ΜΕΡΑ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ!


Στάθης

Σημ.Αμετανόητου: Προσυπογράφω λέξη προς λέξη αυτό το εκπληκτικό κείμενο.

Του ΣΤΑΘΗ

Υπάρχει ο Ευτυχισμένος Βούδας. Παρίσταται γλυπτός με τα μακρυά του αυτιά κι ανάμεσά τους ένα πλατύ χαμόγελο από το ένα ώς το άλλο. Υπάρχει και ο Ατάραχος Βούδας. Ο Κοιμώμενος Βούδας – είκοσι μέτρα ξάπλα το άγαλμά του στην Μπανγκόκ, υπάρχει κι ο Συλλογισμένος Βούδας, Βούδας όμως Μαλάκας δεν υπάρχει. Ούτε Βούδας Κυνικός,ούτε Βούδας Βλάκας.

Ως προχθές τουλάχιστον. Απ’ όταν άρχισε να περιφέρεται στα κανάλια, στην εκπομπή του κ. Ευαγγελάτου από βραδίς και ύστερα, όρθρου βαθέος στον (πολύ καλό, πολύ καιρό τώρα) κ. Παπαδάκη, ένας σύμβουλος του κ. Στουρνάρα, από εκείνους που συνέταξαν το φορολογικό έκτρωμα για τα ακίνητα.

Τρομερός ο κ. Σύμβουλας! ο Τζένγκις Χαν σε σλόου μόσιον, σε αργή κίνηση! Τέτοιο πράμα δεν έχει ματαξαναδεί το Πανελλήνιο από τότε που έπεσε η τελευταία φεγγαρόπετρα στην Ατλαντίδα κι έστειλε τη δύστυχη ήπειρο άπατη. Τρομερός ο κ. Σύμβουλος Στουρνάρα, όστις προϋπήρξε και Σύμβουλος Σημίτη, δηλαδή τέντζερης και καπάκι εν τω άμα – μας έστειλε αδιάβαστους! Τρομερός στόμας, μορφωμένος, εύστροφος, απύλωτος. Κάθε φορά που άνοιγε, έκλεινε χίλια σπίτια, απέλυε δέκα χιλιάδες ψυχές κι έστελνε στο φρενοκομείο κάθε πουλί πετούμενο, κάθε ιχθύν βρεγμένον.

Βιβλικός τύπος. Απ’ το στόμα του έβγαιναν βατράχια και ίπποι χλωροί, μιλούσε ο άνθρωπος με μια συναίσθηση για τα ανθρώπινα, ανάλογη με την ευαισθησία της αγχόνης μπροστά στον πελάτη της. Ο extraterrestrial αυτός όταν δεν μιλούσε -κι ευτυχώς μίλησε λίγο- ίστατο με την υπερβατική αταραξία μιας μπριζόλας που έχει φάει τον άμπακο.

Κατάφερε να κάνει έξαλλους ακόμα και τους νεοφιλελεύθερους στην εκπομπή Ευαγγελάτου, ενώ άφησε άναυδους σύμπαντες τους μετέχοντες στην εκπομπή Παπαδάκη! Είχε για όλα μια μη απάντηση, χωρίς ταυτοχρόνως να καταβάλλει καμμιά προσπάθεια συγκάλυψης του «σκεπτικού» με το οποίο, αυτός ένας στεγνοστυγνός τεχνοκράτης,έφερε εις πέρας τις εντολές των πολιτικών του προϊσταμένων – του στυλ: εμένα μου είπανε να κόψω από σβέρκο, από σβέρκο έκοψα! Κι αν είχα και καμμιά παράπλευρη απώλεια, τι να κάνουμε τώρα; μετά τους χίλιους νεκρούς θα τη διορθώσουμε! Ο σβέρκος, όμως, σβέρκος! Επρεπε να κοπεί. Πάρ’ τονε και στον γάμο σου, να σου φάει όλο το γαμοπίλαφο!

