ΥΠΕΡΒΑΣΗ : Κίνημα Δράσης, Πράξης και Αποτελέσματος


Υπέρβαση

Η ΟΜΑΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ 
Τελείωσε το πάρτι κύριοι της Κυβέρνησης 
και του κρατικοδίαιτου Τραπεζικού Συστήματος !!!

Η ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ
ΕΡΓΑΣΤΗΚΕ ΣΚΛΗΡΑ ΕΠΙ 2 ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ,
ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΑΥΤΗ Η ΑΓΩΓΗ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΣΑΡΚΑ ΚΑΙ ΟΣΤΑ.


https://www.facebook.com/groups/ypervasi/
https://www.facebook.com/Kinima.Ypervasi
https://twitter.com/Kinima_Ypervasi
http://www.youtube.com/channel/UCV6j-hZeyTY4QSW1GC6ztDw

ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΕΔΩ :
http://www.scribd.com/doc/193167384/Κίνημα-ΥΠΕΡΒΑΣΗ-Σχέδιο-Ομαδικής-Αγωγής-κατά-Τραπεζών

Η ΟΜΑΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΕΤΟΙΜΗ
ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2014,
ΜΟΛΙΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΤΩΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ.

ΑΦΟΡΑ ΟΛΑ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ,
ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΑ, ΣΤΕΓΑΣΤΙΚΑ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ
ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ,
ΕΝΗΜΕΡΑ, ΡΥΘΜΙΣΜΕΝΑ, ΛΗΞΙΠΡΟΘΕΣΜΑ ΚΑΙ ΚΟΚΚΙΝΑ,
ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ
ΑΙΤΗΣΗ ΥΠΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΚΑΤΣΕΛΗ.

ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΓΩΓΗ
ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΙΣ ΦΟΡΜΕΣ 
ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΕΔΩ :
https://www.facebook.com/groups/ypervasi/232446806937006/

ΕΞΟΔΑ ΑΓΩΓΗΣ : 50 ΕΥΡΩ
Κατάθεση στο Λογαριασμό :
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ 
ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 5029-021448-849 
ΙΒΑΝ : GR10 0172 0290 0050 2902 1448 849
ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΣΤΑΜΟΣ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΑΘΗΝΩΝ
Α.Μ.Δ.Σ. Αθηνών 26001

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΕ E MAIL ΣΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΥΠΕΡΒΑΣΗ :
kinima.ypervasi@gmail.com
1. ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
2. ΚΑΤΑΘΕΤΗΡΙΟ 50 ΕΥΡΩ ΣΤΟ ΔΙΚΗΓΟΡΟ Κ.ο ΛΕΩΝΙΔΑ ΣΤΑΜΟ

ΓΙΑ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ, ΑΠΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ,
ΡΩΤΗΣΕ ΜΑΣ ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΔΗΜΟΣΙΑ,
ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ Φ/Β.

ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ :
— ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΤΟΥ ΔΑΝΕΙΟΥ ΣΑΣ
— ΑΝΑΚΟΠΤΕΤΕ ΤΙΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΣΑΣ ΔΙΑΤΑΓΕΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
— ΑΝΑΚΟΠΤΕΤΕ ΤΙΣ ΕΚΤΕΛΕΣΕΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΔΙΑΤΑΓΩΝ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
— ΑΝΑΚΟΠΤΕΤΕ ΤΟΥΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΣΑΣ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΥΣ
— ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΤΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΚΑΤΑΣΧΕΣΕΙΣ ΤΡΑΠΕΖΩΝ
— ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΥΣ
— ΑΔΙΑΦΟΡΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΝΟΜΟ ΤΩΝ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΩΝ
— ΑΔΙΑΦΟΡΕΙΤΕ ΑΝ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΣΑΣ ΠΟΥΛΗΘΗΚΑΝ ΣΕ ΚΟΡΑΚΙΑ
— ΔΙΕΚΔΙΚΕΙΤΕ ΚΟΥΡΕΜΑ ΤΩΝ ΔΑΝΕΙΩΝ ΣΑΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 50%
— ΔΙΕΚΔΙΚΕΙΤΕ ΑΝΑΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 15 ΕΤΩΝ
— ΔΙΕΚΔΙΚΕΙΤΕ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 60.000 ΕΥΡΩ
— ΣΤΑΜΑΤΟΥΝ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΟΙ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΕΣ
— ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΗΣΕΙ Η ΑΠΟΦΑΣΗ
— ΔΕΝ ΠΑΡΑΚΑΛΑΤΕ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΕΙΤΕ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΚΑΤΣΕΛΗ
— ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΡΑΚΑΛΑΤΕ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΝΑ ΣΑΣ ΛΥΠΗΘΟΥΝ
— ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΝ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΝΑ ΤΙΣ ΛΥΠΗΘΕΙΤΕ ΕΣΕΙΣ

ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ,
ΘΑ ΚΑΤΑΘΕΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ
ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ,
ΜΗΝΥΤΗΡΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ,
ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ 
ΠΟΥ ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΓΩΓΗ.

ΣΤΗΝ ΥΠΕΡΒΑΣΗ
ΠΟΛΕΜΑΜΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΟΥ ΤΑ ΟΠΛΑ
ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟΝ ΕΤΣΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ.

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ
https://www.facebook.com/groups/ypervasi/206647376183616/

ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ
https://www.facebook.com/groups/ypervasi/206191962895824/

ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ
ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ
ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ, ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ,
ΑΔΙΑΦΟΡΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ
ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΕΙ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ 
Η ΑΠΑΞΙΩΜΕΝΗ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ,
ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ
ΑΠΟ ΤΑ ΓΕΡΜΑΝΟΦΩΝΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΗΣ, 
ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΙΚΡΟΠΟΛΙΤΙΚΑ ΤΗΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ.

ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ
ΣΤΟΥΣ ΒΟΛΕΜΕΝΟΥΣ ΨΕΥΤΟΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ
ΤΟΥ ΔΗΘΕΝ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΥ ΤΟΞΟΥ,
ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΠΕΤΥΧΑΝ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ 
ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΑΣ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΝΑ ΤΡΩΜΕ ΞΥΛΟ ΚΑΙ ΧΗΜΙΚΑ
ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΙΕΣ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ, 
ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ
ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΤΤΟΥΝ ΜΙΣΘΟΥΣ, ΠΡΟΝΟΜΙΑ
ΚΑΙ ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΟΪΚΑ
ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ.

———————————————————————————-
ΥΠΕΡΒΑΣΗ : Κίνημα Δράσης, Πράξης και Αποτελέσματος

Η «ΥΠΕΡΒΑΣΗ» είναι το αδέσμευτο, υπερκομματικό Κίνημα των Πολιτών που εμπνευστήκαμε από το άρθρο 120 του Συντάγματος και αποφασίσαμε να πάρουμε τις τύχες μας στα χέρια μας, να περάσουμε εδώ και τώρα στην πράξη και να ενωθούμε στον αγώνα της δημιουργικής ανατροπής του χρεοκοπημένου μεταπολιτευτικού μοντέλου της ασύδοτης τραπεζοκρατίας.

Στην «ΥΠΕΡΒΑΣΗ» σεβόμαστε το Σύνταγμα της Ελλάδος και τους θεσμούς του δημοκρατικού πολιτεύματος και πιστεύουμε στις αρχές της κινηματικής οργάνωσης και αλληλεγγύης, των δράσεων κοινωνικού, οικονομικού, τραπεζικού και καταναλωτικού ακτιβισμού, της διαφάνειας και της συλλογικής διεκδίκησης, διακυβέρνησης, διαχείρισης και ελέγχου. 

Αγωνιζόμαστε για τη μαζική κινητοποίηση της ελληνικής κοινωνίας κατά της ανισότητας, της κοινωνικής και οικονομικής αδικίας και κατά της ασυδοσίας του δημοσίου, των ασφαλιστικών ταμείων και του τραπεζικού συστήματος.

Οργανώνουμε και υποστηρίζουμε κινηματικές και ακτιβιστικές δράσεις για την προστασία των δικαιωμάτων και τη συλλογική διεκδίκηση των δίκαιων αιτημάτων Καταθετών, Αποταμιευτών, Ομολογιούχων, Δανειοληπτών, Φορολογούμενων και Μικροφειλετών του Δημοσίου και των Ασφαλιστικών Ταμείων και των Δικαιούχων Ασφαλιστικών Παροχών και Αποζημιώσεων από Ασφαλιστικές Επιχειρήσεις. 

Καλούμε όλους τους Πολίτες που συμφωνείτε με την Ιδρυτική μας Διακήρυξη, να κάνετε ο καθένας την προσωπική του «ΥΠΕΡΒΑΣΗ» και, ανεξάρτητα από τις πολιτικές και κομματικές σας επιλογές, να ενωθείτε μαζί μας στον αγώνα για Κοινωνική, Οικονομική, Τραπεζική, Φορολογική και Επιχειρηματική Ισονομία, Αλληλεγγύη και Δικαιοσύνη.

175 comments on “ΥΠΕΡΒΑΣΗ : Κίνημα Δράσης, Πράξης και Αποτελέσματος

  1. Ο/Η Πόπη Σουφλή λέει:

    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΣΟΥ. Σ’ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΠΟΥ ΜΕ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΗΘΟΣ ΣΟΥ

    • Ο/Η Αμετανόητος λέει:

      Τα συγχαρητήρια δεν τα χρειάζομαι γιατί ΔΕΝ ΕΝΤΑΧΘΗΚΑ πουθενά.Προφανώς δεν μπορείς να το χωνέψεις αλλά ούτε και να καταλάβεις την στάση μου.
      Δεν πειράζει.
      Δεν ξέρω εσύ τι νομίζεις για το ΗΘΟΣ ΜΟΥ, αλλά αυτό δεν μπορεί να φανεί μόνο με τον ΣΥΝΕΠΗ ΛΟΓΟ ΜΟΥ αλλά και με τις ΠΡΑΞΕΙΣ ΜΟΥ.
      Και Δόξα σοι Ο Θεός είμαι ΑΠΟΛΥΤΩΣ συνεπής και με το λόγο μου και με τις πράξεις μου.
      ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΔΩΣΑ ΛΑΒΗ ΚΑΙ ΒΗΜΑ ΠΟΥΘΕΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΜΕ ΕΞΕΥΤΕΛΙΖΟΥΝ (όπως έκαναν κάποιοι άλλοι) δημοσίως στα blogs και στα social media.
      Καλά Χριστούγεννα Πόπη

      • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

        Προς τι το δηκτικό σχόλιο για το ήθος σου Αμετανόητε;

        • Ο/Η Αμετανόητος λέει:

          Ασε την…μύγα…,για την κα Πόπη Σουφλή.Γνωρίζει καλά.
          Καληνύχτα Ιωάννη

          • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

            Μη μάθω ότι είσαι εβραίος, σιωνιστής, μασόνος, νεοταξίτης, και αφισοκολλητής της Ρεπούση μόνο…. γιατί δε θα το αντέξω

            Πρόσφατα αποκαλύφθηκε ότι είναι τα ίδια ο Αρκάς και στεναχωρήθηκα. Αν βγει ο Μιχαήλ βουδιστής ο Κασκορσές παλαιοημερολογίτης και ο Λεωνίδας καπιταλιστής βασικός μέτοχος του Σόρρος το μόνο που θα μένει μετά να βγει ο Κίμωνας χάρε κρίσνα.

            Αλλά ο Χρηστάρας ζιγκολό δεν υποφέρεται….

              • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

                Όσο είναι μασόνος ο Αμετανόητος.

                Εσύ είσαι του παλαιού ημερολογίου; Μεταδημότευσες; Γιατί είναι της μοδός τώρα τελευταία όπως οι μασόνοι.

              • Ομολογώ οτι μετά απο ενδελεχή ανάγνωση των αποκαλύψεων της κας Σουφλή, έχω κανει αίτηση σε τοπικό γραφείο παλαοιημερολογητών

              • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

                Έχεις κάνει ενδελεχή έλεγχο στο οικογενειακό σου δέντρο για μασόνους και εβραίους; Γιατί ξεφυτρώνουν σαν τα μανιτάρια. Εκεί που κάθεσαι και είναι όλα καλά ΤΣΟΥΠ πετάγεται ο άλλος και σε λέει εβραίο!!
                Και να τα dna και να τα τεστ.

                Και αν βγει θετικό;;; Άλλα έξοδα….

                άντε στο Τελ Αβίβ να βρεις το σόι ….

                και δεν μιλάμε για το πετσάκι….. άλλο ζόρι….

              • Ο/Η Χρήστος Βούλγαρης λέει:

                ΙΩΑΝΝΗ ΓΙΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΑΠΕΥΘΥΝΣΟΥ ΣΕ ΜΕΝΑ ΚΑΘΩΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΅΅ΕΞΥΠΝΑ΅΅ ΤΡΟΛΛ ΣΤΟΝ ΙΝΦΟΓΝΩΜΟΝΑ ΕΙΜΑΙ Ο ΑΡΧΙΡΑΒΙΝΟΣ ΤΟΥ ΛΟΝΔΙΝΟΥ ΜΕ ΅΅ΕΙΔΙΚΑ΅΅ ΥΠΟΓΕΙΑ ΓΡΑΦΕΙΑ

              • Ο/Η haghios λέει:

                Και πού βρίσκεται βρε παιδιά το κακό αν είναι κανείς Εβραίος; Αμάν πια με αυτήν την ελληνική αντιεβραϊκή μονομανία! Τι κακό έχουν οι Εβραίοι; Μια χαρά άνθρωποι είναι και μακάρι να ήμασταν κι εμείς πατριώτες όπως αυτοί!

              • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

                Ειρωνικό ήταν το σχόλιο μου όπως και των άλλων σχολιαστών. Οπότε τα περί «ελληνικής εβραικής μονομανίας» είναι άκυρα.

              • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

                Εκτός αν είσαι εβραίος. Πάντως αν δεν είσαι εβραίος, μασόνος, σιωνιστής ή παλαιοημερολογίτης είσαι εκτός μόδας.

                Το γράφουν όλα τα αξιόπιστα fashion blogs.

            • Ο/Η Mαν.Αρκάς λέει:

              Καλημέρα σας!!!
              εχω πλέον προσωπική άποψη
              ο ΧΡΗΣΤΑΡΑΣ
              ειναι νεαρός ακόμα, ειναι και ωραίο
              παλουκάρι.
              Αμααααν το μάτι σας.
              😈
              Aχαχαχαχαχαχαχαχαχ!

              • Πόσο ωραίο δηλαδή; Πιο ωραίο κι από τον Ιωάννη;

              • Ο/Η Mαν.Αρκάς λέει:

                Ε, τώρα και συ!
                ειπαμε ωραίος ο Χρήστος.
                Αλλά
                ο περί σου ο λόγος διαρρεεται απο διάφορους κύκλους
                της παραλιακής
                οτι ειναι ο πιο ομορφος σαλονικιός
                😈
                Aχαχαχαχαχαχαχ!

