πως εννοείς το «παραμύθιασε» γιατί απ όσα γνωρίζω Γλέζος και Μπογιόπουλος «παραμυθιασμένοι» είναι αν θυμηθούμε την στάση τους αν μετέφρασα σωστά τι είπες 🙂

    • Ο/Η Βούλγαρης Χρήστος λέει:

      Λεωνίδα μου άρεσε ΠΟΛΥ αυτό που εγράψες για τον UPA ελπίζω να μην σε πειράζει να το δημοσιεύσω σαν αρθρο «κάπου άλλου» με το όνομά σου φυσικά…

  6. Ο/Η Λεωνίδας λέει:

    Παραθέτουμε το κάλεσμα της «κεντρικής διοίκησης» του «Δεξιού τομέα» για σταμάτημα «με κάθε δυνατό διαθέσιμο μέσο» της δράσης του Κομμουνιστικού Κόμματος το οποίο αποκαλούν «εγκληματική συμμορία»

    _______________

    Κόμμα των Περιφερειών και Κομμουνιστικό Κόμμα: εγκληματικές ομάδες των οποίων οι δραστηριότητες πρέπει να τερματίζονται (κανονισμός της Κεντρικής διοίκησης «Νομικός τομέας»)

    Για καθέναν στην Ουκρανία, υπάρχουν δύο αντιλαϊκές, αντι-ουκρανικές δυνάμεις, οι οποίες ευθύνονται για πολλά από τα δεινά ουκρανικού λαού. Αυτές είναι το Κόμμα των Περιφερειών και το Κομμουνιστικό Κόμμα. Το πρώτο είναι η ραχοκοκαλιά του σημερινού καθεστώτος ποινικής ολιγαρχίας και είναι ένα με τον κρατικό μηχανισμό, στην πραγματικότητα, ταυρίζεται με μία σαφώς αυταρχική δικτατορία. Το δεύτερο είναι ο διάδοχος των εισβολέων Μπολσεβίκων και τώρα αποτελεί σημαντικό στοιχείο του ποινικού ολιγαρχικού συστήματος.

    Από τη σκοπιά του περιεχομένου του δημοσίου συμφέροντος του ουκρανικού έθνους, σε σχέση με το Κόμμα των Περιφερειών και το Κομμουνιστικό Κόμμα, εκείνο που συμβαίνει είναι ότι έχουν δημιουργήσει ένα καταπιεστικό καθεστώς το οποίο:

    – επιδιώκει συστηματικά την πολιτική τοποθέτηση των εθνικών μας συμφερόντων, συμπεριλαμβανομένων και της κυριαρχίας, σε άλλες χώρες (πρώτα απ ‘όλα τη Ρωσική Ομοσπονδία)

    – οργανώνει το σύστημα της κοινωνικής και οικονομικής καταπίεσης του λαού της Ουκρανίας

    – ενίσχυσε τη διαφθορά ως αναπόσπαστο μέρος της ουκρανικής πραγματικότητας

    – έχει σταθερά αντιουκρανική πληθυσμιακή πολιτική

    – ενίσχυσε τους υπαλλήλους και τις λεγόμενες «υπηρεσίες επιβολής του νόμου»

    – συνέβαλε στον εμπλουτισμό των ιδιοκτητών των μεγάλων επιχειρήσεων σε βάρος της εξαθλίωσης των μαζών

    – οδηγεί πάντα σε κίνδυνο για την κυριαρχία και την εδαφική ακεραιότητα της Ουκρανίας.

    Στο πλαίσιο αυτό, η κεντρική διοίκηση του «Δεξιού τομέα» διατάζει όλα τα τοπικά στρατεύματα της να καταβάλουν ΚΑΘΕ ΔΥΝΑΤΗ προσπάθεια για να σταματήσουν τις αντιλαϊκές δραστηριότητες των εγκληματικών αυτών συμμοριών. Πρέπει να δράσουν με όλες τις δυνατές διαθέσιμες μεθόδους.

    Επίσης, απευθύνουμε έκκληση προς τους οπαδούς του «Δεξιού Τομέα» να ενεργούν με παρόμοιο τρόπο, και ανάλογα με τις διαθέσιμες δυνάμεις και δυνατότητες, για να σταματήσουν τις δραστηριότητες αυτών των ομάδων.