Ο τύπος, συγγνώμην ο κ. Σύμβουλας, είναι η κλασική περίπτωση του «εγώ διαταγές εκτελούσα», όπως έλεγαν και οι ναζήδες στις ελάχιστες δίκες που πήγαν κατηγορούμενοι.

Βεβαίως, το πρόβλημα δεν είναι ο σήριαλ κήλερ (απ’ την εποχή Σημίτη έως την εποχή Στουρνάρα) Σύμβουλας, ούτε αν ο σύμβουλος είναι μπούφος ή ιέραξ, το πρόβλημα είναι ο κύριος υπουργός, ο κ. Στουρνάρας – αυτός παρασκευάζει ψωμί από ψίχουλα για τον λαό, αυτός και ο κ. Σαμαράς. Αυτοί οργανώνουν την πείνα σε νομοθεσία. Αυτοί, ΒενιζέλοςΣτουρνάρας, όταν δεν αλληλοβρίζονται, ΣαμαράςΒενιζέλος όταν δεν αλληλομαχαιρώνονται, αυτοί και η συμμορία των λακέδων της Τρόικας, κάνουν τους μαθητευόμενους μάγους προσπαθώντας να δώσουν σάρκα και οστά σε μια νεκρωτική πολιτική.

Μόνον κύκλωπες (όχι διότι είχαν ένα μάτι, αλλά διότι είχαν μυαλό κουκούτσι, κακό και μισάνθρωπο) θα μπορούσαν να έχουν συντάξει ένα τέτοιο φορολογικό νομοσχέδιο. Και μόνον ένας πρωθυπουργός του διαμετρήματος Σαμαρά θα μπορούσε να το… βελτιώσει εξαιρώντας απ’ τα χαράτσια τα… μαντριά, επαναλαμβάνοντας για μιαν ακόμα φορά την ιστορία του Χότζα σχεδόν κατά κυριολεξία πλέον – στάνες, φορολογημένα ζώα, μαντριά, καμπαναριά, ένα κουβάρι. Κι άντε βγάλε άκρη ανάμεσα σε ένα φορολογημένο πρόβατο κι έναν φορολογημένον πολίτη, αν έχει πρόσοψη στη θάλασσα (το πρόβατο) και θερμοκήπιο να πάει να γίνει φυτό ο πολίτης.

Τραγέλαφος, μπάχαλο, μπουρδέλο – κι απ’ έξω απ’ το μπουρδέλο που συνεδριάζει ολονυχτίς για να βρει ισοδύναμα στην αναλγησία Στουρνάρα, ο κ. Τζαμτζής επικεφαλής(!) ογδόντα βουλευτών της Ν.Δ. να χορεύουν τον χορό των Σιου γύρω απ’ τον στρατηγό Κάστερ, λες και ήταν ο χορός των πορδών γύρω απ’ την Ιερά Μπούρδα των κόκκινων γραμμών – α! εμείς δεν θέλουμε να ρίξουμε την κυβέρνηση, θέλουμε να μη μας γιαουρτώνετε στα χωριά μας όταν επιστρέφουμε για να σας ξαναδουλέψουμε! Α, όχι! εμείς δεν σας γαμάμε τη ζωή όσο θα ήθελε ο κ. Στουρνάρας, αλλά κατά μία στάνη λιγότερο, ας πληρώσουν τα ισοδύναμα οι άτοικοι των αστικών περιοχών, σφαχτείτε εσείς μεταξύ σας, πώς θα σας σφάζουμε εμείς καλύτερα!

Οι γελοιωδέστατοι! Αίφνης ο κυρ Τζαμτζής – ένα Κιλελέρ της ελεεινής μορφής να πολιορκεί, με «πασιονάρια» την κυρία Μισέλ Ασημακοπούλου, το αρχηγείο ΣτουρνάραΣαμαράΜπενύτο για βελτιώσεις στον επιθανάτιο ρόγχο – ξεψύχα ήσυχα, χρυσέ μου! ο κ. Τζαμτζής προσπάθησε, ο κ. Σαμαράς διαπραγματεύτηκε, ο ΣΥΡΙΖΑ δεν έχει προτάσεις για τον περονόσπορο, τα άστρα δεν σε πάνε και ο κατώτατος μισθός θα πέσει κι άλλο.