              • Με το συμπάθειο κύριε Μανώλη, αλλα να τσεκάρετε τον καταρρακτη.
                Ειμαι μακραν πιο εμφανισιακα εντυπωσιακός

              • Ο/Η Χρήστος Βούλγαρης λέει:

                ΠΩΣ ΤΟ ΛΕΣ ΑΥΤΟ ΜΕ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ;

              • Ο/Η Mαν.Αρκάς λέει:

                Φίλε μου Κασκορσέ!!!
                για να τσεκάρω τον καταρράκτη
                σε αυτήν την περίπτωση
                χρειάζεται τριπλό τέστ.
                Εγώ έχω κάνει μόνο το πρώτο μέρος
                λείπουν ακόμα δυο μέχρι να επέμβει
                το λέϊζερ στα γκαβά μου
                😈
                Αχαχαχαχαχαχαχ!

              • Ξέρω οτι ειμαι ωραιοτερος απο τον Ιωάννη. Αυτο λεω.

              • Ο/Η Χρήστος Βούλγαρης λέει:

                ΕΝΤΑΞΕΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ Ο ΓΟΗΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΙΑΣ ΣΑΝ ΤΟΝ νεωτερο ΑΔΕΛΦΟ ΜΟΥ και ΑΝ Ο ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ IN MY CASE THE BOOKS MATTER MORE THAN MY LOOKS

              • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

                Τις χτυπάς με τα βιβλία όταν θες να τις ρίξεις;

              • Ο/Η Χρήστος Βούλγαρης λέει:

                ΚΑΤΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ

            • Ο/Η Kimwn λέει:

              Χάρε κρίσνα, χάρε κρίσνα, χάρε κρίσνα…..

              Μα τον αλλάχ ακμπάρ και τον Δία τον τρισμέγιστο, τον νεφεληγερέτη…

      • Ο/Η Πόπη Σουφλή λέει:

        Όταν προμοτάρεις με την ανάρτησή σου ΜΑΣΣΟΝΟΥΣ, που έκλεψαν ακόμα και το όνομα της προσπάθειας που κάναμε ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΩΣ, λυπάμαι, αλλά ταυτίζεσαι μαζί τους. Κι εκεί είναι το θέμα της ηθικής.
        Ταυτίζεσαι με ΜΑΣΣΟΝΟΥΣ, με ΕΘΝΙΚΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ και με πρόσωπα που συγκροτούν ένα τραπεζικό κίνημα που συνεργαζεται με την DEUTSCHE BANK. Νομίζεις πως θα βοηθήσεις δανειολήπτες με αυτή σου την ανάρτηση… Ειλικρινά, μέσα από την ψυχή μου, εύχομαι να μην διαψευστείς, όταν κατά την άποψή μου και όχι μόνο, αυτοί αύριο θα παίρνουν τα σπίτια των συνανθρώπων μας.
        Δεν με πειράζει καθόλου και δεν με μειώνει το γεγονός ότι βγήκαν οι μέχρι πρότεινος «συναγωνιστές» και με… «διέσυραν».
        Το «ήθος τους» είναι πλέον γνωστό.
        Να πάρει ευχή,Αμετανόητε, έχω αρκετά χρόνια στην πλάτη μου περισσότερα από εσένα… και κάποια εμπειρία που με κάνει να μιλώ πολύ πριν τα γεγονότα.. και μέχρι σήμερα, δεν έχω πέσει έξω… συνεχώς επιβεβαιώνομαι.. έστω κι αργά.
        Μακάρι αυτή τη φορά, να διαψευστώ… όχι για μένα, όχι για σένα, αλλά γι αυτούς που θα εμπιστευθούν την υπέρβαση….
        Δεν με πειράζουν οι μοναχικές πορείες είναι η επιλογή μου και είναι συνειδητή. Ούτε και ο… «διασυρμός», από τέτοιου είδους πρόσωπα, μ’ ενοχλεί, Αμετανόητε.
        Προτιμώ να έχω την συνείδησή μου ήσυχη.

        Καλά Χριστούγεννα και ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ.

        Υ.Γ. Οι ευχές μου, είναι ειλικρινείς.

        • Ο/Η diaforos λέει:

          Μιχάλη μου Χρόνια Πολλά.

          Σου ζητώ συγνώμη εκ των προτέρων για το ύφος του σχολιασμού μου.

          Τα πράγματα δεν μπορεί να μένουν αναπάντητα. Και παρ΄ όλο που είναι γιορτινές ημέρες θα απαντήσω στην

          Κυρία Σουφλή

          μόνη γλώσσα που καταλαβαίνει. Δεν μπορώ να είμαι ευγενής με πρόσωπα που δεν καταλαβαίνουν από ευγένειες.

          Δεν βγήκε κυρά κατίνα κανείς να σε διασύρει. Σαν ψυχασθενής που είσαι βγήκες να επιτεθείς σε πρόσωπα της ΥΠΕΡΒΑΣΗΣ χωρίς κανένα στοιχείο. Και το συνέχιζες επί τρεις ημέρες πριν με αναγκάσεις να τοποθετηθώ.

          Όσον αφορά τα σπίτια του κοσμάκη τα στοιχεία είναι στο διαδίκτυο εντελώς δωρεάν από εμένα προσωπικά από τον Ιανουάριο του 2012 όπως καλά γνωρίζεις.

          Στο διαδίκτυο επίσης θα βρίσκεται η αγωγή μετά την παρουσίαση της. Οποιοσδήποτε θα μπορεί να τη χρησιμοποιήσει από μόνος του.

          Οι μέχρι πρόσφατα εκλεκτοί σου δεν βοήθησαν να φτιαχτεί αυτό το δικόγραφο παρ΄ όλο που είχαν τη γνώση για να το πράξουν.

          Μας επιτέθηκες γιατί τους πίστευες και πρόσφατα αποδείχθηκε όπως η ίδια ανάρτησες ότι τα πράγματα δεν ήταν έτσι όπως τα πίστευες ζητώντας απλά ένα συγνώμη επειδή στήριζες λάθος ανθρώπους. Οπότε βάλε τα χρόνια που έχεις στην πλάτη σου εκεί που ξέρεις…. Το δυστύχημα για εσένα θα είναι όταν αναγκαστείς να πράξεις τα ίδια στο άμεσο μέλλον πολλές φορές.

          Διότι το απλό συγνώμη δεν αποκατέστησε τα πρόσωπα που μέχρι τότε ΕΣΥ προσπαθούσες να διασύρεις.

          Τα ποιητικά για τη μοναχική σου πορεία και του δήθεν διασυρμού σου εγώ τουλάχιστον τα εκλαμβάνω ως κρίσης της ψυχασθένειας σου.

          Και δες το από τη θετική του πλευρά. Γιατί αν δεν ψυχασθενής τότε θα πρέπει ισχύει κάτι χειρότερο. Προβοκάτσια, αφού η προηγούμενη προσπάθεια διαλύθηκε μετά την τοποθέτηση σου στην τελευταία συνάντηση του καλοκαιριού.

          Θέλω να πιστεύω λοιπόν ότι είσαι απλά ψυχασθενής και όχι κάτι χειρότερο.

          Γιώργος Σαρρής.

          • Ο/Η Mαν.Αρκάς λέει:

            Καλησπέρα diaforos!
            και Χρόνια σας πολλά.
            Ζητώ συγνώμη για την μικρή καθυστέρηση
            αλλά επειδή δεν εχετε ξανασχολιάσει εδώ
            την πρώτη φορά ξέρετε, υπάρχει έγκριση.
            😈

            • Ο/Η diaforos λέει:

              @Mαν.Αρκάς

              Αν και δεν τα πάω καλά με τις ευχές, σε ευχαριστώ.

              Ελπίζω το 2014 να είναι μια καλύτερη χρονιά για τους Έλληνες Πολίτες.

              Γιώργος Σαρρής.

              • Ο/Η Mαν.Αρκάς λέει:

                Καλησπέρα κύριε Σαρρή!!!
                ούτε εγώ τα πάω τόσο καλά
                με τις ευχές
                αλλά μέρες πού ειναι;;
                Ο Μιχάλης απουσιάζει για λίγες ημέρες
                θα σας απαντήσει σύντομα.
                😈

    • Κυρία Σουφλή, αληθεύει ότι αυτοί που αντιμάχονται την Υπέρβαση ειναι κυρίως πρώην Πασόκοι;

      Ευχαριστώ

      • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

        Περίμενε εσύ βιαστικέ!! Πρώτα θα απαντήσει ο Αμετανόητος για ποιο λόγο έκανε σεφτέ στη Ντόιτσε μπανκ. Μετά θα πάρεις σειρά.

      • Ο/Η Πόπη Σουφλή λέει:

        Η ερώτηση, είναι επιεικώς αφελής ή προβοκατόρικη. Δεν είναι θέμα πολιτικής θέσης, αλλά ένα καθαρά ηθικό και κοινωνικό θέμα. Τα σπίτια που θα χαθούν, έχει σημασία αν είναι σπίτια πρώην ΠΑΣΟΚων ή νυν ή Νεοδημοκρατών πρώην ή νυν;
        Όταν ξεκινήσαμε καποιοι άνθρωποι την πρώτη ΥΠΕΡΒΑΣΗ, ξεπεράσαμε και τις πολιτικές και τις όποιες διαφορές μας. Και αυτό, το γνωρίζει πολύ καλά ο Αμετανόητος.
        Κυρίως αυτό που προσπάθησαν κάποιοι από εμάς, ήταν να ξεπεράσουμε το ΕΓΩ μας. Και αυτό επίσης το γνωρίζει πολύ καλά ο Αμετανόητος.
        Αποδείχθηκε στην πορεία, πως αυτό που δεν κατέφεραν να ξεπεράσουν κάποιοι, ήταν και είναι το ΕΓΩ τους.
        Κανείς μας δεν ήταν και δεν είναι από πολιτική παρθενογέννηση.
        Όταν όμως οι δυο όροι που θέσαμε από την πρώτη στιγμή και συμφωνήσαμε όλοι, δηλαδή: Όχι συνεργασία με πολιτικά πρόσωπα που συμμετείχαν στην εξουσία τα τελευταία 40 χρόνια και όχι Μασσόνοι στην ομάδα μας, καταπατήθηκαν, τότε τι άλλο να πω…
        Η συνεργασία της σημερινής τραπεζικής ΥΠΕΡΒΑΣΗΣ με τον Βελόπουλο, τον Ζώη και πολλούς πολιτικούς οι οποίοι υπέγραψαν το Μνημόνιο, η συνεργασία με ΜΑΣΣΟΝΟΥΣ που διείσδυσαν στην πρώτη ΥΠΕΡΒΑΣΗ και η συνεργασία με την DEUTSCHE BANK που κάνουν τα μέλη της τραπεζικής υπέρβασης, αν καλύπτουν τον Αμετανόητο, δεν μπορώ να πω τίποτα.
        Προσωπικά θεωρώ ότι είναι θέμα ηθικό.
        Αν ο Αμετανόητος θέλει να βάλει νερό στο κρασί του, είναι δικό του θέμα.
        Προσωπικά, δεν βάζω.
        Κρατήστε αυτή την ανάρτηση και το μέλλον θα δείξει.
        Μακάρι να είμαι εγώ, αυτή που κάνει λάθος.
        Να είστε βέβαιος πως θα ζητήσω συγνώμη.
        Όπως είδατε, σας απάντησα, παρά την περί αντιθέτου άποψη κάποιων κακοπροαίρετων.

        • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

          Τα «κακοπροαίρετα» να τα κρατήσεις για τον εαυτό σου και για εκεί που πιάνουν. Γιατί απαντάς μόνο όταν σε συμφέρει και όταν δεν συμφέρει κάνεις τουμπεκί ψιλοκομένο με λίγο σκόρδο και πουλάς τρελίτσα. Και ξέρω πολύ καλά τι γράφω και μπορώ να το αποδείξω.

          Καλό επίσης είναι να μη βγάζεις «μανιφέστα» παρουσία μου με προτάσεις του τύπου «και κάποια εμπειρία που με κάνει να μιλώ πολύ πριν τα γεγονότα.. και μέχρι σήμερα, δεν έχω πέσει έξω… συνεχώς επιβεβαιώνομαι.. έστω κι αργά.» γιατί ψέματα παρουσία μου δεν θα γράφεις γιατί από πέρυσι σε τίποτα δεν έχεις επιβεβαιωθεί σε αυτά που έχεις πει σε μένα αλλά και σε πολλές από τις καταστροφολογικές μπούρδες που έχεις γράψει κατά καιρούς στο blog σου.

          Οπότε ακόμα και αν έχεις δίκιο για αυτα που γράφεις για την Υπέρβαση ( ένας Θεός ξέρει τελικά πότε είχες δίκιο. Πριν από 10 μήνες;; σήμερα;;; Μετά από 6 μήνες που μπορεί να ξαναλλάξεις γνώμη;;;) έχω επιφυλάξεις επειδή η στατιστική είναι εναντίον σου. Αναιρεί επίσης απόλυτα τα περί επιβεβαίωσης σου «έστω και .αργά». Γιατί οι αργές επιβεβαιώσεις μέσω εκ διαμέτρου αντιθέτων αλλαγών στην πορεία από την αρχική γνώμη δείχνουν ότι δεν προέρχονται από γρήγορες και σωστές πρωτοβάθμιες αποφάσεις. Άρα είναι προιόν ανοησίας και επιπολαιότητας και μάλιστα με διαχρονικότητα και σταθερή επιμονή στο σύνολο των αποφάσεων. Κι αυτό είναι τραγικό γιατί πάντα κοστίζουν όταν εναλλάσονται από λάθος σε σωστές ή το αντίθετο γιατί στιγματίζονται άνθρωποι που θέλουν να πιστέψουν και απογοητεύονται. Και αν εσύ «επιβεβαιώνεσαι» αλλάζοντας συνεχώς άποψη τότε είναι λογικό αργά κάποια στιγμή να «δικαιωθείς» επειδή θα έχεις πιάσει όλες τις πιθανότητες, και τις όποιες λάθος θα τις σβήνεις με ένα «συγνώμη», και αυτό κατά όπως σε βολεύει. Αλλά αν εσύ πιάνεις ένα ένα όλα τα γυμνά καλώδια (επιλογές) για να καταλάβεις ότι έχουν ρεύμα τότε…κάηκες…

          Κι αν έστω…. η Υπέρβαση είναι όπως ισχυρίζεται μια περίπτωση που επιβεβαιώθηκες…Η περίπτωση Σακκά άραγε τι είναι;; Εκεί έκανες λάθος αλλά η συγνώμη σου δεν αναιρεί το «και μέχρι σήμερα, δεν έχω πέσει έξω… συνεχώς επιβεβαιώνομαι.. έστω κι αργά» που έγραψες;;
          Κι αν η Υπέρβαση ήταν στη θέση της περίπτωσης του Σακκά ποιες από τις υπολήψεις που πιθανόν να σπίλωσες θα μπορούσες να πάρεις πίσω μετά από το κακό που θα είχες προκαλέσει;;; Νομίζεις ότι όλα μπορούν να λέγονται και μετά μια συγνώμη να τα σβήνει;;;; Η συκοφαντία σταμάτησε να είναι ποινικό αδίκημα επειδή υπάρχει η συγνώμη; Η κωλοτούμπα της άποψης από ανοησία δικαιολογείται με την άφεση αμαρτιών στον πολιτικό λόγο; Θα ήθελες κάτι αντίστοιχο να συμβεί σε σένα;

          Θα σου δώσω μια τελευταία συμβουλή παρόλο που σε όλες που σου έχω δώσει δεν άκουσες καμία μέχρι τώρα και για αυτό έχεις φτάσει εδώ που έφτασες προς απόλυτη δικαίωση μου. Μη το κάνεις αυτό στον εαυτό σου. Άλλαξε δρόμο.Είσαι σε ηλικία που δεν δικαιολογείται τόση επιπολαιότητα. Φρένο και όπισθεν γιατί έχεις «πηδήξει τη μάντρα» που λέγαμε και τρέχεις με 200 στον γκρεμό. Και ο γκρεμός είναι πλέον ορατός, εξωφρενικά κοντά και οι αιρετικοί και σχισματικοί φίλοι σου σε σπρώχνουν με όλη τους τη δύναμη προς τα εκεί γιατί «ζούνε» από τον θάνατο που εύχονται και κάνουν κι εσένα να εύχεσαι θάνατο για ενόχους και αθώους.

