Εμπνευσμένα, θεόπνευστα τροπάρια από τον Ανθιμο…


Όλα τα δίκια έχει η «Ανθισμένη παπαδιά μητροπολίτισσα Θεσσαλονίκης», -όπως αποκαλεί τον δεσπότη Ανθιμο ενυπόγραφο κείμενο σε ενημερωτική ιστοσελίδα- να δηλώνει εξοργισμένος γιατί μερικοί αναρχικοί «εις το όνομα του διαβόλου» μπήκαν σε μια εκκλησιά της μητρόπολης του δημιουργώντας ένα μικροεπεισόδιο σαν αντίδραση γιατί έπειτα από μήνυση της Μητρόπολης Θεσσαλονίκης οι δυνάμεις καταστολής εκκένωσαν ένα κτίριο ιδιοκτησίας της, στο οποίο έβρισκαν προσωρινό κατάλυμα πρόσφυγες, μετανάστες και αλληλέγγυοι τους.

Εδώ να σημειώσουμε ότι ότι υπήρξαν πολλές προσαγωγές με 26 απ’ αυτές να μετατρέπονται σε συλλήψεις. Οι κρατούμενοι με την κατηγορία «διατάραξη θρησκευτικής συνάθροισης» βρίσκονται στην ΓΑΔΘ και αύριο θα οδηγηθούν στα δικαστήρια.

«Δεν το χωρά ο νους μου … Τέτοια πράγματα δεν έχουν γίνει ποτέ στην Ελλάδα», δήλωσε στα ΜΜΕ ο αρχιρασοφόρος.

Φυσικά και δεν είναι εύκολο να συλλάβει το μυαλό του δεσπότη ότι μπορούσε να δημιουργηθεί εκ μέρους των αναρχικών μια τέτοια ακτιβιστική ενέργεια. (Τώρα, αν είναι σωστή η λάθος είναι μια άλλη συζήτηση).

Πιο εύκολο του έρχεται να αντιληφθεί ότι ο ίδιος βρέθηκε κατηγορούμενος –απαλλάχτηκε τελικά με βούλευμα- για παράβαση καθήκοντος και υπόθαλψη εγκληματία, όταν έγινε γνωστή η υπόθεση βιασμού ανηλίκου στο «Παπάφειου» Ορφανοτροφείο Θεσσαλονίκης, στο οποίο είναι πρόεδρος του Δ.Σ. και ο ίδιος προσπάθησε να την κουκουλώσει.

Πολύ καλά λέει επίσης ότι οι αναρχικοί που έκαναν «ντου» στην εκκλησιά του είναι υποκινούμενοι από τον διάολο για «να μην προχωρήσει το έργο της Μητρόπολης που θα βοηθήσει τόσο κόσμο».
Εκφράζοντας μάλιστα την μεγαλοθυμία του, ο Ανθιμος, δήλωσε ότι προσεύχεται «να συγχωρήσει ο θεός αυτά τα άτομα». Και το έχουμε δεδομένο. Οι προσευχές αυτού του δεσπότη εισακούονται από τον Ύψιστο. Διαφορετικά πώς θα κατόρθωνε το «θαύμα» ώστε η μητρόπολη του να απαλλαγεί από τον ΕΝΦΙΑ που έπρεπε να πληρώσει ύψους 500.000 ευρώ;

Επίσης οι δραστηριότητες του Ανθιμου δεν περιορίζονται στις παρακλήσεις προς τον μεγαλοδύναμο. Από το στόμα του κατά καιρούς έχουμε ακούσει θεόπνευστα τροπάρια που μας έχουν αφήσει έκπληκτους για την σοφία και την χριστιανική αγάπη που περιέχουν.

Όπως τότε που παρουσιάστηκε σαν στρατηλάτης – κατακτητής προτείνοντας εισβολή στην γειτονική χώρα για «να πάρουμε πίσω, τα κομμάτια της Μακεδονίας που της λείπουν» και την άλλη που φόρεσε το πηλήκιο του χωροφύλακα για να μας προστατέψει απ’ τα χαλαρά ήθη που διαβρώνουν την κοινωνία μας: «Ανηθικότητες, αναισχυντίες, απρέπειες αλλά και παρά φύσιν πράξεις στην κοινωνία, που η εκκλησία δεν μπορεί να είναι αδρανής και σιωπηλή, διότι θα πάθουμε σαν τα Σόδομα και τα Γόμμορα» …  
Καλά που υπάρχουν κάτι εκπρόσωποι του θεού, όπως ο «άγιος» Θεσσαλονίκης και δεν μπορούν κάποιοι ασεβείς όπως οι οργανωτές του gay pride που είχε γίνει στην συμπρωτεύουσα να προκαλούν ανενόχλητοι με την συμπεριφορά τους το χριστεπώνυμο πλήρωμα και να ξεχνούν ότι «ο γυμνισμός είναι αδίκημα» και κανονικά όσοι συμμετέχουν σε τέτοιες ανήθικες πράξεις πρέπει να συλληφθούν και να λογοδοτήσουν για τις παραβιάσεις του νόμου.

Πρέπει επίσης να το ομολογήσουμε. Ο «άγιος» Ανθιμος διακρίνεται για την βαθιά του κατάρτιση σε όλα τα ζητήματα. Σαν ιστορικό τον γνωρίσαμε τότε που κατέληγε στο συμπέρασμά του «ότι ακόμα θα φορούσαμε φέσι αν δεν υπήρχε η εκκλησία», σαν νομικό τότε που έδινε στην δημοσιότητα το «πόρισμα» του για την αθωότητας των μπίζνεμαν – καλογέρων του Βατοπεδίου, σαν προστάτη των«χρηστών ηθών» την εποχή που κατέθετε μήνυση σε βάρος των παιδιών πάει στον της κατάληψης Υφανέτ γιατί κυκλοφόρησαν αφίσα με την οποία κατά την άποψη του «Προσβάλλεται η εκκλησία, τα ήθη και τα έθιμα του τόπου»! 

Αλλά και για τα κοινωνικά και οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει το «ποίμνιο του» δεν αδιαφόρησε ο δεσπότης Θεσσαλονίκης. Αν σας διαφεύγει να σας γνωστοποιήσουμε ότι με εντολή του στις 45 εκκλησίες της μητρόπολης του οι παπάδες διάβασαν δέηση προς τον μεγαλοδύναμο για να βγει η χώρα μας από την οικονομική καπιταλιστική κρίση. Μπορεί να παραγνωρίσουμε κι’ αυτή την τεράστια προσφορά του προς τον χειμαζόμενο ελληνικό λαό;  

Με τέτοια διαχρονική παρουσία ο «άγιος» Θεσσαλονίκης ένας αρχιρασοφόρος θαυμαστής της Απριλιανής χούντας και έμπλεος «χριστιανικής αγάπης» για μετανάστες – πρόσφυγες θα μπορούσε να έχει διαφορετική αντιμετώπιση στους αναρχικούς νεολαίους, που έκαναν απρόσμενη εμφάνιση σε εκκλησιαστικό ακροατήριο;

____________________________________________________________

Aπό:http://tsak-giorgis.blogspot.gr/2016/07/blog-post_596.html

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s