Ουδέποτε άλλοτε έχει γελοιοποιηθεί έτσι η Ελλάδα. Εχουμε χάσει πολέμους, έχουμε ξαναφάει ψωμί από ψίχουλα, αλλά εκεί που οι καπεταναίοι κρέμαγαν τ’ άρματα, τώρα να κατουράνε διαταγές οι Τροϊκανοί, να γαβγίζουν απειλές και να παίρνουν λάφυρα ζωές, ψυχές κι ελπίδες, δεν μας αξίζει.

Δεν μας αξίζει τέτοια τύχη, τέτοια ζωή. Με το στίγμα της ξεφτίλας στο μέτωπο οι πιο πολλοί κι άλλοι να φεύγουν στην ξένη. Αν είναι να πάει η Ελλάδα σε άλωση – δεν θα πάει!

Αν για διάφορους γραισκύλους η Ελλάδα είναι ξεγραμμένη και ο ελληνικός λαός προγραμμένος – δεν θα γίνει! Μέρα μεσημέρι θα πληρώσουν…

Πηγή: Δημοσιεύθηκε στο «enikos.gr» την Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2013

http://www.iskra.gr

104 comments on “ΜΕΡΑ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ!

  1. Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

    Όταν ένας δεξιός πρωθυπουργός βάζει για υπουργό των Οικονομικών έναν Σημιτικό πρώην του ΙΟΒΕ που δεν έχει ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΣΩΣΤΗ και ταυτόχρονα ευαγγελίζεται αναδιαπραγμάτευση τι θα πρέπει να υποθέσει ένας λογικός άνθρωπος;

    Ότι είναι μαλάκας;

    ότι δεν έχει κανέναν άλλον έστω εξίσου μαλάκα να βάλει στη θέση του καρφάκια;

    ότι το κάνει επίτηδες;

    ότι του επέβαλλαν να τον κάνει υπουργό;

    ότι είναι στο κόλπο κι αυτός;

    Και ποια ερώτηση από τις παραπάνω έχει τέτοια απάντηση που να βελτιώνει την υπάρχουσα κατάσταση; Και μάλιστα όταν έχει γυρίσει ο καρφάκιας και είπε σε συνέντευξη του ότι μέχρι τώρα έχει δικαιωθεί επειδή η χώρα δεν πτώχευσε!!!!!

    Όταν έχει για αντιπρόεδρα το μεγαλύτερο λαμόγιο που πέρασε ποτέ από τη Νότια Ευρώπη;;;

    Όταν έχει υπουργό έναν γραφικό τυπάκο που μένει στα 50 του ακόμα με τη μάνα του και την τελευταία φορά που είδε νιμου ήταν στη γέννα του;;;; Που έχει φάει σφαλιάρες από μαινόμενο πλήθος και δεν κατάλαβε γιατί τον βάραγαν;;;;

    Όταν έχει υπουργό έναν πανηλίθιο πρώην καρατζαφερικό φασίστα γραφικό που ως επιχείρημα έχει στους συνομιλητές του ότι είναι συριζαίοι;;;;;

    ότι διατηρεί τον ίδιο απατεώνα στην ΕΛΣΤΑΤ;;;;;;

    Ποιος γλύτωσε ρε ρουφιάνοι ποτέ από προδοσία σε αυτή τη ζωή ή στην άλλη;;;; Ποιος ρε καθίκια για να γλυτώσετε εσείς;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    Μην αρχίσω τώρα…. μην αρχίσω….

    Οι άνθρωποι δεν είναι απλά βαλτοί και επικίνδυνοι. Δεν είναι μόνο γραφικοί και δοσίλογοι.

    Είναι φονιάδες με γραβάτες και μαλλιά σκαντζόχοιρου.