          Καλά Χριστούγεννα και καλή χρονιά.. 24 σήμερα….όχι 11…

          Υ.Γ. Η αλεπού 100. Το αλεπουδάκι 101. Το θυμάσαι; Φρόντισε να μη το ξεχάσεις ποτέ. Κρίμα είναι τέτοιες μέρες να ακούσεις τα γαμωσταυρίδια που άκουσες στην τελευταία μας συνομιλία. Οπότε καλό είναι να μη γράψεις ούτε λέξη. Σε συμφέρει κιόλας.

          Καληνύχτα.

          • Ο/Η Πόπη Σουφλή λέει:

            Τα έχεις μπερδέψει μέσα σου, όλα.
            Τι σχέση έχει ένα τραπεζικό κίνημα, που αύριο θα κοστίζει πολλά στους δανειολήπτες, με την στάση του πρώην εισαγγελέα που απ’ όσα επιβεβαιώνουν δικαστικά έγγραφα, δεν ήταν ο αδέκαστος δικαστικός λειτουργός;
            Έχεις τόση οργή και μίσος μέσα σου εναντίον μου, που καλόν θα ήταν να το ψάξεις γιατί.
            Δεν θ’ ασχοληθώ μαζί σου. Λυπάμαι που μετά από καιρό διαπιστώνω πως πραγματικά δεν αξίζει τον κόπο.
            Θέση για το συγκεκριμένο τραπεζικό κίνημα μπορείς να πάρεις όταν έχεις ιδίαν γνώση των γεγονότων.
            Όλα τα άλλα είναι αξιολογική άποψη, βάσει στοιχείων, που μπορείς ή όχι να τα δεχθείς, ή να τα απορρίψεις.
            Η άποψή σου μου είναι αδιάφορη.
            Παρ’ όλα αυτά,

            Καλά Χριστούγεννα και καλή λευτεριά στην πατρίδα μας.

            Υ.Γ. 1.Ο δρόμος για την ακύρωση του ΕΓΩ, είναι μακρύς, αλλά αξίζει τον κόπο.
            2. Είχα μια μικρή αμφιβολία όσον αφορά τον συντάκτη ανώνυμων σχολίων στο blog μου που μου επιτίθεται με τόση σφοδρότητα σε συγκεκριμένες αναρτήσεις… σ’ ευχαριστώ που μου επιβεβαίωσες πως ήσουν εσύ…
            3. Δεν είμαι παλαιοημερολογίτισσα. Υπερασπίζομαι όμως την Μονή Εσφιγμένου, στον αγώνα που δίνει εναντίον του οικουμενιστή Πατριάρχη και εναντίον των μονών στο Περιβόλι της Παναγιάς, που έχουν μετατραπεί σε οίκο εμπορίου.
            4. Η συκοφαντία που κατά την άποψή σου μπορεί να σπιλώσει συνειδήσεις, δεν έχει την ίδια βαρύτητα με την ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ δια της υπογραφής που έβαλαν κάποιοι πολιτικοί με τους οποίους συνεργάζεται στενά το συγκεκριμένο τραπεζικό κίνημα (Βελόπουλος, Ζώης), ή με μια γερμανική τράπεζα που συνέβαλε στην καταστροφή της πατρίδας μας.

            • Μπράβο κυρία Σουφλή.
              Εχω συγγενή δικηγόρο, θα του πω να χρησιμοποιεί το πόνημα σας για τους πελάτες του. Όποιο αδίκημα κι αν έχουν πράξει, ειναι λιγότερο κακό από εθνική προδοσία.

              Και μια και σας κάνουμε και διαφήμιση, αλλα δυο ΑΞΙΟΛΟΓΙΚΑ άρθρα για την ενημέρωση του κοινού.
              http://attikanea.blogspot.gr/2013/12/blog-post_7020.html

              http://attikanea.blogspot.gr/2013/12/blog-post_877.html

              Σας αφήνω με τα λόγια ενός μεγάλου στοχαστή και συγγραφέα

              «Κάποιες φορές η αληθινή είδηση, δεν είναι στην… μουφα, αλλά σε αλήθειες που κρύβονται πίσω από αυτή…
              Έχετε την δυνατότητα να διαβεβαιώσετε πως δεν γίνονται ανάλογα μυστικά πειράματα;
              Κάποιες τέτοιες μούφες, έχουν τον λόγο τους που ανεβαίνουν… μην βγάζετε τόσο εύκολα συμπεράσματα…»

              • Ο/Η Ιωάννης ο Peacemaker λέει:

                Κασκορσέ και σαγιονάρα οικοδόμου,μόλις τώρα διάβασα τα εν λόγω άρθρα της κυρίας Σουφλή συν τα σχόλια..Πάω αύριο στην πλησιέστερη υπεραγορά να προμηθευτώ κονσέρβες,ξηρό φαγητό, αμέτρητα μπουκάλια εμφιαλωμένο νερό,ιώδιο,προφυλακτικά,σαπούνια,γατοτροφές, έχουμε και έναν ναζιάρη γάτο βλέπεις που θα του αγοράσω και μπόλικη άμμο να κάνει τα κακάκια του,17 σαμπουάν κτλ κτλ και τα λοιπά.Είναι τέλη Δεκέμβρη 2013 και ο πυρηνικός πόλεμος που θα γίνει κάπου Ιούνιο με Ιούλιο του περασμένου καλοκαιριού του 2013 πρέπει να με βρει προετοιμασμένο.Να μην ξεχάσω να πάρω σκάγια και για την καραμπίνα που δεν έχω!!Προλαβαίνω,έ;;Να είναι καλά ο κύριος «ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΙΠΕ ΠΟΛΛΑ» !!

              • Ο/Η Ιωάννης ο Peacemaker λέει:

                Ξέχασα. Να εδώ οι αποδείξεις!! 😦

            • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

              Ψοφάς για γαμωσταυρίδι «αδιάφορη» με το σχόλιο 50 γραμμές…..

              Είπα να σε στείλω μια με τη μία έγκλειστη σε παλαιοημερολογίτικο μοναστήρι αλλά δε θα το κάνω. Μόνο και μόνο επειδή είναι μέρες που είναι. Ας μείνεις με την «ικανοποίηση» ότι ντεμέκ έχεις «δίκιο».

              Αφορμή θα ξαναδώσεις έτσι κι αλλιώς και δεν θα είναι για πάντα Χριστούγεννα για να σωθείς.

              • Ο/Η Πόπη Σουφλή λέει:

                Άλλες εποχές, ίσως να αναρωτιώμουν αν το πρόβλημά σου είναι ψυχολογικό ή πνευματικό…
                Τώρα δεν έχω καμία αμφιβολία…
                Περνάς μεγάλη τρικυμία, τέκνον μου.. και η τάχα μου χριστιανική σου ταύτιση δεν σε βοηθά…
                Τα γαμωσταυρίδια, είναι για τους παριστάνοντες τους χριστιανούς και τους… άντρες…
                Τόσο … άντρες που όταν δεν τους περνάει το δικό τους, εξαπολύουν την χολή που έχουν μέσα τους περίσσια.
                Αρσενικοκρατούμενος ο μαχαλάς…. και χαλάλι σας…

              • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

                Ρε άι στα διάλα. Αντε τράβα να προτείνεις τι κονσέρβες θα πάρουν για τον πυρηνικό πόλεμο που θα γινόταν πρόπερσι.
                Άντε τράβα στα τσογλάνια με το μυαλό πορδής να κάνεις την έξυπνη. Εδώ έχει λύκους. Αντε γ@μω τον διάολο σου που ούτε από τα βρισίδια στο τηλέφωνο δεν καταλαβαίνεις και ήρθες εδώ να μας πρήξεις τα άντερα. Μουρλέγκω που σε έλυσαν και πήρες σβάρνα τα βουνά.

                Αρκά τι έγινε; Τις ναζίστριες πολύ βήμα τις έδωσες. Στο μπουρδέλο της αφήνει μόνο τα γαμω@σόγλανα της να βρίζουν και ήρθε εδώ η ηθική ναζιστολάγνα εβραιοσκοτώστρα Χριστουγεννιάτικα να κάνει μαγκιές από το γ@μημένο το πληκτρολόγιο της. Αφήνεις τα φασιστόμουτρα τώρα να πουλάνε παλαιοημερολογίτικες ναζιστομαλακίες για ευχές;

                Ρίξτης ενα μπαν να πάρει το μπούλο για δώρο!!!

              • Ο/Η Χρήστος Βούλγαρης λέει:

                ΠΡΟΣ Κ. ΣΟΥΦΛΗ
                ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ΑΝ ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙΟ ΚΑΣΚΟΡΣΕ;

              • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

                Δικές της είναι. Αλλιώς αντί για αερομπαρούφες πασοκσίδικης κοπής θα το είχε αρνηθεί.

                Αλλά υπάρχει στο μπλογκ της έτσι κι αλλιώς και δεν αρνήθηκε ποτέ ότι το έχει γράψει. Εδώ το δικαιολόγησε παραποιώντας το γεγονός της εκδίωξης των αργυραμοιβών στον ναό απο τον Ιησού

              • Ο/Η Χρήστος Βούλγαρης λέει:

                TOTE ΑΞΙΖΕΙ ΤΟ ΜΠΑΝ ΤΗΣ ΚΑΘΩΣ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΝΑΖΙΣΤΟΤΕΤΟΙΕΣ ΣΤΟ ΑΠΕΡΑΝΤΟ ΓΑΛΑΖΙΟ

              • Ο/Η Mαν.Αρκάς λέει:

                Kάποιος κύριος «Βαράω-μετρος»
                κάνει σύγκριση του δικού μας μπλόγκ
                πραγματικής διαδρομής μόλις 7-8 μηνών
                με κάποια άλλη ονόματα δεν λέμε υπολήψεις
                δεν θίγονται ,
                που ειναι στο κουρμπέτι σχεδόν τρία χρόνια τώρα.
                Την θέση 27.000 που ήταν τον Απρίλιο
                με την 6.500 που ειναι τώρα το μπλόγκ μας
                και την συνεχώς σταθερή ανοδική πορεία μήνα τον μήνα,
                την κάνει κατσίκα.
                Δεν ξέρει ο άσχετος την παροιμία αγάλι αγάλι
                γίνεται η αγουρίδα μέλι;;
                Πάντως εμείς δεν θέλουμε το κακό κανενός,
                από την θέση 953 που ειναι πανελλαδικά
                η όνομα και μη χωριό.
                Ευχόμεθα και δίπλα στο gossip-tv.gr
                στην θέση 43
                διδυμάκια βρε!
                😈

              • Ο/Η Ιωάννης ο Peacemaker λέει:

                Κύριε Μανώλη,αν το θέμα που τους απασχολεί, τυγχάνει η υψηλή τηλεοπτικότητα της ιστοσελίδος της εν λόγω «άλλης»[Aυτό μας μάρανε τώρα και δεν αξίζει, πίστεψέ με,ούτε ΕΣΥ να χαλάς την ζαχαρένια σου],τους προτείνω να αλλάξουν τακτική και να κοινοποιούν άρθρα με κουτσομπολιό που έχουν να κάνουν με διασημότητες τύπου Σάκη,Δούκισσας,Φαίης-Γιώργου,Ρούλας,με το τι αποκαλυπτικό το πχ χθεσινό φόρεμα της Ζέτας και με όλίγον τι γυμνό κάποιας Κίμ Κ.,ακόμη και ολίγον τι πορνό και να δεις για πότε η ακροαματικότητα τους θα εκτοξευτεί στην πρώτη δεκάδα.Δυστυχώς πέρα από την πλάκα,οι σημερινοί Έλληνες χρήστες του διαδικτύου,τουλάχιστον στην πλειοψηφία τους,δείχνουν περισσότερη προτίμηση σε κουτσομπολίστικα σάιτ που προσφέρουν και άφθονα οφθαλμόλουτρα.
                :mrgreen:

                Αγνόησε τους,λυπήσου τον πολύτιμο χρόνο σου και μην τον σπαταλάς άδικα και συνέχιστε με τον Αμετανόητο να παρουσιάζετε άρθρα με ποιότητα,περιμένω και δικά σας άρθρα με οτιδήποτε θέματα,αποκλειστικά δική σας έμπνευσης.

              • Ο/Η Kimwn λέει:

                Εμείς θέλουμε και ΠΟΡΤ-ΜΠΑΓΚΑΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖ ΒΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

                Δώστε την τσόντα στον λαόοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο

              • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

                Πάρε Κίμων πορτ μπαγκαζ…

              • Ο/Η Kimwn λέει:

                ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝ

              • Ο/Η Mαν.Αρκάς λέει:

                Τα ύστερα του κόσμου
                τιναι αυτά τα αποπάνω βρεεεεεεεε!
                Ήμαρτον κύριε, πάω να ξομολογηθώ.
                😈
                Aχαχαχαχαχαχαχ!

              • Ο/Η Kimwn λέει:

                45 χρόνια φαναρτζής, τέτοιο πόρτμπαγκάζ δεν ξαναείδα (εκτός από ένα κουβανέζικο του Λεωνίδα)…..

              • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

                Αν ξανατολμήσεις να προσβάλλεις τα οφθαλμόλουτρα και τη Φαίη θα γίνει εδώ μέσα Συρία.

