Αετοί…και σημειολογία


ΣΗΜΑΙΑ_ΤΟΥ_ΠΡΟΕΔΡΟΥ_ΤΗΣ_ΡΩΣΙΑΣ_ΠΟΥΤΙΝ

Και αετοί και σταυροί και λογχισμένος δράκος από έφιππο…

ΓΕΡΜΑΝΙΑ

Kαι αυτοί Αετό έχουν…

USA

Αλλά και αυτοί..!!!

9 comments on “Αετοί…και σημειολογία

  1. Ο/Η Βούλγαρης Χρήστος λέει:

    Η διάφορα είναι ότι στην μεν πρώτη υπάρχει ο Βυζαντινος δικέφαλος αέτος με το θυρέο της ηγέμονίας της Μοσχοβίας (Άφιος Γεώργιος πατάσων δράκωντα για να χρησιμοπιήσω την ιεραλδίκη ορόλογά)
    Στην δεύτερη έχουν έναν αετό που προέρχεται απο αυτόν της «Αγιάς Ρωμαικής Αυτοκρατόριας του Γερμανικού Έθνους (ας μην ανάφερουμε την άποψη του Βολτάίρου για το θέμα) και στο τρίτο έχουμε το ενα ττοπικό είδος αέυου τον «φαλάκρο άετό¨» Η ειρώνια είναι ότι πριν απο κάμποσα χρόνια αυτο το πτήνο λίγο έλειψε να εξαφανιστεέ απο τις ΗΠΑ…

    • Ο/Η Αμετανόητος λέει:

      Οι διαφορές δεν είναι μόνο αυτές που έγραψες (και σωστά…)
      Είναι και αλλού…
      π.χ.Δράκοι…υπάρχουν Δράκοι ? και πού ? σε ποιά μέρη λατρεύουν…τους δράκους ?
      και άλλα…σημειολογικά αρκεί να ψάξεις και τις τρείς σημαίες…και να αναρωτηθείς…

      • Ο/Η Βούλγαρης Χρήστος λέει:

        Θέτιες ενδιαφεόντα θέμα αγαπήτε Αμέτ.
        α)Ο Δράκος πέρα απο την «θεολογική» του έννοια (ενσαρκώση του κάκου και παραπομπή στον Λεβθαν της Παλάιαας Διαθήκης) έχει και «εθνολογική» σημάσια δεδεομένου ότι εκτός από τους Κινέζους για τους οποίους ο πρώτοιι «σόφοι βασιλείς-δάσκάλοι»ήταν 7 Δράκοι, ο δράκος ήταν ΄΄ενα απο τα εμβλήματα των νομάδων της Ευρασιατικής στέπας από την εποχή των Σαρμάτων τον 3ο αιώνα π.Χ., ( οι οποίοι μάλιστα είχαν και λάβαρα με δράκους) βλ. Davide Nicolle The Srmatians.Osprey) και δεδεομένου ότι κατα κάποια έννοια η ιστορία της Ευρασιατικής στέππας μπορει να ερμηνευτεί μέχρι ενός σημείου ως μάχη ανάμεσα σε γεωργούς και κτηνοτρόφους νομάδες η λάβάρο της Μοσκοβίας μπορεί να ερμηνευτεί ως νίκη του γεωργού (Ρώσου στην προκείμενη περιπτώση ) Αγιού Γεωργίου εναντίον του δράκου νομάδα. Ως ενιισχύση αυτής της ερμηνίας ας αναφερθεί το γεγονός ότι ο΄τι ο Δρακοφόνοας Αγιος Γεωργίος υπάρχει κσι στο εμβλήμα της Λιθουάνιας αλλά και της Λευκορώσιας καθως και αυτες οι χώρες είχαν να αντιμετώπίσουν τους νομάδες
        β) Στις άλλες δυο αετούς βλέπουμε μαι «σκια» τηε Ρωμαικής Αυτοκρατόριας στην ΄δεύτερη και της «Δημοκράτίας»στην τρίτη, Εξάλλου ισώς α πο τα λίγα σώστα πραγμάτα που είχε γράωψει ο βλάξ δημάρχος του Λονδίνου στο The Dream of Rome το προτύπο που έχει «στοιχειώσει» τον Δυτικο Ιμπεριαλιασμο ΣΕ ΟΛΕΣ του τιε εκδοχες απο την Ισπανία του 15ου αιώνα μέχρι την Ναζιστική Γερμάνια αλλά και τις ΗΠΑ είναι ακριβώς η Ρώμη!Π.χ. ο Ιακώβος ο ΣΤ! της Σκωτίας και Α! της Αγγλιας για να σηματοδοτήσει το γεγόνος ότι πλέον ήταν ο μόνος ηγέτης της Βρετανίας χρησιμοποιύσε τον τίιτλο «Imperator Britaniae» ή το το εμβλήμα του «Ισπανικού» Κλάδου των Αψβούργών ήταν ένας αετός φέρων ασπίδα με τα εμβλήματα των περιοχών που αποτελούσαν το «ιΙσπανικο» κράτος