    • Ο/Η Kimwn λέει:

      έναν Σημιτικό πρώην του ΙΟΒΕ που δεν έχει ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΣΩΣΤΗ και ..

      Γιατί οι ξένοι φίλοι μας «πιάσαν» καμμιά πρόβλεψη ή είχαν μόνο κάνα λαθάκι π.χ. το 0,5 σε 1,2 (μόνο 150% αστοχία βρε παιδί), την ανεργία που στο πρώτο μνημόνιο την υπολόγιζαν 14% καί έφτασε η επίσημη 28%, το ότι τα μέτρα φτάνουν του παπακωνσταντίνου το 2011 με τις ξαδέλφες και τον παππού ηλεκτροδότη , κλπ κλπ κλπ

      Απλά όπως σαρκάζει ο ΥΠΕΡΤΑΤΟΣ Στάθης, από την αρχή το ξέρουν (ΟΠΩΣ ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΙΑ) ότι είμαστε στην μέση από τον (απο)πατο…

    • Ο/Η Kimwn λέει:

      Όταν έχει υπουργό έναν γραφικό τυπάκο που μένει στα 50 του ακόμα με τη μάνα του και την τελευταία φορά που είδε νιμου ήταν στη γέννα του;;;; Που έχει φάει σφαλιάρες από μαινόμενο πλήθος και δεν κατάλαβε γιατί τον βάραγαν

      Έχει ΑΑΑΑΑΑΑΑλλα γούστα…

    • Ο/Η lux interior λέει:

      “Δύο νεκροί κι ένας τραυματίας από πυροβολισμούς κοντά στα γραφεία της Χρυσής Αυγής στο Ν. Ηράκλειο»….
      …..και κάπου εδώ τελειώνει το παραμύθι και οι οικονομικοί δολοφόνοι ετοιμάζονται να την κοπανήσουν μέσα στον αναβρασμό….

      • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

        Γιατί δεν το περίμενες;;;

        Από τη στιγμή που σκοτώθηκε ο Φύσσας ήταν θέμα χρόνου να γίνει φόνος ξανά.

        Δεν ξέρω αν είναι προβοκάτσια αλλά είναι βούτυρο στο ψωμί των δοσίλογων της εξουσίας. Οι οικονομικοί δολοφόνοι όπως έγραψες είναι κερδισμένοι όποιος και να είναι ο λόγος αυτής της άνανδρης δολοφονίας.

        Κρίμα στα δύο παιδιά και να είναι αναπαυμένες οι ψυχούλες τους.

        • Ο/Η Kimwn λέει:

          Ναι αλλά όταν σου έλεγα Ιωάννη ότι ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΑ είναι στημένα κι έτοιμα για εμφύλιο μου έλεγες ότι το θεωρεις αδύνατο.
          Τώρα να περιμένουμε πάλι τα αντίποινα, των αντιποίνων τα αντίποινα κλπ κλπ και το οφθαλμός αντί οφθαλμού θα λήξει όταν θα έχουν όλοι στραβωθεί…

      • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

        Μέσα σε λίγη ώρα από τις δολοφονίες και ήδη υπάρχουν sites που γράφουν ότι οι δολοφόνοι είναι ακροαριστεροί. Να σου θυμήσω ότι όταν σκοτώθηκε ο Φύσσας από τον χρυσαυγίτη μπροστά στα μάτια δεκάδων κόσμου οι χρυσαυγίτες έφτασαν σε σημείο όχι μόνο να αρνηθούν το έγκλημα αλλά άμεσα άρχισαν να κατηγορούν τον Ρουπακιά ότι ήταν στο ΚΚΕ. Τώρα αμέσως κάποιοι προτρέχουν να αποδώσουν το έγκλημα σε ακροαριστερούς χωρίς καν να έχουν το παραμικρό στοιχείο σε αντίθεση με την δολοφονία του Φύσσα.