              • Ο/Η Mαν.Αρκάς λέει:

                Ιωάννης ο Peacemaker!!!
                Γεια και χαρά σου φίλε,
                έχεις δίκιο στο οτι παρ όλο αυτό το τσουνάμι
                που εχουμε φάει κατακούτελα απ τους απατεώνες
                το πόπολο μυαλό δεν βάζει.
                Είναι ομως θέμα καλλιέργειας χαρακτήρων
                που το ξέκωλο life stile τόσων χρόνων
                έτσι τους έχει διαμορφώσει.
                Τα δύο τρία τελευταία χρόνια καλπάζει παράλληλα
                και η συνομωσιολογία
                που την τσιμπούν σαν χάνοι οι ελληναράδες.
                Οσο για ετούτη την γωνιά
                το να ποστάρει άρθρα με ποιότητα,
                ειναι συμφωνημένος κανόνας και απαράβατος.
                Αλλά εστω για αρχή ακόμα και με αυτό; ήταν ανέλπιστη η πορεία του μπλόγκ παρά
                τα πενιχρά μέσα που διαθέτουμε, που δείχνει ότι υπάρχει
                εκεί εξω ακόμα κάποιος κόσμος πολύς που διψάει για σοβαρότητα.
                Ελπίζω ότι με την βοήθεια φίλων κι αδελφών
                που ειναι γνώστες λογισμικού, θα βελτιώσουμε σχετικά σύντομα
                και την εμφάνιση της σελίδας για να γίνει λίγο πιο χρηστική.
                Συμφωνώ και στο να αυξηθούν τα άρθρα που γράφουν φίλοι μας
                για να μην είμαστε συνεχώς στην αναδημοσίευση.
                Νάσαι καλά φίλε!!!
                😈

              • Που τα εχει αυτα τα στατιστικά; Δωστε μου λινκ. Θέλω να πάω να δώ. Αν δεν βρω το δικό μου μπλογκ στα πρωτα 100, θα κάνω μήνυση κατα παντός υπευθύνου

              • Ο/Η Mαν.Αρκάς λέει:

                Κυρία Σουφλή, εδώ μέσα πέρα απ το χιούμορ
                των φίλων σχολιαστών
                γίνεται εποικοδομητική συζήτηση τις περισσότερες φορές
                για τα τεράστια προβλήματα της Πατρίδας μας
                πέρα από την ιδεολογία του καθενός που δεν συμπίπτει πάντα.
                Οι προσωπικές διαφορές μπαίνουν στην άκρη.
                Το αρσενικοκρατούμενος ο μαχαλάς
                ειναι γνώμη δικιά σας αλλά λανθασμένη 100%
                Επειδή όμως το πράγμα με τις συνεχείς παρεμβολές σας
                πάει να ξεφύγει τελείως, το προλαβαίνω
                και σας μπανάρω με λύπη μου πριν γίνει κόλαση το μπλογκ.
                Χρόνια σας πολλά.

              • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

                ποια χρόνια της πολλά ρε;; Σκατά στο μούτρα της που περίμενε να αλλάξει η μέρα για να γράψει τις μαλακίες της κακό χρόνο να’ χει

                Από τη μια τους στέλνει όλους αδιάβαστους αθώους και μη και από την άλλη το παίζει ηθική….το διαδυκτιακό νούμερο..

                αει στο διάλο….. πάω να πλακώσω τους κουραμπιέδες….

              • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

                Άσε τα ευγενικα και εμφανισε τα σχόλια. Αντε να παίρνουν το μπούλο ένα ένα τα φασιστόμουτρα γιατί πολύ αέρα πήραν τα θρασύδειλα .

              • Ο/Η Kimwn λέει:

                Τον-Μπούλο-γλου (γλου-γλου) σαν τον διοικητή του νοσοκομείου παίδων…

              • Ο/Η Mαν.Αρκάς λέει:

                Κίμωνα ρίξε φλέφαρο στον σύνδεσμο αποκάτω
                😈

              • Ο/Η Kimwn λέει:

                Τι μικρός κόσμος κυρ Μανώλη, τι μικρός κόσμος…

              • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

                Περίμενε να περάσει 12 να μπουν τα Χριστούγεννα η ανισόρροπη…..

        • Σας δίδω με αγάπη μερικά λινκς. Εκεί τα βρείτε τους ορισμούς της συνέπειας και της ΑΞΙΟΛΟΓΙΚΗΣ κρίσης. Εφιστώ την προσοχή σας στην ανάρτηση για τη γαλιάντρα. Είναι αποκλειστικό και καρατσεκαρισμένο.
          Ολοκαύτωμα
          http://attikanea.blogspot.co.uk/2013/12/blog-post_2053.html

          Αποσκίτη Άπαντα
          http://attikanea.blogspot.co.uk/2013/12/2007.html

          Τρομπακτικό πλάσμα
          http://attikanea.blogspot.co.uk/2013/12/vid.html

          Αμερικανικό Κραχ την 16η Δεκεμβρίου
          http://attikanea.blogspot.co.uk/2013/12/16_14.html

          Ο ψυχίατρος που ελέγχει το μυαλό των Ελλήνων
          http://attikanea.blogspot.co.uk/2013/12/o_1670.html

          • Ο/Η Mαν.Αρκάς λέει:

            Κασκορσέ!!! φίλε Καλή σου ημέρα
            κόβε τα δύο tt (h..p) oταν βάζεις σύνδεσμο
            ειδάλλως θέλει έγκριση το σχόλιον.
            Δεν το είδα γρήγορα,
            γιατί ρίχνω κανά υπνάκο στην σκοπιά
            μέρες πούειναι.
            😈
            Aχαχαχαχαχαχαχαχ!

          • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

            Στο «τρομακτικό πλάσμα» η πηγή του άρθρου γράφει διαφορετικά πράγματα. Πήρε το άρθρο άλλαξε αυτά που γράφει αποφεύγοντας να γράψει ότι είναι μούφα ενώ η αρχικη πηγη το αναφέρει και μετά γράφει για “Κάποιες φορές η αληθινή είδηση, δεν είναι στην… μουφα, αλλά σε αλήθειες που κρύβονται πίσω από αυτή…»

            Πλαστογραφεί την πηγή και παριστάνει και την τερατοεπιστήμονα….

            αυτό λέγεται «ηθικόν blogging»

            Όπως όταν τσιρίζει για την ανωνυμία. Τη μια λέει ότι πρέπει να γράφουν όλοι επώνυμα και από την άλλη ανεβάζει άρθρα ανωνύμων, σχόλια ανωνύμων…..και άρθρα που γράφουν ότι η ανωνυμία είναι στόχος των σιωνιστών….

            Αλλά αυτή δεν είναι σιωνίστρια που θέλει την επωνυμία. Άσχετα αν ότι υπάρχουν bloggers στις ΗΠΑ που μπήκαν φυλακή επειδή τάχθηκαν υπέρ της ανωνυμίας ως βασικό στοιχείο της ελευθερίας του λόγου στο διεθνή blogging.

            Ούτε είναι σιωνίστρια όταν θέλει ακριβώς αυτό που θέλουν οι σιωνιστές. Τον θάνατο αυτών που δεν γουστάρουν.

            Ηθική τάξις. Αυτό προυποθέτει να σταυροφιλιέσαι στα μπλογκς με άλλους γκάου γιατί κάθε τρίμηνο αρχίζει ο πόλεμος και να εύχεσαι ¨»καλή δύναμη¨,

            Ποιος πόλεμος;;

            Μα αυτός που περιμένουν κάθε χρόνο εδώ και τριάντα χρόνια οι αιρετικοί παλαιοημερολογίτες και τρομοκρατούν τον κόσμο.

            Να υποστηρίζεις ότι θα γίνει εμφύλιος επειδή έτσι νομίζεις και να μη μπορείς να καταλάβεις μέσα στην ηλιθιότητα σου τι είναι αυτό που ήξεραν αυτοί που υποστήριζαν το αντίθετο και τελικά δεν έχει γίνει τίποτα προς διάψευση σου…

            Να ζεις ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΜΟΥ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟ ΚΑΚΟ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΙΟΥ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ!!!!

            φοβερή επιβεβαίωση έστω και αργά… μόνο τις τιμές της κονσέρβας κατάφεραν να αυξήσουν λόγω ζήτησης από την τρομοκρατία τους….

        • Ο/Η Λεωνίδας Χ. Στάμος λέει:

          εεεεεμμμμ….
          να ξέρετε…..
          βασικά (και συγγνώμη κιόλας)…
          την ΠΡΩΤΗ ΥΠΕΡΒΑΣΗ την έκανε ο ΕΝΑΣ… Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ…. Ο ΣΟΥΠΕΡ ΝΤΟΥΠΕΡ…. ΟΟΟΟ ΑΡΧΗΓΟΣ ….. Ο ΣΑΣ ΓΑΜΩ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΣΑΣ ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ, ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ, ΣΝΕΙΛ (βασικά νομίζω στα αγγλικά σημαίνει σαλιγκάρι αλλά ακουστικά θυμίζει γκεσταπίτη να βρίζει τον στα 4×4 idioti πάρεικο δήθεν έλληνα) ….. ο Κύριος Σ Α Μ Α Ρ Α Σ (ντα, ντα, ντα….θυμηθείτε το σλόγκαν της Πολιτικής Ανοίξεως παρακαλώ)

  2. Συγχαρητήρια στην κυρία Σουφλή για την απόδοση συγχαρητηρίων στον Αμετανόητο.

  3. Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

    Συγχαρητήρια στον κύριο Κασκορσέ και σαγιονάρα οικοδόμου για τα συγχαρητήρια του στην κυρία Πόπη Σουφλή που έδωσε με τη σειρά της συγχαρητήρια στον Αμετανόητο.

    ΕΥΓΕ!!!

    • ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΣΟΥ ΣΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΤΩΝ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΩΝ. Σ’ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΠΟΥ ΜΕ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΗΘΟΣ ΣΟΥ

      • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

        Τα αισθήματα είναι αμοιβαία. Η ηθική της ενταξιακής πορείας στα συγχαρητήρια είναι αυτοσκοπός κάθε γνήσιου Έλληνα.

        ΕΥΓΕ!!! ΟΥΡΑ!!!! ΟΥΡΑ!!!

    • Ο/Η Kimwn λέει:

      Συγχαρητήρια στον ΙΩΑΝΝΗ που δίνει
      συγχαρητήρια στον κύριο Κασκορσέ και σαγιονάρα οικοδόμου για τα συγχαρητήρια του στην κυρία Πόπη Σουφλή που έδωσε με τη σειρά της συγχαρητήρια στον Αμετανόητο.

      Πάντα τέτοια και εις ανώτερα…

      • Συγχαρητήρια στον Κίμωνα που δίνει συγχαρητήρια στον ΙΩΑΝΝΗ που δίνει
        συγχαρητήρια σε εμένα για τα συγχαρητήρια μου στην κυρία Πόπη Σουφλή που έδωσε με τη σειρά της συγχαρητήρια στον Αμετανόητο.

        • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

          Δις συγχαρητήρια στον Κασκορσέ που δίνει συγχαρητήρια στον Κίμωνα που δίνει συγχαρητήρια σε μενα που δίνω συγχαρητήρια στον Κασκορσέ για τα συγχαρητήρια του στην κυρία Πόπη Σουφλή που έδωσε με τη σειρά της συγχαρητήρια στον Αμετανόητο.

          • Ο/Η Kimwn λέει:

            Όρεξη να έχετε να γράφουμε ώς το 2015…

            ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
            και όχι καλά χρωστούγεννα…

  4. Ο/Η humanphilosophie λέει:

    Λόγια, πολλά λόγια και το θέμα της Ηθικής δεν θέλει πολλά λόγια να εξηγηθεί. Εξηγείται από μόνη της. Όταν δεν γίνεται αυτό εφικτό και διανοητικά αντιληπτό άμεσα, τότε γεννάται σοβαρό θέμα συνεννόησης και το ερώτημα είναι : ποιός ο σκοπός και η πρόθεση ; Όπως φαίνεται όμως κάποιοι έχουν διαβαθμίσει την Ηθική σε επίπεδα, ανάλογα μέχρι που συμφέρει ατομικά. Και το ατομικό συμφέρον είναι απόλυτα εκμεταλλεύσιμο και μετατρέπεται σε αλυσίδα που σε τραβά, από αυτόν που ξέρει να κτυπά τον κόπανο να κωπηλατούν οι αλυσοδεμένοι κωπηλάτες με ρυθμό. Αλίμονο, να μην βρίσκεται κανείς σε τέτοια δεινή θέση. Όπως ακριβώς και το πολιτικό σύστημα που είναι σάπιο. Αλλά και στην σαπίλα ακόμα υπάρχουν διαβαθμίσεις. Εκεί καταντήσαμε, σε τέτοιο επίπεδο βρισκόμαστε και είναι πραγματικά αξιολύπητο, σε επίπεδο λαού ασχέτως επαγγέλματος και εκπαιδευτικού επιπέδου. Μπορεί κάποιος εύκολα να μιλήσει για ελευθερία πνεύματος, ψυχής και σώματος ; Θα κοροϊδεύει τον εαυτό του …

    • Δεν κατάλαβα Χριστό. Λες, «Λόγια, πολλά λόγια και το θέμα της Ηθικής δεν θέλει πολλά λόγια να εξηγηθεί» και να’σου το κατεβατό. Πες με απλα λόγια τι εννοείς μπας και καταλάβουμε εμείς του χαμηλού εκπαιδευτικού επιπέδου

    • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

      Μια και μιλάμε για ήθος τέτοιες γιορτινές μέρες…

      » ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΑΠΟ ΤΗ ΓΗ. ΝΑ ΧΑΘΕΙ ΚΑΘΕ ΙΧΝΟΣ ΤΟΥ ΓΕΝΝΕΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΕΙ Η ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ»

      Ερώτηση

      Ποιος έκανε την παραπάνω ευχή δημόσια;;;

      Ο Γκαίμπελς το 1939

      Ο Χίτλερ το 1936

      Ψυχοπαθής τρόφιμος με μεταπολεμικό σύνδρομο στο Λιχτενστάιν

      Ο Ηρώδης

      Έγκριτη journalist

      Ποιος είπε ως δικαιολογία στην παραπάνω κατάρα;;;

      «Ο Χριστός τους έδιωξε από τον Ναό Του»

      Ο Απόστολος Ματθαίος;

      Ραβίνος

      Παλαιοημερολογίτης σχισματικός

      Πιγκουίνος

      Μαχητική journalist

      Υπάρχει μεγαλύτερη Ύβρις από την διαστρέβλωση των λόγων του Θεού για κατάρα;

      Όποιος τολμήσει να τα αμφισβητήσει είναι σιωνιστής ή αυτός που τα παραποιεί για δικό του όφελος;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

      Η Ελλάδα μας δεν θα δει ελευθερία όταν θα πεθάνουν αυτοί που καταριόμαστε ασχέτως αν φταίνε ή όχι, αλλά όταν μετανοήσουμε για τις κατάρες που ρίχνουμε σε όσους υποκριτικά χρεώνουμε την αναξιότητα μας για τις δικές μας κακές επιλογές και ευθύνες.

      Μέχρι τότε…. καλά κρασά….κουβέντες για ήθος…… και κλαρίνο την ψήφο στο ΠΑΣΟΚ μέχρι το 2009 που τότε δεν ήταν ανήθικη…

      • Ο/Η Χρήστος Βούλγαρης λέει:

        ΙΩΑΝΝΗ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟ Α ΚΑΙ ΣΤΟ Β Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΑΧΗΤΙΚΗ ΅΅ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΅΅ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΠΟΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ

        • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

          Ανάλογα τι φαντάζεσαι….

          • Ο/Η Χρήστος Βούλγαρης λέει:

            ΟΙ ΥΠΟΨΙΕΣ ΜΟΥ ΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΤΟΜΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΜΠΛΑΚΩ ΣΕ ΕΝΑΝ ΚΑΒΓΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΟΡΑ

            • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

              Σωστά στρέφονται οι υποψίες σου.

              Φύγε τώρα από τη μέση τότε μη σε πυροβολήσω κατά λάθος.