  7. Ο/Η Γιάννης Μ. λέει:

    Για όποιον ενδιαφέρεται σε σημερινό άρθρο δίνεται η εξήγηση γιατί βλέπουλε την Γερμανία (και συνακόλουθα την ΕΕ) ως «μπροστινό» των ΗΠΑ :

    «…αυτό όμως είναι μια προοπτική που δεν ενθουσιάζει και τις ΗΠΑ που ήλπιζαν να μειώσουν τη στρατιωτική τους παρουσία τους παρουσία στην Ευρώπη, τόσο για να εστιάσουν την προσοχή τους σε άλλα μέτωπα όσο και λόγω της οικονομική επιβάρυνσης που αυτό συνεπάγεται…»

    Το άρθρο – ανάλυση αναφέρεται στα δρώμενα της Ουκρανίας κι έχει τίτλο :
    Ουκρανία: Η ρωσική στρατηγική απέναντι στις ΗΠΑ και την ΕΕ…
    http://www.defence-point.gr/news/?p=96454

  8. Ο/Η Κωστής ο Έλλην λέει:

    Ρε Απέραντο Γαλάζιο σε παρακολουθώ εδώ και τόσο καιρό και συμφωνώ με τα περισσότερα άρθρα που ανεβάζεις. Απορώ γιατί όμως ανεβάζεις άρθρο από αυτούς τους ανθέλληνες; Έχεις δεί τί σάιτ είναι το eagainst? Μια χούφτα ακαδημαικοί φιλοσιωνιστές αναρχικοί ανθέλληνες είναι. Έχεις δει πόσο φιλοεβραίοι είναι? Για αυτούς το πρόβλημα είναι η Χρυσή Αυγή και όχι οι παγκοσμιοποιητές που θέλουν να μας μετατρέψουν σε μια μάζα δίχως έθνος και ταυτότητα. Κατέβασέ το ρε συ μην γίνεσαι ρεζίλι. Μην ανεβάζεις ανθελληνικά άρθρα.

    Και με πηγή Ψαρράς και Hannah Arendt? Ρε συ αυτοί είναι 100% πληρωμένοι από την CIA! Μέλη της παγκόσμιας συνωμοσίας είναι. Τί άλλο θέλει να το καταλάβεις?

  9. Ο/Η Κωστής λέει:

    Ρε Απέραντο Γαλάζιο σε παρακολουθώ εδώ και τόσο καιρό και συμφωνώ με τα περισσότερα άρθρα που ανεβάζεις. Απορώ γιατί όμως ανεβάζεις άρθρο από αυτούς τους ανθέλληνες; Έχεις δεί τί σάιτ είναι το eagainst? Μια χούφτα ακαδημαικοί φιλοσιωνιστές αναρχικοί ανθέλληνες είναι. Έχεις δει πόσο φιλοεβραίοι είναι? Για αυτούς το πρόβλημα είναι η Χρυσή Αυγή και όχι οι παγκοσμιοποιητές που θέλουν να μας μετατρέψουν σε μια μάζα δίχως έθνος και ταυτότητα. Κατέβασέ το ρε συ μην γίνεσαι ρεζίλι. Μην ανεβάζεις ανθελληνικά άρθρα.

    Και με πηγή Ψαρράς και Hannah Arendt? Ρε συ αυτοί είναι 100% πληρωμένοι από την CIA! Μέλη της παγκόσμιας συνωμοσίας είναι. Τί άλλο θέλει να το καταλάβεις?

    • Ο/Η Αμετανόητος λέει:

      Και επειδή κι εσύ φαίνεσαι έξυπνο παλληκάρι, φρόντισε την επόμενη φορά να μπείς να σχολιάσεις μέ ένα μέηλ και ένα νικνέϊμ.
      Γιατί δεύτερη δεν θα υπάρξει.
      Αντιλαμβάνεσαι.
      -Αμετανόητος

    • Ο/Η Λεωνίδας λέει:

      Καλως το χρυσαυγουλοεθνικι ! Σας διωξαν απο τα φασιστοσαιτ ή σας τα κλεισανε και ψαχνετε τωρα κερκιδα σε δημοκρατικα ,αριστερα μπλογκ ? Ηρθες εδω με φρασεολογια Κλανιδιαρη να μας βγαλεις τον μισαλλοδοξο, ρατσιστικο και φασιστικο εμετο σας ?.ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ !!! Ο ΛΑΟΣ ΠΡΩΤΑ ΘΑ ΛΙΩΣΕΙ ΕΣΑΣ τα φασιστικα κορακια των ΣΙΩΝΙΣΤΩΝ και μετα ΑΥΤΟΥΣ που ΚΥΒΕΡΝΗΣΑΝ μας φτασαν εδω και ΣΑΣ ΞΕΘΑΨΑΝ να διασπασετε το ΛΑΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ .

      • Ο/Η Αμετανόητος λέει:

        Λεώ…!
        Ολοι ευπρόσδεκτοι…
        Δεν υβρίζουμε,είμαστε ευπρεπείς και σοβαροί.!
        Μην τα ξαναλέμε.
        Ο Χρυσαυγίτης και ο κάθε απλός ψηφοφόρος της χρυσής αυγής μπορεί να γράψει και να σχολιάσει με κόσμιο τρόπο…
        Τρολ και στημένες προπαγάνδες δεν τρώμε…

  10. Ο/Η Λεωνίδας λέει:

    ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ

    Κοίτα να δεις πώς τα φέρνει η ζωή… Μεγάλα συγκροτήματα αστικών ΜΜΕ που στάζουν σταθερά χολή απέναντι στο λαϊκό κίνημα, (ναυτεργατες ,αγροτες κλπ) εφημερίδες και κανάλια που αναμασούν θεωρίες επί θεωριών «περί βίας» και για το ότι το «μονοπώλιο της έννομης άσκησής της στις κοινοβουλευτικές δημοκρατίες» το έχουν αποκλειστικά οι κρατικές δυνάμεις καταστολής, «ξαφνικά» στην Ουκρανία το είδανε… αλλιώς: Οι οπλισμένες μέχρι τα δόντια δυνάμεις κρούσης της «αντιπολίτευσης», με τη συνδρομή της ΕΕ ειδικά της Γερμανίας αλλά και των ΗΠΑ, έγιναν… «διαδηλωτές» και «αγωνιστές», ο εκλεγμένος με αστικές εκλογές Πρόεδρος της χώρας δεν είναι ο επικεφαλής της περιβόητης «κοινοβουλευτικής δημοκρατίας» τους, αλλά… ο εκπρόσωπος του «αυταρχικού καθεστώτος». Η υποκρισία σε όλο της το μεγαλείο: αφού τα συμφέροντα των εν λόγω ΜΜΕ τάσσονται με τον έναν από τους δύο πόλους της ενδοϊμπεριαλιστικής σύγκρουσης στην Ουκρανία, πάνε περίπατο και οι θεωρίες τους «περί βίας», πάνε και τα «περί κοινοβουλευτικής δημοκρατίας», πάνε όλα… Να το πάρει κι αυτό υπόψη του ο λαός, να το θυμάται και κάθε φορά που από τις φυλλάδες και τα κανάλια τους βάζουν στο στόμα τους την πάλη του ταξικού κινήματος.

    • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

      Προς τι η έκπληξη; Τα ίδια δεν έλεγαν και για τους ισλαμιστές στη Συρία;

      Συνηθισμένη η τακτική Λεωνίδα. Όλα είναι αναλόγως των συμφερόντων τους. Δεν είναι ακραίοι ισλαμιστές όσο εξυπηρετούν τα συμφέροντα τους. Το ίδιο και όσο είναι Ναζί. Αφήνουν την ταμπέλα να υπάρχει. Και τους χρησιμοποιούν όσο και όπως θέλουν.

      ο Μπαμπίνος στο ΣΚΑΙ θυμάσαι τι έλεγε για τη ΧΑ ανάλογα τον καιρό;Για τον ΣΥΡΙΖΑ; Για τη ΔΗΜΑΡ; Όλα ανάλογα με το συμφέρον.

  11. Ο/Η Λεωνίδας λέει:

    » Όλα είναι αναλόγως των συμφερόντων τους.»
    ΟΚ και γιατι ΜΟΝΙΜΩΣ (στάζουν ΣΤΑΘΕΡΑ χολή λεει απο πανω ) βριζουν και επιτιθονται στο λαικο κινημα ? Γιατι ΜΟΝΙΜΩΣ το λαικο κινημα και οι αγωνες βλαπτουν και πληττουν τα ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥΣ !

    Αυτο το συμπερασμα να βγαλει ο λαος λοιπον και να ενισχυει αυτους τους αγωνες στεκοντας στο πλευρο κι αλληλεγγτυος με οσους αγωνιζονται ,αντι να του βαζουν στο στομα την προπαγανδα των ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΤΟΥΣ

    ΑΥΤΟ ΛΕΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ

  12. Ο/Η Δημήτρης λέει:

    Εξαιρετικό κείμενο!!! Μπράβο για την αναδημοσίευση

  13. Ο/Η Μιχαήλ λέει:

    Λοιπόν ἀδέρφια μου…Γελάδια…
    Κατ’ ἀρχάς χαίρομαι γιά τήν πανσπερμία πολλῶν καί διαφορετικῶν ἀπόψεων πολλῶν καί διαφορετικῶν ὀπτικῶν…
    …ΑΑΑφετηριῶν.

    Πάντα καλά…
    …Πάντα ἀνθηρά…λίαν.

