Ο Kurt Cobain με τα δικά του λόγια…


Εάν βρισκόταν σήμερα ανάμεσά μας θα ήταν 50 ετών, και, την Δευτέρα, θα γιόρταζε μισό αιώνα ζωής. O Kurt Cobain, και η μετεωρική του άνοδος και πτώση στην παγκόσμια μουσική σκηνή εξακολουθεί να προκαλεί το ενδιαφέρον τόσο των φίλων των Nirvana όσο και των απανταχού μουσικόφιλων.

Με αφορμή τη συμπλήρωση 50 ετών από τη γέννηση του ηγέτη της μπάντας που επηρέασε όσο λίγες τα 90΄ς  το Rolling Stone παρουσιάζει μια σειρά από ατάκες και δηλώσεις που καταγράφουν τόσο τη σκέψη του όσο και την μετεξέλιξή της ψυχοσύνθεσής.

Από την απόλυτη αφάνεια στην παγκόσμια καταξίωση και τον τραγικό θάνατο, ο Kurt Cobain ήταν και θα είναι μια ξεχωριστή προσωπικότητα:

  • «Είμαι εντελώς μηδενιστής τις περισσότερες φορές. Είμαι τόσο σαρκαστικός, αλλά ορισμένες φορές είμαι ευαίσθητος και ειλικρινής. Κάπως έτσι βγαίνουν τα περισσότερα τραγούδια. Είναι σαν ένα μείγμα των δύο και έτσι είναι περίπου οι άνθρωποι της ηλικίας μου. Είμαι τόσο τσαντισμένος για τα πράγματα που ενοχλούσαν πριν από μερικά χρόνια. Είμαι τσαντισμένος γενικά για όλα, οπότε αυτά τα τραγούδια είναι η μάχη μου με όσα με εκνευρίζουν». Come as You Are: The Story of Nirvana by Michael Azerrad
  • «Το μεγαλύτερο κομμάτι της μουσικής είναι προσωπικό, αλλά τα περισσότερα από τα “θέματα” στα τραγούδια δεν είναι προσωπικά. Είναι κυρίως ιστορίες από την τηλεόραση, βιβλία, ταινίες ή από φίλους. Αλλά τα συναισθήματα έρχονται από εμένα». Rolling Stone, 1992
  • «Αυτή τη στιγμή έχω να ζητήσω τα εξής από τους οπαδούς μας. Εάν κάποιος από εσάς μισεί τους ομοφυλόφιλους, τους ανθρώπους διαφορετικού χρώματος ή τις γυναίκες, παρακαλώ να μας κάνει τη χάρη και να μας αφήσει ήσυχους. Μην έρχεστε στις συναυλίες μας και μην αγοράζετε τους δίσκους μας». Από την κυκλοφορία τουIncesticide.
  • «Έχουμε αυτή τη σύγκρουση μεταξύ του καλού και του κακού και του άνδρα και της γυναίκας επειδή υπάρχουν άνθρωποι που κάνουν κακά πράγματα σε άλλους χωρίς κανένα λόγο και εγώ απλά θέλω να τους δείρω. Αυτή είναι η ουσία. Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να ουρλιάζω σε ένα μικρόφωνο» Come as You Are: The Story of Nirvana
  • «Νομίζω ότι η ραπ είναι η μοναδική ζωτικής σημασίας μορφή μουσικής που υπάρχει στην μουσική από την εποχή του πάνκ. Δεν θα κάνω ποτέ ραπ, όχι, δεν έχει νόημα. Αυτοί που κάνουν ραπ το κάνουν πολύ καλά. Συνήθως με προσβάλλουν άνθρωποι σαν τον  Vanilla Ice. Οι λευκοί έχουν κλέψει τους μαύρους για τόσα πολλά χρόνια. Θα πρέπει να αφήσουν την ραπ στους αφροαμερικανούς γιατί το κάνουν τόσο καλά και είναι τόσο σημαντικό για εκείνους». Billboard, 1991
  • «Δεν με ενδιαφέρει τόσο πολύ πια η μπάντα όσο παλιά. Το ξέρω ότι ακούγεται άσχημο, αλλά η μπάντα ήταν κάποτε το μοναδικό πράγμα που είχε σημασία για εμένα και τώρα έχω γυναίκα και παιδί. Αγαπώ ακόμη τη μπάντα, αλλά δεν είναι το μοναδικό θέμα για το οποίο ζω» Spin, 1992
  • «Ελπίζω να μην γίνω ποτέ τόσο ευτυχισμένος ώστε να καταντήσω βαρετός. Νομίζω ότι πάντα θα είμαι αρκετά νευρωτικός ώστε να κάνω κάτι περίεργο» Rolling Stone, 1994
  • _________________________________________________
  • Aπό:http://www.efsyn.gr/arthro/o-kurt-cobain-me-ta-dika-toy-logia
Σχολιάστε