              • Ο/Η Χρήστος Βούλγαρης λέει:

                ΕΦΥΓΑ

              • Ο/Η Χρήστος Βούλγαρης λέει:

                ΥΓ ΦΥΣΙΚΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΓΚΡΙΝΩ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΤΡΕΠΟΥΝ ΣΕ ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΛΑΟΥ ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΑΠΗΧΟΥΝ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΙΑΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ 1933-1945

  5. Για να μιλάμε και με στοιχεία, εγώ είδα πολλούς Σιωνιστάς μαζεμένους όταν η ΑΕΚ έπαιζε με τη Σιών το 1995. Τελικό σκορ 2-0 υπέρ των ορθοδόξων αδερφών ημών

  6. Ο/Η Χρήστος Βούλγαρης λέει:

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΥΧΟΜΑΙ
    ΥΓ ΠΑΝΤΩΣ ΕΓΩ ΚΑΘΩΣ ΤΟ ΕΠΙΒΑΛΕΙ Η ΗΜΕΡΑ ΘΑ ΠΛΑΚΩΣΩ ΜΙΑ ΤΟΥΡΤΑ ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΠΟΥ ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ…

  7. Υποθέτω όλοι βρίσκεστε με τα ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ σμαρτφοουν σας στην Εκκλησία για την νυχτερινη λειτουργία των Χριστουγεννων. Εύγε!

  8. Ο/Η Μιχαήλ λέει:

    Ἄ ρέ Ἐμμανουήλ…ΑΑΑρχοντααα…!
    Χρόνια Πολλά, Χρόνια Εὐλογημένα Ἐμμανουήηηλ…
    Χρόνια Πολλά καί στόν Χρῆστο καί μή μοῦ τόν…κουλαντρίζετε…πολύ ὠρ’ ζουζουνια…
    Παίξε ἐπίθεση Χρῆστο μή μασᾶς μέ τά…στρουμφάκιααα…
    Τά…ἔχειειεις…
    Αχαααχαχαχαχαααα…
    λολ τοῦ λολ…
    …ώ…λολ.

    • Ο/Η Μιχαήλ λέει:

      Χρονιά Πολλά σέ ὅλα τά…στρουμφιάκια ἐδῶ μέσα ρέεε…
      Χριστός γεννᾶται, δοξάσατε…
      Σήμερον ὁ Ἄναρχος ἀρχεται καί ὁ Λόγος σαρκοῦται…
      Νά ζήσετε ώρ…ΑΑΑλάνιααα…!!!!!!.

    • Ο/Η Mαν.Αρκάς λέει:

      Xρόνια πολλά Μιχαήλ !!!
      εύχομαι
      να εισαι πάντα καλά
      αδελφέ μου!
      😈

      • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

        Τσίριο Μανώλη δεν ξέρει κανείς από αυτούς μάλλον ότι κανονικά γιορτάζεις αύριο….

        Οπότε θα πάρεις τις ευχές σου με τη σειρά σου…. προς στιγμή όμως….

        ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ !!!! ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ!!!!

    • Ο/Η Χρήστος Βούλγαρης λέει:

      ΚΥΡΙΕ ΜΙΧΑΗΛ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΙΑ ΣΑΣ

  9. Κύριε Μανώλη, χρόνια πολλά και σε εσάς. Να είστε γερός και δυνατός.

    • Ο/Η Mαν.Αρκάς λέει:

      Oικοδόμε με το αστείρευτο χιούμορ,
      Χρόνια πολλά, σου εύχομαι ολόψυχα
      να εισαι πάντα καλά
      εσύ και οι δικοί σου άνθρωποι!
      😈
      Aχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ!

      (πιο καλά να έλειπε το κύριε, όμως εσύ κρίνεις)
      😈

  10. Κατσε,,,κάπου επαε θα βρίσκεται ο Μανωλιός,,,

    Χρονια πολλά Μανώλη Αρκα,,,νασαι πάντα καλα
    Χρόνια πολα και στον Χρήστο τση παρέας,,αν και δεν κατέω ποιος είναι

    Χρονια Πολλά και Καλά σε όλους τους φίλους

  11. Ο/Η 'ο Παγωτατζής λέει:

    Χρόνια Πολλα σε όλους …..και ιδιαιτέρως στόν φίλτατο Αμετανόητο.!

    Αν και τέτοιες αγωγές κατα τήν προσωπική μου άποψη-εμπειρία δεν μπορούν να φέρουν το αναμενόμενο(και ποθητό!) κατα τον κοινό νού απ[οτέλεσμα, ΕΝ ΤΟΥΤΟΙΣ πρέπει να στηρίζονται και να ΕΠΙΔΙΩΚΟΝΤΑΙ παντί τρόπο και κόπο,διότι είναι τό λογικό τεκμήριο και πειστήριο τής ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ σε όλα τα επίπεδα,αλλά κυρίως τής βούλησης.
    Η άρνηση παράδοσης(ή το να μήν ενδίδεις στίς όποιες διαταγές ή επιθυμίες ενός παράλογου κατεστημένου /συστήματος) είναι αρχή τής Ελευθερίας και ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ώς καθήκον σε όλους όσους πιστεύουν σε μιά αληθινή Πολιτική Δημοκρατία ( και δή …Ελληνική !)

    Αξιέπαινος λοιπόν φίλε Αμετανόητε,για την προβολή τού θέματος
    …. και πάλι τίς πιό Χριστιανικές μου Ευχές σε όλους τούς Συν-Ελληνες Πολίτες..

    ό παγωτατζής

    • Ο/Η Mαν.Αρκάς λέει:

      Παγωτατζής!!!
      Εκ μέρους όλων
      και ειδικά του Αμετανόητου που απουσιάζει
      από την Αθήνα,
      σε καλωσορίζω στο μπλoγκ.
      Χρόνια πολλά ευχόμαστε σε εσένα
      και στους δικούς σου
      πάντα με υγεία φίλε
      😈

      • Ο/Η 'ο Παγωτατζής λέει:

        Ν α εισθε όλοι καλά ..Ευχαριστώ.! Και Χρόνια Πολλά σε όλους τούς εορτάζοντες…
        Είμεθα «παλαιοί κοινοί γνωστοί» φίλε Αρκάς στο διαδίκτυο με τούς περισσότερους εξ’ υμών όπως γνωρίζεις..
        Αν και παρακολουθώ τό blog,πρώτη φορα έγραψα κάτι ,γιατί μέρες πού είναι,πρέπει να θυμίζουμε σε ΟΛΟΥΣ ότι είμεθα πολλοί «περισσότεροι» από ότι αντιλαμβάνονται….
        Νάσαι καλα και σύ αγαπητέ αντεύχομαι παρομοίως ..και θα τα λέμε!

        ¨ο παγωτατζής

    • Ο/Η Αμετανόητος λέει:

      Αγαπητέ φίλε Παγωτατζή
      Σου εύχομαι ολόψυχα, Υγεία και Χαρά σε σένα και την οικογένειά σου.
      Γνωρίζεις ότι σε εκτιμώ πολύ και χαίρομαι όταν βλέπω τα Ελληνικά γράμματα να ξεδιπλώνουν τις σκέψεις σου.

      Το θέμα για μένα είναι Υψίστης Εθνικής σημασίας κι εύχομαι όλη η δουλειά που έχει γίνει από τον Γιώργο Σαρρή και το Νομικό επιτελείο να πάρει το δρόμο της…
      Τέλος εύχομαι η δικαιοσύνη να ΞΕΤΥΦΛΩΘΕΙ το 2014…
      Αρχίσαν και οι ΚΑΝΤΑδες βλέπεις…
      Να είσαι πάντα καλά

  12. Ο/Η Ιωάννης ο Peacemaker λέει:

    Χρόνια πολλά στον κύριο Εμμανουήλ και στον Χρήστο[αν και του ευχήθηκα αλλού].Γενικά και για την ημέρα χρόνια πολλά με υγεία πάντα και ευχή για αναίρεση των όσων περνάει η Ελλάδα.

  13. Ο/Η Λεωνίδας λέει:

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σε ολους τους αδερφους ,αν κι εμεις τα σκληροπυρηνικα κομμουνια γιορτασαμε προ ημερων τα ΣΤΑΛΙΝΟΥΓΕΝΝΑ .χαχαχαχαχα
    Ιδιαιτερως στον Χρηστο μας τον Βουλγαρη και αυριο στον Μανωλο μας τον Κομανταντε .

    Ειναι χαρακτηριστικο τελικα αυτου του λαου εν μεσω κρισεως να αντιμετωπιζει την κατασταση ειτε βουτωντας το κεφαλι στην αμμο ,ειτε βαζοντας και βγαζοντας μασκες και ενδυματα ,ωστε να εχει την ψευδαισθηση οτι μετατρεπεται σε καποιον «αλλο» .Ο λογος για την «δασκαλα» της ηθικης και του ηθους που εγκαλει …..τον Αμετ για την ….ΥΠΕΡΒΑΣΗ !!!! Η «κυρια» με το φασιστομπλογκ που βρωμα και ζεχνει ναζιστικη – χρυσαυγιτικη πτωμαινη …που εφτασε στο σημειο να παρακαλα να πεθανουν τα παιδια συγκεκριμενου λαου …λες και ειναι απογονος του Γκεμπελς …..και την ιδια στιγμη ανακοινωνει πως ειναι οπαδος της χριστιανικης πιστης !!!!!!!!! και κανει μεγαλοσταυρους ως το πατωμα …Οι θεουσες της γειτονιας με τα μακρυα χερια και τα ανοιχτα ποδια .
    Της ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ ,της ΠΑΛΙΑΝΘΡΩΠΙΑΣ , του ΦΑΡΙΣΣΑΙΣΜΟΥ ….το αναγνωσμα ..

    (ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ενα βιντεο στο youtube με τιτλο «ΑΠΙΘΑΝΟΣ ΣΟΣΙΑΛΦΑΣΙΣΤΑΣ » ,βαλτε το και θα δειτε τι κουμασια μαζευει ο φασισμος …και δυστυχως ειναι χλιαδες τετοια γυρω μας .Ανθρωποι τυχοδιωκτες ΧΩΡΙΣ αρχες ,ΧΩΡΙΣ πιστευω ,ΧΩΡΙΣ αξιοπρεπεια ….ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ και ΤΥΦΛΟΠΟΝΤΙΚΕΣ ολουθε γυρω μας )

    • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

      Γράφει ο «Πάπας»:

      “Να πάρει ευχή,Αμετανόητε, έχω αρκετά χρόνια στην πλάτη μου περισσότερα από εσένα… και κάποια εμπειρία που με κάνει να μιλώ πολύ πριν τα γεγονότα.. και μέχρι σήμερα, δεν έχω πέσει έξω… συνεχώς επιβεβαιώνομαι.. έστω κι αργά.”

      Μόλις της γράφω ότι στην περίπτωση Σακκά είχε λάθος ( και μάλιστα ζήτησε δημόσια συγνώμη ) δίνει την εξής απάντηση:

      “Τι σχέση έχει ένα τραπεζικό κίνημα, που αύριο θα κοστίζει πολλά στους δανειολήπτες, με την στάση του πρώην εισαγγελέα που απ’ όσα επιβεβαιώνουν δικαστικά έγγραφα, δεν ήταν ο αδέκαστος δικαστικός λειτουργός;”

      Μάλλον με το «και μέχρι σήμερα, δεν έχω πέσει έξω… συνεχώς επιβεβαιώνομαι» εννοεί μόνο τον τραπεζικό τομέα και την καταναλωτική πίστη που μάλλον θα είναι η ειδικότητα της. Στα υπόλοιπα μόνο κάνει λάθος.

      Έχω και καμιά δεκαριά παραδείγματα ακόμα που έπεσε έξω αλλά δεν «πιάνουν» επειδή δεν είναι του τραπεζικού…

    • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

      Προτείνω να της δώσουμε μια βαριοπούλα και να ξεκινήσει να σπάει τα βρεφικά κεφάλια των μωρών των εβραίων για να αρχίσει να χάνεται το dna τους… Μόλις τσακίσει το πρώτο και της χυθούν τα μυαλά στα χέρια της να δούμε αν αρχίσει η ανθρωπότητα να βελτιώνεται.
      Τα ίδια έκαναν οι Ναζί στα Καλάβρυτα. Έλιωναν τα κεφάλια των μωρών με τις αρβύλες τους.

      Κι αυτοί ότι έκαναν το έκαναν για να σώσουν την ανθρωπότητα…

    • Ο/Η Ιωάννης ο Peacemaker λέει:

      Τέτοια ακριβώς αποκρουστική εικόνα δείχνει προς τα έξω η κυρία Σουφλή{που βρίσκεται σε ηλικία παρεμφερή με την μητέρα μου 54-55},έχω όμως την εντύπωση ότι η εν λόγω κυρία υποφέρει από σοβαρό ψυχολογικό πρόβλημα,ουδείς νοήμων με σώας τας φρένας θα εξέφραζε τέτοιες μισαλλόδοξες,αισχρές και ελεεινές απόψεις που πιστεύω ως και βουλευτής της ναζιστικής χρυσής αυγής θα ανατρίχιαζε,ίσως και να ξερνούσε!!Αλήθεια θα σκότωνε νεογέννητα μωράκια,δεν ντρέπεται η ελεεινή αυτή ψυχή;;Πιστεύει κανείς σας ότι μου είναι τόσο ευχάριστο να εκφράζομαι έτσι για μία που ως μάνα μου θα μπορούσε να είναι και κανονικά πιστεύω ότι η ίδια θα ‘πρεπε να με συμβουλεύει,μιάς και σε πνευματικό επίπεδο έχει περισσότερη εμπειρία από εμέ;;

      Ντροπή σας κυρία Σουφλή να αναγκάζομαι εγώ που ως και παιδί σας θα μπορούσε να ήμουν,να εκφράζομαι κατα αυτόν τον τρόπο για το «ποιόν» σας.Σας καλώ εδώ και τώρα να αναθεωρήσετε,,οι απόψεις σας αποτελούν ντροπή,προσβάλλουν βάναυσα τον ελληνισμό.Ναι σε εσάς αναφέρομαι που δηλώνετε ελληνίδα κυρία Σουφλή.Σας καλώ μέσω τρίτου να διασώσετε την ελάχιστη αξιοπρέπεια που σας έχει απομείνει[και αν].

