Ο Δήμαρχος και το παραλήρημα περί «άριας φυλής»! …


Αυτόπτες μάρτυρες πολλοί.
 –
Διαβάστε τι μας έγραψε ένας από αυτούς που το παιδί του πηγαίνει σε δημόσιο Γυμνάσιο στην Πεντέλη (τα στοιχεία του είναι στη διάθεση του Press Workers, αλλά για ευνόητους λόγους δεν τα δημοσιεύουμε)
 –
«Έντεκα προσφυγόπουλα ασυνόδευτα εντάσσονται στο πρόγραμμα ενός γυμνασίου, άνω των διακοσίων μαθητών στην Πεντέλη, ως ακροατές.
 –
Ποτέ δεν ήρθαν έντεκα. Ήρθαν τέσσερα, έφυγε το ένα, την άλλη μέρα ήρθαν δυο, τελικά είπαν θα έρθουν οχτώ. (Άλλα τόσα έχουν ήδη ενταχθεί σε άλλο γυμνάσιο της περιοχής, χωρίς κανένα πρόβλημα. ‘Έτσι κ αλλιώς, η δομή μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι 24 παιδιά, ηλικίας έως 15 χρονών).
 –
Αρχίζει η καταιγίδα.
 –
Ο Σύλλογος Γονέων καλεί σε έκτακτη συνάντηση τους γονείς.
 –
Ξεκινάει η διασπορά πανικού στους ήδη επιφυλακτικούς – από τη οικονομική παρακμή – γονείς.
 –
Το αυγό αρχίζει να επωάζεται.
 –
Οι ερωτήσεις είναι απανωτές.
 –
Κάθε ερώτημα κρύβει κι από έναν υπαινιγμό.
 –
Κάθε υπαινιγμός δημιουργεί αίσθηση βεβαιότητας.
 –
Έχουν εμβολιαστεί; 
 –
Από που έρχονται; 
 –
Πόσο χρονών είναι; 
 –
Τι αρρώστιες κουβαλάνε;
 –
Είναι αξιόπιστα τα πιστοποιητικά υγείας τους; 
 –
Είναι αγόρια; Τα κορίτσια κινδυνεύουν! 
 –
Η επιφύλαξη μετατρέπεται σε πανικό και ο πανικός σε τύφλωση. 
 –
Κάθε φωνή λογικής – ακόμη κι αν προέρχεται από άλλο γονιό του Συλλόγου – δεν ακούγεται. 
 –
Ένας γονιός ψυχολόγος προσπαθεί να κατευνάσει τα πνεύματα εξηγώντας. 
Ένας γονιός εκπαιδευτικός δηλώνει ότι είναι τιμή του, το παιδί του να κάτσει με ένα προσφυγάκι σ.σ., αχ, και να τον είχαμε δάσκαλο!  Παρεμβαίνει «αντίλογος»: «Δεν είναι πρόσφυγες, είναι λάθρο…»
 –
Ο Πρόεδρος του Συλλόγου, βρίσκει ευκαιρία να δώσει «δωράκι» στο Δήμαρχο. Ο Δήμαρχος θέλει να κινήσει ίδιος το θέμα, πουλώντας εκδούλευση στους συντηρητικούς ψηφοφόρους του και ταυτόχρονα να επιδείξει την παντοδυναμία του. Ήρθαν λιγότερα προσφυγάκια σήμερα. Καλεί σε συνάντηση αρμοδίους από το υπουργείο, από την Δευτεροβάθμια, από την δομή φιλοξενίας.
 –
Ενεργοποιείται ο… συναγερμός.
 –
Παίρνει υποσχέσεις απ’ όλους και ορίζει νέα συνάντηση σε τρεις εργάσιμες μέρες.
 –
Εν τω μεταξύ καταφέρνει να το επικοινωνήσει με δυο συνεντεύξεις σε ραδιόφωνο.
 –
Ερωτηματολόγιο με κατευθυνόμενες απαντήσεις μοιράζονται ηλεκτρονικά.
 –
Η διασπορά πανικού μεταλλάσσεται επικίνδυνα. Το φίδι επωάζεται και ο φόβος αρχίζει να κάνει κουμάντο.
 –
Μιλά για τους κίνδυνους σεξουαλικής βίας δίχως κάνεις να του απαντά ότι ο χώρος του σχολείου επιτηρείται από εκπαιδευτικούς. 
 –
Μιλά για εμπειρίες πολέμου που κάνουν αυτά τα παιδιά επικίνδυνα (!) δίχως κάνεις δεν τον ρωτά για την γενιά των Ελλήνων που βίωσε και αυτή πόλεμο, τον εν αποταξία στρατιωτικό Δήμαρχο. 
 –
Ακούγεται το όνομα της μικρής Μυρτούς που κακοποιήθηκε τόσο βάναυσα από αλλοδαπό δίχως κανείς να απαντήσει πως η βία δεν έχει εθνικότητα. 