        Ποιος θέλει τον εμφύλιο;; Δες ποια sites προτρέχουν και ποιών τα συμφέροντα εξυπηρετούν.
        Όπως έγραψα και πριν όμως μόνο οι κυβερνητικοί έχουν όφελος από αυτό. Έρχεται η ώρα να τα παρατήσουν και θέλουν να σηκώσουν σκόνη για τη φυγή τους; Θα το δούμε.

        Αν πάντως οι Έλληνες δεν καταλάβουν ότι όλα αυτά είναι εναντίον τους τότε για ακόμα μια φορά θα έχουν νικήσει οι δήμιοι.

        • Ο/Η Αμετανόητος λέει:

          Αυτό είναι το φοβερό…
          Ακόμα δεν ξέρουμε τίποτα για τη μοτοσυκλέτα και τους αναβάτες και αμέσως οι δράστες είναι ακροαριστεροί.
          Δηλαδή κάποιοι εντέχνως προκαλούν πάλι μιά πόλωση με προφανείς σκοπούς…
          Το πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι είναι η προβοκάτσια

          Τι να υποθέσουμε ?
          Η Αθήνα έχει γίνει Μπουένος Αιρες και Τεχεράνη του Β’ΠΠ φουλ στους κατάσκοπους…
          Αμερικάνους ? Γερμανούς ? Αγγλους ?
          Εχτές και οι δηλώσεις Πάγκαλου…
          Να και ο αντιρατσιστικός νόμος κλπ…
          Τα γραφεία της Χ.Α. από το ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ούτε 200 μέτρα…
          Κρίμα τα παιδιά…

          • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

            Συμφωνώ. Η πρώτη σκέψη είναι προβοκάτσια. Φυσικά κανείς δεν ξέρει αλλά αυτό απέχει παρασάγκες από το να βγαίνει και πόρισμα από ανεγκέφαλους για ακροαριστερούς δολοφόνους.

            Που φτάσαμε ρε… το 2013 να πεθαίνουν νέα παιδιά στο βωμό της κομματίλας….την ώρα που τον κάθε θάνατο τον εκμεταλλεύονται οι προδότες που μας κυβερνούν και οι πάτρωνες τους…

            • Ο/Η lux interior λέει:

              …..πάντως για να το εξετάσουμε και ποιο ψύχραιμα το θέμα (τώρα που λένε για επίθεση με εννιάρι και όχι με καλάσνικοφ) μήπως τελικά ήταν ξεκαθάρισμα με μπράβους της νύχτας;….
              τέτοιο όπλο χρησιμοποιούν οι μαφιόζοι της νύχτας και εκτελούν και με τον ίδιο τρόπο (ρίχνουν τις πρώτες και μετά σημαδεύουν στο κεφάλι)
              ….μοιάζει πολύ με τέτοιου είδους επιθέσεις….

              • Ο/Η Αμετανόητος λέει:

                Εγώ αυτό που είπες Λουξ δεν το ανέφερα σκόπιμα.
                Είναι γνωστό ότι πολλά μέλη της χ.α. πηγαίνουν σε πολεμικές τέχνες…
                Επίσης πολλά μέλη δουλεύουν σαν πορτιέρηδες σε κλαμπς…
                Πολλά μπορούμε να υποθέσουμε αλλά με σιγουριά ακόμα τίποτα…
                Είναι πολύ νωρίς…
                Μπορεί να είναι και ξεκαθάρισμα μπορεί και όχι…
                Στα χτυπήματα που κάνουν πάντως οι τρομοκρατικές οργανώσεις γράφουν και προκηρύξεις…
                Για να δούμε…

              • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

                Δεν ξέρω τι είναι και δεν μπορώ να ξέρω. Για ξεκαθάρισμα της νύχτας απόγευμα και μπροστά σε τόσο κόσμο είναι εντελώς κουφό πάντως. Από την άλλη θα μπορούσε να είναι απόγευμα για να μη φανεί ότι είναι ξεκαθάρισμα.