    • Ο/Η Αμετανόητος λέει:

      Χρόνια Πολλά κομμούνι…

  14. Ο/Η konstdim λέει:

    Όντας άσχετος με τη συζήτηση που ακολούθησε της ανάρτησης, αγνοώ την αιτία & την ουσία της όποιας αντιπαράθεσης. Επικολλώ ένα λινκ από -προ ημερών- παρόμοιας θεματολογίας ανάρτηση, αλλά που αφορά αποκλειστικά την Eurobank: http://www.greek-national-pride.com/2013/12/eurobank.html
    Ωστόσο, τόσο από το ύφος της διατύπωσης της ανάρτησης που επικαιροποίησα, όσο και από την παραπάνω, μου προκύπτουν κάποιοι προσωπικοί προβληματισμοί, τους οποίους καταθέτω προς διευκρίνηση και πάντα στο μέτρο του εφικτού.
    Πιο συγκεκριμένα, επικολλώ από παραπάνω και ακολούθως θέτω τον προβληματισμό:

    ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ :
    – ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΤΟΥ ΔΑΝΕΙΟΥ ΣΑΣ
    – ΑΝΑΚΟΠΤΕΤΕ ΤΙΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΣΑΣ ΔΙΑΤΑΓΕΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
    – ΑΝΑΚΟΠΤΕΤΕ ΤΙΣ ΕΚΤΕΛΕΣΕΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΔΙΑΤΑΓΩΝ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
    – ΑΝΑΚΟΠΤΕΤΕ ΤΟΥΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΣΑΣ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΥΣ
    – ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΤΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΚΑΤΑΣΧΕΣΕΙΣ ΤΡΑΠΕΖΩΝ
    – ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΥΣ
    – ΑΔΙΑΦΟΡΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΝΟΜΟ ΤΩΝ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΩΝ
    – ΑΔΙΑΦΟΡΕΙΤΕ ΑΝ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΣΑΣ ΠΟΥΛΗΘΗΚΑΝ ΣΕ ΚΟΡΑΚΙΑ
    – ΔΙΕΚΔΙΚΕΙΤΕ ΚΟΥΡΕΜΑ ΤΩΝ ΔΑΝΕΙΩΝ ΣΑΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 50%
    – ΔΙΕΚΔΙΚΕΙΤΕ ΑΝΑΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 15 ΕΤΩΝ
    – ΔΙΕΚΔΙΚΕΙΤΕ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 60.000 ΕΥΡΩ
    – ΣΤΑΜΑΤΟΥΝ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΟΙ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΕΣ
    – ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΗΣΕΙ Η ΑΠΟΦΑΣΗ
    – ΔΕΝ ΠΑΡΑΚΑΛΑΤΕ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΕΙΤΕ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΚΑΤΣΕΛΗ
    – ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΡΑΚΑΛΑΤΕ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΝΑ ΣΑΣ ΛΥΠΗΘΟΥΝ
    – ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΝ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΝΑ ΤΙΣ ΛΥΠΗΘΕΙΤΕ ΕΣΕΙΣ

    Επειδή λοιπόν τα παραπάνω διατυπώνονται σαν μη αναστρέψιμα κεκτημένα που ήδη έχουμε στο τσεπάκι, τι διαφυλάσσει και ποιες εγγυήσεις υπάρχουν πως δεν θα χαθούν τελικά σπίτια μιας και «ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΗΣΕΙ Η ΑΠΟΦΑΣΗ»; Αν κατανόησα καλά, πρόκειται για αγώνα (δικαστικό) και ως εκ τούτου τόσο η νίκη όσο και η ήττα θα κριθούν (και) από το συσχετισμό δυνάμεων. Από αυτήν την άποψη δεν θα έπρεπε να καταγραφούν-έστω και ευσύνοπτα, δίχως οι κίνδυνοι να υπερμεγενθύνονται για λόγους υψηλού ηθικού- κι ενδεχόμενες συνέπειες αν τελεσιδικήσει αρνητικά;
    Με την ελπίδα κατανόησης, αν έχω αστοχήσει στις απορίες μου, λόγω άγνοιας του θέματος και την προσδοκία μιας απάντησης που θα τις καλύπτει.

    • Ο/Η Mαν.Αρκάς λέει:

      konstdim!
      Χρόνια πολλά!
      η ανάρτηση θα μείνει εκεί αρκετές ημέρες.
      ο ειδικότερος για να σου απαντήσει στα ερωτήματα
      ειναι ο δικός μας ο Αμετανόητος.
      Επειδή όμως για λίγες ημέρες απουσιάζει
      μόλις επανέλθει θα έχεις μια αναλυτική απάντηση
      σίγουρα.
      Νάσαι καλά!
      😈

    • Ο/Η Λεωνίδας Χ. Στάμος λέει:

      Η απάντηση βρίσκεται στα δικά σου λόγια :

      «Αν κατανόησα καλά, πρόκειται για αγώνα (δικαστικό) και ως εκ τούτου τόσο η νίκη όσο και η ήττα θα κριθούν (και) από το συσχετισμό δυνάμεων»

      Θα επιθυμούσα να καταβάλεις παραπάνω προσπάθεια να γίνει ΚΑΙ μέσω εσού περισσότερο αντιληπτό ότι ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΛΕΟΝ παίζονται στο δικό σου (και).

      Συνολικά: το δικόγραφο ΔΕΝ χωρεί ανταπόδειξη διότι στηρίζεται σε αριθμητικά δεδομένα (βλ. παραρτήματα ευρωπαικών οδηγιών σχετικά με την νομιμότητα της κεφαλαιακής επάρκειας, βλ. 233 δις από ΤΧΣ,ELA και εγγυήσεις).

      Το δικόγραφο «και ως εκ τούτου η νίκη (μας) όσο και η ήττα (τους) θα κριθούν από το συσχετισμό δυνάμεων» [χωρίς (και) ].

      Ακριβέστερα θα μπορούσε να διατυπωθεί ως εξής:
      «πρόκειται για αγώνα (δικαστικό) και ως εκ τούτου τόσο η νίκη όσο και η ήττα θα κριθούν ΜΟΝΟΝ από το συσχετισμό δυνάμεων»

      Απέναντι από εβραίους, πούστηδες, αριστερούς, δεξιούς, έλληνες, μασόνους, προδότες, ψηλούς, κοντούς, χοντρούς, αμερικάνους, νεφελίμ, ελοχίμ, λευκές και μαύρες αδελφότητες (κλπ κατά την άποψη κάποιων) ΤΑΧΘΗΚΑΜΕ άλλοι εβραίοι, πούστηδες, αριστεροί, δεξιοί, έλληνες, μασόνοι, προδότες, ψηλοί, κοντοί, χοντροί, αμερικάνοι, νεφελίμ, ελοχίμ, λευκοί και μαύροι αδελφές (κλπ κατά την άποψη κάποιων άλλων) ΚΑΙ ΣΤΗΘΗΚΕ ΑΥΤΟΣ Ο ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ.

      ΔΕΣ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΕ ΜΕΡΟΣ αφήνοντας κατά μέρος τις συνομοσιολογίες

    • Ο/Η haghios λέει:

      Tι να πω; Μακάρι να είναι έτσι και μπορούμε να επιτύχουμε τόσα πράγματα! Αλλά μου φαίνεται: «Too good to be true!»

  15. Ο/Η ο νοών...νοείτω λέει:

    Χρόνια καλά στον φίλτατο οικοδεσπότη Μανώλη και στον κ. Βούλγαρη για τος ονομαστικές τους εορτές, με υγεία, αγάπη και υπομονή.
    Χρόνια καλά σε όλους τους σχολιαστές και αναγνώστες.
    Οι ευχές αν και, λόγω των καταστάσεων, ακούγονται λιγότερο αισιόδοξα, όταν προέρχονται από καρδιάς και όχι από συνήθεια, είναι αντίβαρο στην κατήφεια.

    Ας τις δίνουμε λοιπόν με την καρδιά μας, ιδιαίτερα όπου υπάρχει αίσθηση εγκατάλειψης.

  16. Ο/Η Λεωνίδας Χ. Στάμος λέει:

    ΚΥΡΙΟΙ/ΕΣ………………….
    ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΡΟΛΟΣ ΚΟΥΝ……………
    ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΑΣ…………
    ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΥ?
    = ΠΟΥΣΤΗΣ, ΕΒΡΑΙΟΣ ΚΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ
    (ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΙ ΚΡΥΩΜΕΝΟΣ)

  17. Γενικως να πω οτι διαφωνω με την αντιμετωπιση ενος κατ εξοχην ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ θεματος με δικαστικα μεσα .Γιατι ακομα και τα οικονομικα προβληματα σαν αυτα που προεκυψαν τα τελευταια χρονια για χιλιαδες συμπολιτες μας ,τελικως ΠΟΛΙΤΙΚΑ ειναι .Και διοτι ειναι μερικως αποπροσανατολισμος του λαου και διοτι ΔΕΝ θα λυθει προφανως το θεμα για 2 κυριως λογους .:
    1) Η δικαιοσυνη ειναι το «μακρυ» χερι του εκαστοτε Συστηματος ,τα συμφεροντα του εξυπηρετει ,ελεγχεται ,εκλεγεται ,διοριζεται απ το ιδιο …και
    2) Ακομα κι αν προσωρινα λυθει (για τους εναγωντες) το προβλημα (χαρην καποιου ακεραιου Δικαστικου) ,το Συστημα θα βρει ΣΙΓΟΥΡΑ αλλους τροπους να σε κυνηγησει και να σε τσακισει

    Παρ ολα αυτα υπεγραψα την αγωγη ,χαρην ομοψυχιας της συμπαθους ομηγυρους των αδερφων

    • Ο/Η Λεωνίδας Χ. Στάμος λέει:

      Ειλικρινά, συμφωνώ απόλυτα ότι πρόκειται περί πολιτικού ζητήματος. Και ποιό όμως δεν είναι. Θεωρητικά και βάση της μέχρι πρόσφατης πολιτικής ιστορίας, συμφωνώ και στο ότι το σύστημα θα βρεί άλλους τρόπους να με κυνηγήσει για να με τσακίσει. Διαφωνώ όμως κάθετα στο ότι θα με τσακίσει. Θέλω και πιστεύω ότι δεν θα με τσακίσει και θα το ‘βαράω’ δικαστικά (γκόλ αυτοί σέντρα εγώ , να δούμε ποιος θα βαρεθεί). Στην τελική, προσωπικά μιλώντας, αυτά τα όπλα διαθέτω, μ’αυτά πορεύομαι.
      Το δε θέμα της Δικαιοσύνης, στην πεζή της καθημερινή της μορφή κι απόδση, ΑΥΤΟ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟ.
      Εν κατακλείδι, κι αν ακόμα έχεις απόλυτο δίκιο, σε παρακαλώ κρύψε το γιατί κάποιοι πιστεύουμε (κατ’ άλλους εθελοτυφλούμε) ότι μπορούμε να κάνουμε την ….ΥΠΕΡΒΑΣΗ
      (… ακολουθεί διαφημιστικό μήνυμα …sic)

      • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

        Υπάρχει ένα κοινό μυστικό. Ένα μυστικό που στην ουσία όλοι το γνωρίζουν αλλά δυστυχώς δεν το διακρίνουν όλοι.

        Κι αυτό είναι οι νέοι.

        Αν δεν περάσει η αντίδραση στους νέους και μείνει με οποιαδήποτε μορφή σε ανθρώπους ηλικιών άνω των 60 – 65 ασχέτως ή όχι των καλών προθέσεων τους τότε η Ελλάδα είναι ξοφλημένη.

        Οι νέοι είναι το μέλλον και οι 40ρηδες που είναι οι πιο κοντινοί τους πρέπει να τους ανοίξουν τα μάτια.

        Όλα τα υπόλοιπα είναι a priori καταδικασμένα γιατί απλά δεν συνδράμουν σε «κίνημα».Είναι απλά λύσεις της στιγμής και σε πολύ συγκεκριμένα προβλήματα.

        Η αναγέννηση της Ελλάδας μπορεί να γίνει μόνο αν οι νέοι ζητήσουν την ανάσταση της.

        Μπορεί να βρεθεί ένας άνθρωπος να δώσει στους νέους ελπίδα και όραμα;; ¨Όταν βρεθεί αυτός τότε θα δείτε την Ελλάδα όπως αξίζει. Μέχρι τότε θα υπάρχουν γέροι και γριές που θα βγάζουν κόμπλεξ μόνο και μόνο επειδή θέλουν να εξευμενίσουν το κακό και σάπιο παρελθόν τους.

        Σε σάπιους ασκούς όμως δεν βάζεις φρέσκο κρασί. Και το φρέσκο κρασί μεθάει πιο εύκολα.

        Στην υγειά μας….

        Υ.Γ.

        έχω πιει κάτι τσίπουρα τώρα με μια φίλη και μπορώ να γράψω ανθολογία….

        προτιμώ όμως να πάω για ύπνο….γιατί το βράδυ έχει συνέχεια….

        καληνύχτα σε όλα τα κορίτσα….

      • Μακαρι συνονόματε κ.Στάμο …μακαρι
        Ο ΠΡΩΤΟΣ που θα χαρεί (με ΕΚΠΛΗΞΗ ειν αλήθεια ) ειμαι εγω …να εισαι βεβαιος .Μακάρι να βγουν «φοβοι» υπερβολικοί όσα λέω παραπάνω ..
        …ποιός θέλει τώρα βίαιες ,αιματηρές και οδυνηρές ..Λαικές Επαναστάσεις ?

        Δυστυχώς όμως η Ιστορία έχει δείξει οτι μόνο έτσι επέρχεται η ΝΕΜΕΣΙΣ ,,,

  18. Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

    Δεν έχει σταματημό … ούτε με εξορκισμό…

    h**p://attikanea.blogspot.gr/2013/12/blog-post_5272.html

    «Διαδώστε αυτό το βίντεο. Μας αφορά όλους.
    Είναι ο μόνος τρόπος για να αντισταθούμε στην λαίλαπα του Εβραϊκού Σιωνισμού και των υποστηρικτών τους (πολιτικών, ΜΜΕ και ανεγκέφαλων φασιστοειδών «θρησκευτικών» (;;) κουλτουριάρηδων που το παίζουν «χριστιανοί», ενώ η ψυχή τους είναι γεμάτη μίσος για τον συνάνθρωπο, που θέλουν να καταστρέψουν τον Χριστιανισμό.

    Αυτό το βίντεο, είναι και η δική μου προσωπική απάντηση στο εβραϊκό σιωνιστικό καθίκι, τον ραβίνο Μορντεχάι Φριζή, που τόλμησε να με απειλήσει, (εδώ) αλλά και σε όλα τα φασιστόμουτρα με έντονα και εμφανή τα στοιχεία της απουσίας ανδρισμού (στην κυριολεξία), που συγκεντρώθηκαν σε συγκεκριμένο blog, για να επιτεθούν εναντίον μου, με αφορμή σχολιασμό μου σε άλλη ανάρτηση, επειδή έγραψα πως εύχομαι την εξαφάνιση των εβραίων σιωνιστών.

    Σε όλους αυτούς, απαντώ πως δεν είναι τίποτε άλλο, από ευνουχισμένα υποκείμενα ανθρωποειδή, που παριστάνουν τους χριστιανούς, ενώ στην πραγματικότητα, εξυπηρετούν με τις πράξεις, τις σκέψεις και τα γραφόμενά τους, τον Σιωνισμό.

    Πόπη Σουφλή »

    και συνεχίζει…

    «ΑΗ ΣΙΧΤΙΡ, δούλοι του διαβόλου…
    Μακάρι να έρθει η ώρα που θα εξαφανιστείτε από προσώπου γης, ανθρωποειδή βδελήματα… κι εσείς και οι υποτακτικοί σας.
    Γιατί μόνο τότε θα αναπνεύσει η ανθρωπότητα.

    Πόπη Σουφλή»

    h**p://attikanea.blogspot.gr/2013/12/blog-post_8138.html

    Γράφω λοιπόν ένα κομμάτι από ένα σχόλιο του Αρίσταρχου ( blogger) προς άλλο σχολιαστή σε άσχετο θέμα με τους εβραίους αλλά σε σύγκριση με το Κοράνι.. το οποίο όμως ταιριάζει απόλυτα στην συγκεκριμένη περίπτωση.