 –
Μετράνε πόσα χιλιόμετρα διένυσαν μέχρι εδώ – την ικανότητά τους να το καταφέρουν – ως «στοιχείο» του τι εγκλήματα είναι ικανά να πράξουν! Δήθεν υπερασπιστές του πολιτισμού μας που λησμόνησαν τον Οδυσσέα ή μπορεί να τον θεωρούν κι αυτόν… επικίνδυνο εγκληματία.
 –
Νέα συνάντηση όπου όλοι καλούνται να δώσουν αναφορά στον Δήμαρχο για τις ως τώρα ενέργειες τους.
 –
Άραγε πόσοι να πήγαν σήμερα με του κόσμου όλου τα πολιτικά παιχνίδια στην πλάτη τους;
 –
Απολογητικοί, σχεδόν όλοι, στον «άρχοντα της πόλης», αναφέρονται σε πρόγραμμα ένταξης για την εκμάθηση της γλώσσας και παράλληλη συμμέτοχη σε μαθήματα όπως: ξένη γλώσσα, γυμναστική, καλλιτεχνικά.
 –
Ικανοποιημένος ο Δήμαρχος αναφέρεται πάλι στην Μυρτώ και στην άρια φυλή μας(!!!) 
Κάνεις δεν σηκώνεται να φύγει! Κανείς δεν θίγεται! Όλοι τρέμουν!!!
 –
 –
Κανείς δεν υπερασπίζεται το συνταγματικό δικαίωμα του κάθε παιδιού στην Εκπαίδευση, ανεξαρτήτως φυλής, χρώματος, εθνικότητας.
Κανείς δεν προστατεύει τη Εκπαίδευση ως υπόθεση του αρμόδιου υπουργείου και όχι του κάθε τοπικού άρχοντα που χειρίζεται φοβισμένους γονείς.
 –
Ήδη έχει σταλεί επιπλέον εκπαιδευτικό προσωπικό για επιτήρηση στα σχολεία.
 –
Τις μέρες που μεσολαβούν, εποπτεύουν (παρανόμως) καχύποπτοι γονείς σε κάθε διάλειμμα!
 –
Οι έφηβοι μαθητές νιώθουν ήδη περίεργα.
 –
Στα σπίτια αρχίζουν οι ερωτήσεις.
Τα παιδιά επηρεασμένα, μοιράζονται, χωρίζονται στα δύο. 
 –
Ακόμα κι αυτά που θέλουν να πλησιάσουν τα προσφυγόπουλα, αποθαρρύνονται γιατί νιώθουν ότι θα στοχοποιηθούν από τους καχύποπτους. 
 –
Το αυγό σπάει, εμφανίζεται το… «πουλάκι»! 
 –
Οι δάσκαλοι στριμωγμένοι στον υπαλληλικό τους ρόλο, δεν πιστεύουν πια αυτά που διδάσκουν. 
 –
Η Γενική Συνέλευση Γονέων έπεται των εξελίξεων για να τις διαμορφώνει αυθαίρετα.
 –
Προσέγγιση των αδύναμων κρίκων από τους χειριστές του πανικού. 
 –
Μηνύματα από αγνώστους που σπέρνουν τον τρόμο, στα όρια της απειλής. 
 –
Ψηφοφορία για την έκκριση των έως τώρα νέων κινήσεων του Δ.Σ., εξαγνίζει την καταπάτηση του καταστατικού, το οποίο επίμονα αρνούνται να δώσουν σε μέλη που έχουν αντίθετη άποψη.
 –
Συνέλευση με απίστευτες εντάσεις, συντονίζεται από το μεροληπτικό προεδρείο της Γ.Σ.
 –
Η Τρέλα πλειοψηφεί ως άποψη.
 –
Ψηφίζεται το σουρεαλιστικό αίτημα για σχολική ένταξη (μακάρι και εκτός) σχολείου.
 –
Και ακούγεται η επόμενη ερώτηση από μη φοβισμένους μπαμπάδες και μαμάδες: «Κι αν δεν γίνουν δεκτά τα αιτήματα μας, ποια είναι η επόμενη μας κίνηση; Δεν πρέπει να το δεχτούμε! Πρέπει να αντιδράσουμε. Να πάρουμε τα πράγματα στα χέρια μας».
 –
Ο φόβος γίνεται οργή.
 –
Τα ασυνόδευτα προσφυγάκια έρχονται, φεύγουν και έρχονται άλλα. Αύριο η οργή μας θα βρει άλλο στόχο, διότι το «άλλοθι» των «Άλλων», είναι χρήσιμο για κάποιους να το διαιωνίζουν.
 –
Σε βάρος της Ανθρωπιάς, της Δημοκρατίας, των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου».
________________________________________________________
Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s