        • Ο/Η Αμετανόητος λέει:

          Τίποτα δεν είναι τυχαίο…
          Αλλωστε εσύ είσαι ο Ιστορικός και πρέπει να τα ψάχνεις…
          Εμείς είμαστε χομπίστες…
          χαχαχαχα
          Καλό βράδυ

          • Ο/Η Βούλγαρης Χρήστος λέει:

            Μην υποτιμάς τον ευατο σου Αμετ,,,,

            • Ο/Η Αμετανόητος λέει:

              Αυτοσαρκάζομαι Χρήστο…
              Κι επειδή με τσίγκλισες ευχάριστα…
              Κύριλλος και Μεθόδιος οι γνωστοί από τη Θεσσαλονίκη…

              […] Η διαφωτιστική τους αποστολή εκεί προκάλεσε την οργή, τη ζήλια και το μίσος στα μέρη των φράγκων και του γερμανο-λατινικού κλήρου και ήταν η αιτία να υπάρξουν εντάσεις ανάμεσα στην εκκλησία και την πολιτική. Οι ιεραπόστολοι αδελφοί αναγκάστηκαν από τον Πάπα Avδριαvό τoν Β’ να προσέλθουν στη Ρώμη για να απολογηθούν στις κατηγορίες ότι παραβιάζουν το τριγλωσσικό δόγμα, σύμφωνα με το οποίο η χριστιανική ιεροτελεστία μπορεί να τελείται μόνο στην Eβραϊκή, την Ελληνική και τη Λατινική γλώσσα. Εκεί ο Άγιος Κύριλλος υποστήριξε ότι όλοι οι λαοί, όπως και οι Σλάβοι, δικαιούνται να δοξάζουν τον Θεό και να δημιουργούν την κουλτούρα τους στην μητρική τους γλώσσα. Ο Πάπας Avδριαvός o Β’ επείσθη, αγίασε τα μεταφρασμένα βιβλία, ενώ σε μερικές εκκλησίες της Ρώμης τελέστηκε λειτουργία στη σλαβική γλώσσα, προς αναγνώρισή της στο χριστιανικό κόσμο. Πρόκειται για μια επιτυχημένη αποστολή των Αγίων αδελφών.
              Ο Κύριλλος παρέμεινε στη Ρώμη μέχρι το θάνατό του, το Φεβρουάριο του 869. Ετάφη με τιμές στον προσωπικό τάφο του Πάπα Avδριαvού τoν Β’, ενώ αργότερα μετακινήθηκε στη βασιλική του Αγίου Κλεμεντίνου στη Ρώμη, όπου και σήμερα φυλάσσονται τα λείψανά του.

              Το χριστιανικό διαφωτιστικό και αποστολικό έργο συνεχίζει ο μεγαλύτερός του αδελφός Μεθόδιος, ο οποίος απεβίωσε στις 6 Απριλίου 885 ως επίσκοπος Μοραβίας.[…]

              http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%86%CE%B3%CE%B9%CE%BF%CE%B9_%CE%9A%CF%8D%CF%81%CE%B9%CE%BB%CE%BB%CE%BF%CF%82_%CE%BA%CE%B1%CE%B9_%CE%9C%CE%B5%CE%B8%CF%8C%CE%B4%CE%B9%CE%BF%CF%82

              Υπάρχουν κάποια πράγματα που κάνουν κύκλους…και δεν εξηγούνται…

              • Ο/Η Βούλγαρης Χρήστος λέει:

                Οπως η προσπάθεια της κάθε Ρώμης και των κληρονομών της να ελένξουν τους Σλάβους ας πούμε;

  2. Ο/Η Αμετανόητος λέει:

    […] Το λάβαρο του δράκου που χρησιμοποιούσε ο στρατός του Αρθούρου, αποτελούσε σακικό-σαρματικό σύμβολο, που υιοθετήθηκε από την Κίνα έως τη Ρωμαϊκή αυτοκρατορία και τη Βαρβαρική Ευρώπη. Οι Σαρμάτες ιππείς έφεραν ως «εθνικό» τους λάβαρο τον Δράκο, κατασκευασμένο ως ανεμόσακος προσαρμοσμένος σε ξύλινο στέλεχος. Ο δράκος είχε μεταλλική κεφαλή και κόκκινο υφασμάτινο σώμα, το οποίο διογκωνόταν όταν ο άνεμος εισερχόταν σε αυτό μέσα από τα σαγόνια του (το οποίο συνέβαινε κατά τον καλπασμό). Το λάβαρο, ο οπλισμός και η θωράκιση των Σαρματών και των αλόγων τους ομοιάζουν εκπληκτικά με μερικά από τα χαρακτηριστικότερα στοιχεία των αναφορών για τον Αρθούρο και τους ιππότες του. Οι Ρωμαιο-βρετανοί υιοθέτησαν τα προαναφερόμενα σαρματικά πολεμικά αντικείμενα από τον Υστερο Ρωμαϊκό Στρατό, ο οποίος όμως, τα είχε παραλάβει επίσης από τους Σαρμάτες.

    Σαρματικής προέλευσης είναι και το προσωνύμιο-επώνυμο «Πεντράγκον» (Pendragon) του Ούθερ, πατέρα του Αρθούρου κατά τον θρύλο, το οποίο κληρονόμησε και ο δεύτερος. Η λέξη «Πεντράγκον» αναλύεται στη βρυθονική κελτική ως «ap-(en)-dragon» και σημαίνει «Γιος του Δράκου», παραπέμποντας στο σαρματικό λάβαρο. Στην ουσία σήμαινε «αυτός που μάχεται υπό το λάβαρο του δράκου», ήτοι μια νοσταλγική βρετανική ανάμνηση του σαρματικού ιππικού, το οποίο προστάτευε παλαιότερα το νησί από τους επιδρομείς. Γενικά το σύμβολο του δράκου έχει σημαντικό ρόλο στον Αρθούριο θρύλο. Το όνομα του Λάνσελοτ, ιππότη του Αρθούρου προερχόμενου από τη Γαλατία, έχει αναλυθεί ως «Alan-s-Lot» που σημαίνει «Αλανός του Λοτ» (ποταμού της Γαλατίας). Η πλειοψηφία των φίλων ή των εχθρών του Αρθούρου (Μέρλιν, Μοργκάν, Μπορς, Μόρντρεντ κ.ά.) έχει ανθρωπωνύμια κελτικής ετυμολογίας, π.χ. το όνομα της Μοργκάνα αποτελεί το θηλυκό αντίστοιχο του Μοργκός, ενός αρχαίου Κέλτη θεού-μάγου. Ειδικά όμως για τα ανθρωπωνύμια «Πάρσιφαλ» και «Μπάλιν» (σύντροφοι του Αρθούρου) έχουν προταθεί ικανοποιητικές ιρανικές ετυμολογίες. Η γλώσσα των Σαρματών ήταν ιρανική. Ειδικά στην προσωπική ονομασία «Μπάλιν» έχουμε πιθανώς μια φωνητική παραφθορά του εθνωνυμίου των Αλανών (Μπ-Αλαν). […]

    http://periklisdeligiannis.wordpress.com/2013/10/10/%CE%B2%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%BB%CE%B9%CE%B1%CF%83-%CE%B1%CF%81%CE%B8%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%BF%CF%83-%CE%BF-%CE%B1%CF%81%CE%B8%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B9%CE%BF%CF%83-%CE%B8%CF%81%CF%85%CE%BB%CE%BF%CF%83-2/