    «…..Η μεγάλη διαφορά(εδώ είναι το μεγαλείο της πίστης μας) βρίσκεται στα λόγια του Χριστού:
    Ἐγὼ δὲ λέγω ὑμῖν, ἀγαπᾶτε τοὺς ἐχθροὺς ὑμῶν, εὐλογεῖτε τοὺς καταρωμένους ὑμᾶς, καλῶς ποιεῖτε τοῖς μισοῦσιν ὑμᾶς καὶ προσεύχεσθε ὑπὲρ τῶν ἐπιρεαζόντων ὑμᾶς καὶ διωκόντων ὑμᾶς,”
    Κατά Ματθαίο Ευαγγέλιο – Κεφ 5 – Στιχ 44

    Δεν νομίζω να υπάρχει φυσιολογικός άνθρωπος που να θέλει το κακό του διπλανού του. Μιλώ για φυσιολογικό.»

    Λογικό να μιλάς για φυσιολογικό άνθρωπο… αλλά πρέπει να είναι και στα καλά του για να το καταλάβει…

    Προφανώς όποιος δεν θέλει τον θάνατο των άλλων είναι κουλτουριάρης. Και φυσικά σιωνιστής. Α…μη ξεχάσω… και με τις σκέψη του εξυπηρετεί τον σιωνισμό.

    ΑΡΑ Η ΝΕΑ ΕΞΗΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΚΑΤΑ ΤΟ ΜΑΤΘΑΙΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ, ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΡΗΣ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΟΝ ΣΙΩΝΙΣΜΟ

    Ε λοιπόν όλοι εσείς που αντί για λόγια της τρελής προτιμάτε τα λόγια του Χριστού, είστε άνανδροι , κουλτουριάρηδες και σιωνιστές.

    Μισείτε αλλήλους με λίγα λόγια…….Ότι δηλαδή έκαναν οι Άγιοι που ακόμα και την ώρα του μαρτυρίου τους όχι μόνο δεν εκστόμιζαν κατάρες αλλά προσεύχονταν για τους βασανιστές τους και τους δημίους τους. Όπως ακριβώς έκανε ο ίδιος ο Χριστός στους Εβραίους που τον έστειλα στον μαρτυρικό θάνατο της Σταύρωσης. Μάλλον το Πάτερ άφες αυτοίς ου γαρ οίδασι τι ποιούσι» δεν είναι προτροπή για συγχώρεση.

    Νέα ήθη και έθιμα….

    Δεν είσαι φασίστας;;; Είσαι κομμουνιστής. Άρα το 93% και βάλε είναι κομμουνιστές στην Ελλάδα και δεν το ήξεραν.

    Δεν εύχεσαι τον θάνατο των Εβραίων; Είσαι σιωνιστής.

    Δεν εύχεσαι την εξαφάνιση τους; Είσαι κουλτουριάρης.

    Δεν ήσουν μαι ζωή με το πασοκ και τώρα θες να βγάλεις τη γλίτσα από πανω σου;; Είσαι προδότης και ανθέλληνας

    Ποιος λογικός άνθρωπος μόλις ξυπνά το πρωί δεν κάνει την προσευχή του και δεν ζητά τον θάνατο των Εβραίων;;;; Ε:;;;;;;;;;;;;;;; Ξέρω μερικούς μάλιστα – ¨Αγιους!!!- που εύχονται το θάνατο όλων όσων νομίζουν ότι φταίνε για τα πάντα. Θάνατος σε Τούρκους, Αλβανούς, Σκοπιανούς, Πακιστανούς, Αφγανούς και σε κάποιες περιπτώσεις και Αμερικάνους. Ναι ….κι όμως υπάρχουν Άγιοι!!!!! οι οποίοι εύχονται και τον δικό τους θάνατο. Συγκεκριμένα ένας ευχόταν το θάνατο τον Εσκιμώων!!!Μα τι ¨Αγιος!!!! Μεγάλη η χάρη του!!!!

    ¨Ολοι οι υπόλοιποι που δεν εύχεστε για τον θάνατο αλλά την σωτηρία και την μετάνοια τους είστε αντίχριστοι δηλαδή…

    και κουλτουριάρηδες….

    Τελικά ο Χριστός πρέπει να ήταν μεγάλος χίπυς – κουλτουριάρης που κήρυττε την αγάπη την μετάνοια και τη συγχώρεση…..

    .

    • Ο/Η Kimwn λέει:

      Βρε βρε βρε συμωνοσιολογίες…

      Προτιμώ τον στρέηντζερ στα κατοχικά. γρρρρρρρρρ

      Βασική συμβουλή : Μην παίρνετε ναρκωτικά δεν φτάνουν για όλους…(άσε που τους ανεβάζετε την τιμή)

      • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

        Εκεί μιλάμε για άλλα επίπεδα…..

        • Ο/Η Kimwn λέει:

          Υπάρχουν και σοβαρές συνωμοσιολογίες να ασχοληθεί κανείς, πέραν από αποτυχημένες προβλέψεις σεισμών, λιμών (και λοιμών) και καταποντισμών…

          Π.χ. λεφτά υπάρχουνεεεεε (στις τσέπες μας), θα επαναδιαπραγματευτώ το μνημόνιο (προς το χειρότερο), δεν θα βγούμε από το ευρώ (ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΓΟΥΡΑΑΑΑΑΑΑΑ) κλπ
          Δυστυχώς η μπλογκόσφαιρα έχει καταντήσει και χωματερή…

    • Ρε παιδιά, όταν γράφει «με έντονα και εμφανή τα στοιχεία της απουσίας ανδρισμού (στην κυριολεξία)», ποιους εννοεί; Εχω υπόψη μου συγκεκριμένα άτομα με έντονα στοιχεία και άλλους με εμφανή στοιχεία απουσίας. Αλλά δεν μπορώ να βρω ποιος/ποιοι έχουν ΚΑΙ έντονα ΚΑΙ εμφανή στοιχεία.

      Να μετρήσουμε τους ανδρισμούς μας για να δούμε τι παίζει. Δε γίνεται να στιγματίζονται όλοι κατά αυτόν τον τρόπο

      • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

        Ο αμετανόητος έχει το μεγαλύτερο με διαφορά. Μια φορά το έδειξε στον Κίμωνα και έκανε να βγει από το σπίτι μια βδομάδα.

      • Εχω ιδέα. Καθένας πρέπει να βγαλει 2 φωτογραφίες.

        Για την επιβεβαίωση ΕΝΤΟΝΗΣ απουσίας, γυμνή φωτο απο τη μέση και κατω, σε κατάσταση ‘ηρεμιας’.

        Για την επιβεβαίωση ΕΜΦΑΝΟΥΣ απουσίας, παίρνουμε παντελόνι απο πολυεστερα, στρας, χρυσής απόχρωσης, απο βιντεοκλίπ του Φλωρινιωτη, δυο νούμερα μικρότερο του κανονικού. Φοράμε χωρίς σωβρακο, με μια ανάσα, σε κατάσταση ‘ηρεμιας’. Παίρνουμε φωτο τον καβάλο.

        Στέλνουμε τις φωτογραφίες στον κύριο Μανώλη που θα ειναι και ο κριτής.

        • Ο/Η Kimwn λέει:

          Μέχρι τις δικές μας φωτό πάρε μία φωτό του λούτσου του πούτιν (και σκέψου ότι είναι ο μισός από τον δικό μου)….

          Για φέηκ Φώτοσοπ άλλη φορά

          h t t p://news.in.gr/perierga/article/?aid=1231259536

      • Ο/Η Mαν.Αρκάς λέει:

        Xρειάζόμαστε ομαδική ψυχανάλυση, για να αποκτήσουμε τον χαμένο μας ανδρισμό έγραψε κάποιος εγκάθετος μετά, μέσα σε άλλα πολλά.
        ————————————————————————-
        Ωχ, εγώ ρε δεν έχω λεφτά για ψυχολόγο, κάνει και κρύο
        τι να κάνω;; να αρχίσω να βλέπω τσόντες;;
        μπας και γιατρευτώ
        😈
        Αχαχαχαχαχαχαχ!

    • Ο/Η Ιωάννης ο Peacemaker λέει:

      Τι είναι αυτά που γράφεις βρε Γιάννη,δεν σκέφτεσαι τώρα κάποιες γεροντοκόρες που παρατηρούν και αφρισμένες επιζητούν να σου απαντήσουν με επιθετικούς προσδιορισμούς,αλλά δεν βρίσκονται σε ιστοχώρο που θα τους επιτραπεί να σου προβοκάρουν τα σχόλια;;Ακούς εκεί.Να μην μισείς τους οβριούς και να μην ρίχνεις όλο το φταίξιμο για τα παθήματα μας σε τούρκους,πακιστανούς,αφγανούς και αμερικανούς.
      Μήπως πάω και εγώ πίσω,που έχω πληροφορίες ότι μία πασίγνωστη δήλωση Κίσσινγκερ αποτελεί μύθο;;Ακούς εκεί!!
      Γεροντοκόρες power …καραδοκούν!!

      • Ο/Η Ιωάννης ο Peacemaker λέει:

        Πλάκα-πλάκα τώρα όσον αφορά την κυρία Σουφλή,σοβαρά τα λέει αυτά που κοινοποίησε ο ΙΩΑΝΝΗΣ;;Αλήθεια, τα πιστεύει;;Είναι δυνατόν;; 😯

        • Ο/Η Χρήστος Βούλγαρης λέει:

          ΟΤΑΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΤΟΝ ΑΜΕΤ ΩΣ ..ΜΑΣΩΝΟ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΟΥΜΕΝΟ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ ΤΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ,,,,

          • Ο/Η Kimwn λέει:

            Τον Αμέτ παρουσίασε για μασόνο ή τον κυριάκο τόμπρα ή/και τον δικηγόρο ???

            Χάσαμε επεισόδεια…

            • Ο/Η Χρήστος Βούλγαρης λέει:

              Ταυτίζεσαι με ΜΑΣΣΟΝΟΥΣ, με ΕΘΝΙΚΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ και με πρόσωπα που συγκροτούν ένα τραπεζικό κίνημα που συνεργαζεται με την DEUTSCHE BANK. ΑΠΟ ΟΣΟ ΞΕΡΩ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΑΜΕΤ

            • Ο/Η Χρήστος Βούλγαρης λέει:

              ΥΓ Η ΕΝ ΛΟΓΩ ΅΅ΚΥΡΙΑ΅΅ ΣΕ ΑΛΛΗ ΕΠΟΧΗ ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΚΑΡΙΕΡΑ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΟΥ ΓΚΑΙΜΠΕΛΣ

      • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

        Όμοιος στον όμοιο κι η κοπριά στα λάχανα….

  19. Ο/Η Γιάννης Μ. λέει:

    Χρόνια Πολλά και κυρίως καλά σε όλους και ειδικά στους εορτάζοντες

    Απ ότι βλέπω το σόου έφτασε και εδώ, μετά από τα προηγούμενα επεισόδια σε άλλες γειτονιές

    Κρίμα … γιατί αυτά λειτουργούν αποτρεπτικά στο να οργανωθεί ο κόσμος στην κρίσιμη εποχή που βιώνουμε. Έχουμε δρόμο να διαβούμε κι η Ανάσταση αργεί.

    • Ο/Η Kimwn λέει:

      Δυστυχώς όμως πριν από την Ανάσταση προηγείται η Σταύρωση (του κοσμάκη)…

      Καλή χρονιά.

    • Ο/Η Αμετανόητος λέει:

      Χρόνια Πολλά Γιάννη Μ
      Το «σόου» ποιό είναι ? συγγνώμη αλλά δεν σε κατάλαβα…

      • Ο/Η Γιάννης Μ. λέει:

        Το σόου της παραπάνω αντιπαράθεσης … θα γνωρίζεις φαντάζομαι ότι έχει και προηγούμενα επεισόδια σε άλλες γειτονιές. Το ότι αποφεύγω να τοποθετούμαι δεν σημαίνει ότι δεν βλέπω κάποια από αυτά που γίνονται δημόσια 😉

        Για να είμαι ειλικρινής είχα και προσωπικό ενδιαφέρον καθώς ένα φεγγάρι πήρα μια γεύση απ’ το αρχικό πλάνο (δεν έτυχε να βρεθούμε τότε) κι έκτοτε παραμένω … θεατής.

        Και πάλι Χρόνια Πολλά !

        • Ο/Η Αμετανόητος λέει:

          A μάλιστα…
          Να σε πληροφορήσω επί της ευκαιρείας που μου δίνεις…
          Δυστυχώς για κάποιους ατυχείς λόγους ήμουν εκτός ίντερνετ 3-4 μέρες…
          Αν έβλεπα τι γινόταν θα είχα κόψει τα ΜΙΣΑ σχόλια.
          Διαφωνώ κάθετα με τη τροπή που πήρε η συζήτηση…

          Χρόνια Πολλά Γιάννη
          Να ‘σαι καλά

          • Ο/Η Kimwn λέει:

            Προβοκάτορα που θες να κόψεις και τα μισά σχόλια, εδώ πάμε για πεντακοσάδα αν συνέχιζε κι η πόπη
            Χάϊ σκόρ , θα ξεπεράσουμε και τα άρθρα του Ιωάννη…
            ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ !

  20. Ο/Η Ιωάννης ο Peacemaker λέει:

    Έκανα μία αναζήτηση στο διαδίκτυο σχετικά με την κυρία Σουφλή,και έπεσα απάνω σε ΑΥΤΟ το άρθρο!!!!!!! 😯

    Στα σχόλια μάλιστα του επίμαχου αυτού άρθρου που έχει να κάνει και με την «ΥΠΕΡΒΑΣΗ» αναφέρει κάποιος!: Η Σουφλή, είναι ΔΙΑΜΑΝΤΙ !!!!!! Στραβοί δεν είμαστε…. 😀

    Να ρωτήσω κάτι,ο αφελής;Και τι έγινε αν κάποιος πραγματικά τυγχάνει μασώνος,είμαστε με τα καλα μας;;Μα καλά[σύμφωνα με πληροφορίες μου,Χρήστο αν έχω λάθος μην και δεν με διορθώσεις!! 😆 ] και τα μέλη της «Φιλικής Εταίριας» μασώνοι δεν θεωρούνταν;;Ακόμη και ο Άγιος Χρυσόστομος Σμύρνης ,μασώνος δεν ήταν;;Την ένταξη του τελευταίου στην μασωνία δεν επικαλούνται οι παλαιοημερολογίτες ΓΟΧ για να τον προσβάλλουν συνεχώς;;Μας διαφεύγει μήπως το γεγονός ότι η μασωνία μόλις το 1933 καταδικάστηκε από την Εκκλησία;;Μα καλά,οι προαναφερθέντες αν και μασώνοι,αυτοί δεν βοήθησαν το έθνος μας να απελευθερωθεί από τους δυνάστες του;;Μα καλά ο εθνομάρτυρας Χρυσόστομος Σμύρνης, σύμφωνα με πληροφορίες μου,δεν εντάχθηκε στην μασωνία,όχι για να υποσκάψει την Ορθόδοξη πίστη,αλλά για να επηρεάσει τις διεθνείς εξελίξεις υπέρ του μικρασιατικού ελληνισμού;;

    Γιατί να διαδίδονται τέτοια επιπόλαια συμπεράσματα για την μασωνία και να «υιοθετούνται» από πολλούς με τόση ευκολία;;

    Νομίζω ότι η μασωνία δεν ήταν πάντοτε κατά της Ελλάδος,ούτε πιστεύω ότι είναι μόνον μία και αδιαίρετη,αλλά αντιθέτως υπάρχουν αρκετές ανα τον κόσμο μασωνικές στοές,που ίσως και να μάχονται και μεταξύ τους.