                Άσε τους ειδικούς να βγάλουν τα συμπεράσματα τους. Πολλοί πάντως σήμερα θα γελοιοποιηθούν στο τέλος από αυτά που γράφουν όπως έγινε και με τη δολοφονία του Φύσσα.

              • Ο/Η lux interior λέει:

                ….δεν διαφωνώ…..
                ….πιστεύω πάντως πως θα συμφωνείς ότι τόσο το όπλο όσο και ο τρόπος της εκτέλεσης παραπέμπουν σε μαφιόζους της νύχτας…
                ….όχι τίποτα άλλο, αλλά είχαμε δύο τέτοιες πρόσφατα εδώ στην Πάτρα.

              • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

                Μα ακριβώς επειδή δεν αποκλείω τίποτα θεωρώ ότι ισχύουν όλες οι πιθανότητες.

              • Ο/Η Λεωνίδας λέει:

                Τέτοιος πολιτικός αυτισμός είναι αδύνατο να υπάρχει.
                Δεν μπορεί την ώρα που η ΧΑ ψυχορραγούσε πολιτικά και επιχειρησιακά κάποιοι να προσπαθούν να την αναστήσουν θυματοποιώντας την, και ενεργοποιώντας την θεωρία των δύο άκρων.
                Εδώ μιλάμε για καραμπινάτη προβοκάτσια!

              • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

                Αν δεν είναι προβοκάτσια και είναι ξεκαθάρισμα της νύχτας όμως τότε τη χρυσή αυγή δεν θα την ψηφίσει ούτε ο Μιχαλολιάκος στις επόμενες εκλογές. Θα φεύγουν τρέχοντας όλοι από το κόμμα.

              • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

                Το οποίο πάλι μπορεί να λειτουργήσει ως προβοκάτσια αν το καλοσκεφτείς.

              • Ο/Η Ιωάννης ο Peacemaker λέει:

                Χίλιες φορές να πρόκειται για ξεκαθάρισμα λογαριασμών και να μην έχουν βάλει στο μάτι την πατρίδα μας τίποτε ελεεινοί και ύπουλοι προβοκάτορες με τελικό σκοπό την εμφύλια αιματοχυσία!!

                Οπωσδήποτε δεν το λέω αυτό με σκοπό να σπιλώσω την μνήμη των δύο αυτών παλικαριών που τόσο άδικα τους στερήθηκε η ζωή!!Να ξέρετε ακόμη και ένας καλός άνθρωπος,άν τυχόν και μπλέξει με τίποτε μαφιόζους του υποκόσμου όπως τοκογλύφους,έστω,τότε ο κίνδυνος να εκτελεστεί κάποια στιγμή εν ψυχρώ είναι κάτι παραπάνω από υπαρκτός!

        • Ο/Η Ιωάννης ο Peacemaker λέει:

          Eγώ πάντως πιθανολογώ σύντομα δολοφονικές νεοναζιστικές επίθεσεις σε γραφεία αριστερών κομμάτων και ίσως και σε στέκια αναρχικών!Μην υποτιμάμε τους χρυσαλήτες,ήδη δηλώνουν σε άλλα σάιτ ότι διψούν για αίμα!!Δεν αγαπούν την πατρίδα τους,αλλά τοποθετούν πάνω από όλους και όλα την μισάνθρωπή ιδεολογία-ιδεοληψία τους!!Θέλουν να σκοτώσουν κομμουνιστές,οι σατανιστές νεοναζί χρήζουν άμεσης ψυχιατρικής παρακολούθησης!

          • Ο/Η Kimwn λέει:

            Και όπως γράφω και παραπάνω, ο οφθαλμός αντί οφθαλμού (και μασέλα αντί όδοντος) θα σταματήσουν όταν όλοι θα είναι στραβοί, και φαφούητδες…

            Είναι σαφέστατα προβοκάτσια από όσους επιθυμούν εμφύλιο.