    • Ο/Η Βούλγαρης Χρήστος λέει:

      Ενδιαφέροντα αυτα που παραθετεις αλλά μου επιτρέπεις μια διορθώση επειδή εσύ με τσιγλήζεις ευχάριστα τώρα;
      α) ο οπλισμός βάρέος Ιππικού «Σαρμάτικού τ’υπου» εισηχθή στην Βρετάνια απο τους τους ίδιους τους Σαρμάτες καθώς ένας τους όρους που επέβαλαν οι Ρώμαίοι στα τέλη των Μαρκομάνικών Πολέμων στα τέλη του 2ου αιώνα επι βάσιλείας Μάρκού Αυρήλιου προέβλέπε την στρατολόγηση 8.000 Ιαζύγων (μια απο τις 3 σημαντικότερες Σαρματίκες φυλές , οι άλλές δυο ήταν οι Αλάνοι και οι Ροξολανοι) οι οποίοι σταλθήκαν για να επανδρώσουν το Τειχος του Ανδριάνου (βλέπε το περιδοικό Ancient Warfare τετόμος 7 τευχος 6 » The reluctant Warlord :the Wars of Marcus Aurelius». και δεδοένου ότι οι απογόνοι τους ως limitanei (συνοιακοι φρούροι ) παρέμεναν στην Βρέτανια και μετα την «αποχωρήση των Ρωμαιών»βλέπε Notitiia στις δυνάμεις του Dux Britanniarum δεν μιλάμε για «νοσταλγική» χρήση» αλλά οι στρατιώτες χρήσιμοποίησαν τα οπλά που είχαν γιαάτι δεν υπήρχε λόγος να τα άλλάξουν εξ άλλου στον Υστέρο Ρωμαικό στρατο το Ιππικό ήταν το οπλο αιχμής και όχι το πεζίκό βλέπε και τα παραπόνα του Ρενατου Βεγέτιου στο De Rei Miltarii και εν μέρει την περιγραφη του Προκοπίου Καισαρίας στο στην εισδωγή του πρώτου βιβλίου «Περι Πολέμων»
      β).Αλλο στοίχειο το οποίοιο είναι κατα πάσα πιθανοτάτα σαρματικής προελεύσης έίναι το μαγεμένο επωνυμο ξίφος Εξκαλιμπερ (Αρθούρος) -Ντυραντάλ- (Χρολαντ-Ρολανδός) καθώς μπορει να αναχθεί στο λάτρεία του ξίφους ως «εμβλήμα» του Θεού Αρή (κατα αναλογία με τοον Σταυρο για τον Ιησού ή το σφύρι για τον Θωρ) απο τους συγγένεις των Σαρματών Σκύθες συμφώνα με τον Ηρόδοτο ενω αντιθέτα τα όπλα του Αχιλέα και του Αινείσ (Ελληνο-Ρωμαική παραδόση ) ή του Κουχουλαίν (Κέλτική παράδοαη ) δεν μπορουν να χαρακτηρίστουν ως «μαγεμένα» και φυσικα δεν έχουν όνομα
      γ) .Επίπλεον η χαρακτήριστική ζώνη του σπαθιου τοσο των δυτικών Ιπποτων όσο και των Περσων -Σασαανιδών αλλά και των Βυζαντίών αντιστοιχων τους ήταν σαρματιής προελεύσηε βλεπε Δρ. David Niciolle The Sarmatians
      δ) Συμφώνα με τον προανφερομενο συγράφεα τόσο οι Πολωνοί όσο και οι Λιθουάνοι επηρεααστήκαν στα ιεραλδικά τους συμβόλα απο τα «tagma» σαρματικά συμβόλα προς επιβεβαιώση βλεπε και το πολώνικο βιβλιο για τα εμβληματα των Πολωνων και Λιθούανων για την μάχη του Gruwald το 1410 αν θυμάμαι καλά τον τιτλο πρέπει να είναι Baderia apud Grunwald/
      ε) (και συγνώμη αν είμαι μακροσκελής) ενας διάδημος διοικητής των Σαρματικών δυνάμεων στην Βρετανίσ τ.αιωνα ονομάζονταν…Luciuus Artorius Castus… στα Λατινικά ο Αρθούρος αποδίδεται ως Artorius…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s