    • Ο/Η Ιωάννης ο Peacemaker λέει:

      Eπειδή από βλακεία μου το άρθρο στον ενεργό σύνδεσμο στην λέξη «ΑΥΤΟ» δεν εμφανίζεται,είναι στο παρακάτω λίνκ!:
      http://indobserver.blogspot.gr/2013/11/blog-post_1405.html

    • Ο/Η Χρήστος Βούλγαρης λέει:

      ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΑΒΑΣΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΥΠΟΨΗΝ ΜΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΝΑ ΤΕΚΜΗΡΙΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΙΔΡΥΤΩΝ ΤΗΣ ΦΙΛΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΜΑΣΩΝΙΑ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ Η ΦΙΛΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΤΑΓΕΝΕΣΤΕΡΟΙ ΚΑΡΜΠΟΝΑΡΟΙ ΣΤΟ MONDUS OPERENDI ΤΟΥΣ ΕΙΧΑΝ ΕΜΦΑΝΕΙΣ ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΤΗΣ ΜΑΣΩΝΙΑΣ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ Η ΔΥΝΑΜΗ ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΑ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΟΣΗ ΦΑΝΤΑΖΟΝΤΑΙ ΟΣΟΙ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΔΙΩΚΤΕΣ ΤΗΣ.ΟΜΟΙΩΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΥΠΟΨΗΝ ΜΟΥ ΚΑΜΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ ΣΜΥΡΝΗΣ
      ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΗ ΕΜΜΟΝΗ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΣΩΝΙΑ;AΣ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΑΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΑΝΑΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΓΑΛΛΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1789 ΟΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟΙ ΑΝΤΙ’ΝΕΩΤΕΡΙΣΤΕΣ ΑΝΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΝ ΜΙΑ ΅΅ΕΞΗΓΗΣΗ ΅΅ ΓΙΑ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΟΙ ΟΠΟΙΑ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΝ ΣΤΗΝ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΙΣΧΥΟΝΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΘΩΣ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟΥΣ ΑΝΤΙΝΕΩΤΕΡΙΣΤΕΣ ΑΝΗΚΑΝ ΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΥΨΗΛΟΒΑΘΜΟ ΚΛΗΡΟ ΕΙΤΕ ΣΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΕΣ ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΠΟΥ ΘΙΓΟΝΤΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΑΛΛΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ Η ΜΑΣΩΝΙΑ ΩΣ ΜΥΣΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ Η ΟΠΟΙΑ ΑΠΑΡΤΙΖΟΝΤΑΝ ΣΧΕΔΟΝ ΠΛΗΡΩΣ ΑΠΟ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ ΗΤΑΝ Ο ΙΔΕΩΣΗΣ ΜΠΑΜΠΟΥΛΑΣ ΣΤΟΝ 20 ΑΙΩΝΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΡΩΣΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΟΥΛΑ ΘΑ ΤΟΝ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΚΟΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ,ΚΑΘΩΣ ΟΙ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΗΤΕΣ ΣΑΝ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΤΥΧΕΙΣ ΕΩΣ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΟΥΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΝ ΜΕΡΕΙ ΜΙΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΝΕΩΤΕΡΙΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΥΟΙΘΕΤΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΣΧΕΤΙΚΗ ΠΑΡΑΦΙΛΟΓΟΛΙΑ ΠΕΡΙ ΜΑΣΩΝΩΝ ΒΕΒΑΙΑ ΟΦΕΙΛΩ ΝΑ ΔΗΛΩΣΩ ΟΤΙ ΚΑΘΕ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΗΤΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝ ΔΥΝΑΜΗ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ ΚΤΛ,.
      ΓΕΝΙΚΑ Η ΜΑΣΩΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΛΟΝ Ο ΑΝΕΜΟΔΕΙΚΤΗΣ ΤΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ (ΣΥΓΝΩΜΗ ΣΤΟΝ ΑΓΑΠΗΤΟ ΛΕΩΝΙΔΑ ΑΠΗΛΙΩΤΗ ΠΟΥ ΕΙΣΧΩΡΩ ΣΤΑ ΧΩΡΑΦΙΑ ΤΟΥ) ΚΑΘΩΣ ΑΝ ΒΑΛΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΑ ΜΥΘΕΥΜΑΤΑ ΠΕΡΙ ΑΡΧΑΙΟΤΑΤΗΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΣΩΝΙΑΣ Η ΜΑΣΩΝΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΔΡΑΙΩΝΕΤΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΡΥΘΜΙΣΗ ΟΤΑΝ ΅΅ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΙΚΑ΅΅ ΚΑΙ Η ΑΣΤΙΚΗ ΤΑΞΗ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΙΣΘΗΤΗ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ..ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΡΟΣΗΜΟ ΤΗΣ ΜΑΣΩΝΙΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΙΣΠΑΝΙΑΣ ΕΝΩ ΣΤΟΝ 19Ο ΑΙΩΝΑ ΅΅ΟΙ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΚΑΤΕΦΕΥΓΑΝ ΣΤΙΣ ΜΑΣΩΝΙΚΕΣ ΣΤΟΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΥΡΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ΅΅ ΜΑΡΚ WILLIAMS THE STORY OF SPAIN SANTANA BOOKS 1996 ΣΕΛ 153 ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΣΤΟ ΕΙΚΟΣΤΟ ΑΙΩΝΑ ΟΙ ΜΑΣΩΝΟΙ ΣΤΟΝ ΙΣΠΑΝΙΚΟ ΕΜΦΥΛΙΟ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΠΛΕΥΡΕΣ ΚΑΘΩΣ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΗΣ ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΑΖΑΝΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΡΧΗΓΟΥΣ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΙΣΤΩΝ ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΚΟΥΕΙΠΟ ΝΤΕ ΛΑΝΟ ΗΤΑΝ ΜΑΣΩΝΟΙ, ΒΛΕΠΕ ΖΑΚ ΡΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΙΣΠΑΝΙΚΟΥ ΕΜΦΥΛΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΕΚΔΟΣΗ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΠΥΡΟΣ 1968 ΤΟΜΟΣ Α! ,ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Η ΟΠΟΙΑ ΑΠΕΙΧΟΥΣΕ ΤΟΝ ΔΙΧΑΣΜΟ ΤΩΝ ΑΣΤΩΝ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ

      • Ο/Η Ιωάννης ο Peacemaker λέει:

        Να σου πω.λίγα γνωρίζω για τις μυστικές αυτές στοές,αλλά ευχαριστώ για την απάντηση και παρεπιπτόντως αυτή η άποψη περι Χρυσοστόμου αποδυναμώνει παντελώς τα επιχειρήματα των φανατικών παλαιοημερολογιτών ΓΟΧ που δεν χάνουν ευκαιρία να μιλάνε με φαρμακερή γλώσσα για αυτόν τον εθνομάρτυρα.

        • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

          Εδώ χρειάζεται μια διευκρίνηση. Είναι άλλο το τυπικό του παλαιού ημερολογίου που έχουν στο Άγιο Όρος ( όπως και η Βυζαντινή ώρα) και άλλο οι Παλαιοημερολογίτες. Οι Παλαιοημερολογίτες δεν αναγνωρίζονται από τη Ρωσική Εκκλησία ( η οποία έχει το τυπικό του παλαιού όπως και το Άγιο Όρος). Είναι σχισματικοί και επειδή έχουν αποκοπεί από την Κανονικότητα της Εκκλησίας δεν μπορούν να τελέσουν μυστήρια τα οποία θεωρούνται άκυρα.

          Επίσης συνηθίζουν να είναι ζηλωτές καθώς και να έχουν δικές τους ερμηνείες περί προφητειών.
          Έχουν εναντιωθεί στο παρελθόν και στον πάτερ Παίσιο καθώς και στον Άγιο Πορφύριο. Έχει πάνω από 30 χρόνια στα οποία σπέρνουν ψευδείς ειδήσεις και όπως όλοι οι πλανεμένοι ποτέ δεν αποδέχονται ότι διαψεύδονται. Φερέφωνο τους η Ελεύθερη Ώρα.

          Εναντιώνονται συνεχώς στον Πατριάρχη και μανιωδώς ζούνε σε καθεστώς ψυχωτικής εχθροπάθειας βλέποντας μια τον Αντίχριστο σε διάφορα πρόσωπα μια μασόνους και σιωνιστές.

          Η κύρια τους ενασχόληση τα τελευταία χρόνια είναι ο Πατριάρχης και το Άγιο Όρος. Σπέρνουν απίστευτα ψέματα και όσοι έχουν γνωριμίες στο Άγιο Όρος ή πηγαίνουν συχνά εκεί ξέρουν τα ψέματα τους.

          Ο Άγιος Πορφύριος έλεγε: Προτιμώ να πλανώμαι μέσα στην Εκκλησία παρά να φύγω από την Εκκλησία.
          Ο πάτερ Παίσιος ( ο οποίος είχε το τυπικό παλαιό στο Άγιο Όρος όπως όλοι οι μοναχοί) τους είχε πει πολλά για να τους πείσει να γυρίσουν στην Εκκλησία και να τους πείσει ότι το ημερολόγιο είναι τυπικό και όχι ουσιαστική διαφορά όπως ισχυρίζονται αυτοί. Μάλιστα για να τους δείξει πόσο λάθος είναι αυτή η εμμονή επειδή χρησιμοποιούσαν την αιτιολογία ότι το νέο ημερολόγιο το έκανε Πάπας, έλεγε:
          «Το νέο ημερολόγιο το έκανε Πάπας και το παλιό ειδωλολάτρης», εννοώντας τον Ιούλιο Καίσαρα.
          Και οι δύο λοιδωρήθηκαν από τους παλαιοημερολογίτες.
          Όσον αφορά τον Πατριάρχη έχουν λυσάξει. Επειδή έχουν χάσει τα προνόμια τους και εκδιώχθηκαν τους φταίνε οι άλλοι. Νομίζουν ότι με τις κατηγορίες θα σωθούν.

          Όπως έλεγε και ένας αγιορείτης….» υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που δεν μπορούν να ζήσουν χωρίς εχθρούς. Αυτοί δεν είναι καλά στα μυαλά τους. Είναι άρρωστοι χριστιανοί». Ε όπως είναι αυτοί εχθροπαθείς άλλο τόσο είναι και οι υποστηρικτές τους.

          Όσο για τον αντίχριστο και τον παγκόσμιο πόλεμο που περιμένουν….άλλο πάλι κι αυτό. Ενώ όλοι οι Άγιοι και οι γέροντες έχουν πει ότι κανείς δεν ξέρει πότε θα γίνει ο πόλεμος, αυτοί κάθε χρόνο ξέρουν και ισχυρίζονται ότι θα έρθει. Κάθε χρόνο διαψεύδονται. Ε όταν θα γίνει θα μας λένε ότι το πέτυχαν.
          Και ενώ οι Άγιοι λένε ότι αυτό που μετράει είναι η μετάνοια και ότι το κάθε δεινό δεν είναι θέλημα του Θεού αλλά αποτέλεσμα της αφαίρεσης της Χάρης Του λόγω της αμαρτίας…. αυτοί θεωρούν ότι ο προφητευμένος πόλεμος είναι defacto απόφαση Του. Χωρίς να σκέφτονται ότι η μετάνοια είναι το αποτέλεσμα του πολέμου αλλά αν έρθει πριν, τότε κανένας πόλεμος δεν χρειάζεται να γίνει. Για αυτό γράφουν και λένε ότι παρακαλούν να έρθει ο πόλεμος για να γίνει τι ξεκαθάρισμα λες και αυτοί θα είναι από αυτούς που θα γλυτώσουν ή τέλος πάντων τα αγαπημένα τους πρόσωπα.
          Τώρα πως γίνεται να είναι χριστιανοί και να παρακαλάνε να γίνει πόλεμος αποδίδοντας τον κιόλας στο θέλημα του Θεού είναι άλλο θέμα το οποίο μόνο η ψυχιατρική επιστήμη μπορεί να το λύσει… κι αυτό όχι με απόλυτη επιτυχία…

          • Ο/Η Kimwn λέει:

            Μήπως πέρα από την ελεύθερη ώρα (την φυλλάδα τουκαταδικασμένου εκβιαστή μιχαλόπουλου, που υμνούσε τον κοκό) πρέπει να εκδοθεί η σκλαβωμένη ώρα, που ταιριάζει καλύτερα και στην πατρίδα μας…

            Λέω μήπως …

            • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

              Κανονική πρέπει να εκδίδεται η » Κούφια ώρα» με τόση κατάρα και κακό που γράφεται εκεί μέσα…

              • Ο/Η Kimwn λέει:

                Πάψε τις κακίες, μέχρι και ο ιφικράτης αμυράς γράφει και εκεί…
                Και μην ακούσω εξυπνάδες ότι την διαβάζω και δεν χάνω τεύχος, κλπ κλπ , γιατί αρχίζω τα γαλλικά (θα φρικάρει κι ο Χρήστος)…

          • Ο/Η χρήστος βούλγαρης λέει:

            ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΙΩΑΝΝΗ

          • Ο/Η Ιωάννης ο Peacemaker λέει:

            Έχεις δίκιο,αυτά τα γνωρίζω μέσες-άκρες,τα είχα διαβάσει βέβαια στο διαδίκτυο από χριστιανική σελίδα[μου διαφεύγει όμως, ποιά],πραγματικά οι ζηλωτές ΓΟΧ δίνουν περισσότερη έμφαση σε ότι τους χωρίζει από τον συνάνθρωπο τους και μισούν την ζωή και πλάκα δεν σου κάνω!!Να σου αναφέρω ένα παράδειγμα!!
            Ζηλωτές ΓΟΧ από την πλέον φανατική σύνοδο,αυτής των Ματθαιικών,είχαν προτρέψει τον μακαρίτη τον παππού μου,να κάνει παιδιά και αν δεν έχει να τα φροντίσει,ας τα αφήσει να πεθάνουν γιατί θα πάνε στον Θεό!! 😯
            Mήπως να αναφέρω και από ποία Σκήτη είχαν ειπωθεί αυτά τα απαίσια λόγια ή μήπως κατηγορηθώ για συκοφαντική δυσφήμηση;;Η αλήθεια φυσικά δεν είναι συκοφαντική δυσφήμηση!!

            Η «Ελεύθερη Ώρα» θυμάμαι είχε αναδημοσιεύσει το ψευτο-θαύμα των Σερρών που είχε αποδοθεί στον Παίσιο και τελικά ήταν έμπνευση ενός φαρσέρ!!

      • Μια χαρα αναλυση εκανες Χρηστο .Ειδες αμα εχεις γνωσεις και στοιχεια δεν ειναι απαραιτητο να εισαι κομμουνιστης για να λες ΑΛΗΘΕΙΕΣ .Σου αρκει η ΤΑΞΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ της Ιστοριας …το ΚΛΕΙΔΙ για την ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ των οσων εχουν συμβει !!!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s