    Τώρα…
    Τίς…στοιχειοθετημένες ἀπόψεις (κοινοί χρηματοδότες πολύ συγκεκριμμένου φυράματος κλπ κλπ, μήν τά ξαναλέμε) μου περί κοινῆς «μήτρας» Ναζιστο – Μπολσεβίκων ἤ Ἑβραιομπολσεβίκων – «Ναζήδων», κατά χρονική καί ὄχι μόνο σειρά στήν ξέρετε…

    Αὐτό τό ὁποῖο θά δώσω ἀποκλειστικά γιά τά…Γατόνια ἐδῶ μέσα, είναι ἡ πληροφορία – τεκμηρίωση τῆς διαχρονικότητας τῆς κοινῆς πολιτικῆς τῶν «ἐργαλείων» Μπολσεβίκων (ἀρχικά), «Ναζήδων» (μέ προφανεῖς «στοχεύσεις») κατά τόν…στημένο ΒΠΠ καί Ἀγγλο – αμερικάνων (μετά τήν…»προβλεπόμενη» κατάρρευση τοῦ ’89), μέ ἐκκίνηση τό 1990 καί μέχρι σήμερα, ἐντατικοποιημένης ἀπό ἀναλήψεως Πούτιν (βλ. Δόγμα «Full Spectrum Dominance») καί μέχρι…χτές πού μιλάμε…

    Μιλαμε…βέβαια γιά τίς…νουθεσίες τοῦ Βρετανοῦ πατέρα τῆς Γεωπολιτικῆς Halford Mackinder (Xώρα – ἔδρα τῶν…διαχρονικῶν ἐπιβητόρων της…»Βροχοποιῶν» καί…κατασκευαστῶν τῶν Κομμουνισμο – «Ναζισμῶν»), ὅπως αὐτές διατυπώνονται στό βιβλίο του Democratic Ideals and Reality (1919) καί τό Δόγμα:

    [..] Who rules East Europe commands the Heartland:

    Who rules the Heartland commands the World-Island:

    Who rules the World-Island commands the World [..]

    Ὅπου Heartland βάλτε Ρωσία καί ὅπου World – Island Εύρασία…
    Ἀσφυκτική περικύκλωση καί τῆς…Κίνας δηλαδή, γιά νά μήν χάνουμε ὁλόκληρη τήν «είκόνα»…

    Βεβαίως οἱ ἰδέες πού περιγράφονται στό βιβλίο τοῦ Mackinder εἴχανε πρό πολλοῦ «δουλευτεῖ» ἀπό τόν ἴδιο καί εἴχανε ἐκτενέστατα «ἀναλυθεῖ» καί ἔτυχαν «ἀποδοχῆς» καί ἀμέσου «ἐκτέλεσης» ἀπό τούς «Βροχοποιούς», καί ἐξηγουν καί τήν κατάληψη – ἐξουδετέρωση τῆς Ὀρθοδόξου καί μέ ἀνεξάρτητη…Κεντρική Τράπεζα Ρωσίας, ἀπό τά ἐνεργούμενα τῶν «Βροχοποιῶν»…

    Είναι πολύ διαφορετικά τά πράγματα ἀπ’ ὅσο νομίζαμε – νομίζουμε καί ἡ…πόρνη ἡ Ἱστορία πάντα «ἐκεῖ», πάντα ἀδυσώπητα…καταιγιστική…

    Ὅποιος δέν ἔχει αὐτό τό δυσεύρητο βιβλίο νά ψάξει νά τό βρεῖ….χτές…
    Χρήστο ἀκούς;
    Καί μήν ἀκούω χαζά γιά ταλαντούχες καί πολυπράγμονες…Δεσποσύνες…
    Μή τούς ἀκούς αὐτούς τούς…σάτυρους ἐδῶ μέσα…
    Θά σέ…χαλάσουν…
    …Ἐμεῖς τήν…καριέρα μας 😆

    Εὐχές…
    …Τήν ἀγάπη μου…Γελάδια 😆 :

    • Ο/Η Mαν.Αρκάς λέει:

      Μιχαήλ!!! καλησπέρα αδελφέ
      για να διαβάσουμε οσο νάναι κάτι μπορούμε
      ακόμα.
      Για να μουγκανίσουμε λίγο δύσκολο το βλέπω,
      αλλά
      έτσι όπως πάμε
      σε λίγο μας έχω να βλέπουμε
      βαμβακόπητα και να μας τρέχουν τα σάλια στην κυριολεξία,
      και μ αυτούς πόχουμε μπλέξει
      😈
      Αχαχαχαχαχαχαχαχ!

      • Ο/Η Μιχαήλ λέει:

        Ἔτσι πάει δυστυχῶς ἀδερφέ μου…
        Ὁ Θεός νά βάλει τό χέρι Του…
        Καλό σας ξημέρωμα.

    • Ο/Η Βούλγαρης Χρήστος λέει:

      Κύριε Μιχαήλ Την γενική θεώρια της Γεωστρατηγικής την έχω υπόψην μου …πάντως σε ευχαριστω΄για το βιβλίο και ο Θεός να σε έχει καλα!
      ΥΓ «ασχετό»…ο μικρότερος αδελφός μου έχει οικογένια ενω εγω;

Αφήστε απάντηση στον/στην Mαν.Αρκάς Ακύρωση απάντησης