    • Ο/Η Pam λέει:

      Ιωάννη δεν είναι άνθρωποι…

  2. Ο/Η Λεωνίδας λέει:

    h**p://elladanea.gr/%ce%bf%ce%b9-17-%ce%b5%ce%bb%ce%bb%ce%b7%ce%bd%ce%b5%cf%83-%ce%bf%ce%bb%ce%b9%ce%b3%ce%b1%cf%81%cf%87%ce%b5%cf%83-%cf%80%ce%bf%cf%85-%cf%87%cf%81%cf%89%cf%83%cf%84%ce%bf%cf%85%ce%bd-10-6-%ce%b4%ceb–2/

    ΟΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΜΠΟΓΙΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ !
    Και τα 350δις που «χρωστα» η Ελλαδα(?) μαζι με οσα εβγαλε με ιδρωτα και αιμα ο λαος τοσα χρονια + Ολυμπιαδα + Χρηματιστηριο ….ΤΑ ΕΧΟΥΝ «ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΕΙ» ΟΙ κ.κ. ΑΝΩΘΕΝ !!! κι ετσι εχουν ΕΞΩ 600 ΔΙΣ + 550 που παιζουν σε ΟΦ-ΣΟΡ !!!! τι δεν καταλαβατε??? ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΜΕ ΤΙΠΟΤΑ !!! ΜΑΣ ΧΡΩΣΤΑΝ ΟΙ ΚΟΥΦΑΛΕΣ ΚΙ ΟΛΑΣ….ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΛΕΕΙ ΤΟ ΚΚΕ: ΜΟΝΟΜΕΡΗΣ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΧΡΕΩΝ

  3. Ο/Η Λεωνίδας λέει:

    OΛΟΙ 6 ΤΟΥ ΜΗΝΑ ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΙΑΔΗΛΩΝΟΥΜΕ !!!!
    ΝΑ ΒΟΥΛΙΑΞΕΙ Η ΑΘΗΝΑ ….ΟΙ ΠΟΛΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΧΩΡΙΑ ΠΑΝΤΟΥ
    ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ …ΤΕΛΕΙΩΣΑΤΕ !!!! ΣΑΣ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ …

  4. Ο/Η Λεωνίδας λέει:

    Φαήλος Κρανιδιώτης:
    Το «ανύπαρκτο» άκρο δολοφόνησε δύο υπαρκτότατους νέους ανθρώπους.

    Στο τουιτερ αμεσως μετα την δολοφονια ….εν οψει κινητοποιησεων και ιδιαιτερα στις 6 Νοεμβρη και δεινων εξελιξεων στις κοινοβουλευτικες τους ομαδες ….ΟΠΟΤΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΥΝΤΑΙ ΠΛΗΡΩΣ ΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ

    • Ο/Η Λεωνίδας λέει:

      …ΦΚΙΑΞΑΝ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥΣ ….ΜΑΡΦΙΝ !!!! το «φαρμακο» του φοβου και του …καναπε

      • Ο/Η Kimwn λέει:

        Απλά η αριστερά «αργούσε» να απαντήσει στην χρυσή αυγή και έτσι επιστράτευσαν το ΒΟΘΡΟ-ΠΑΡΑ-ΚΡΑΤΟΣ…
        Εντελώς ΠΑΛΙ συμπτωματικά κάποιος φοβερός κοκαϊνομανής πιστολέρο (έφαγε 4 μπράβους στην κύπρο – μαμαλικόπουλος ) δικάζεται αυτές τις μέρες στην κύπρο (εκτός αν ο πραγματικός είναι εδώ στην αθήνα)…

        • Ο/Η Λεωνίδας λέει:

          ΤΙ ΝΑ «ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ» η Αριστερα ρε Κιμωνα ?????? Να παιξει το παιχνιδι τους ?? ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΣΤΗΣΕΙ???? Εδω εχουν κρυφτει στις τρυπες τους καθως μαντρωσαν τους φυρερ τους ,….μια πανελλαδικη καναν με πουλμαν και παρατες και την ηγεσια μεσα στη φυλακη και δεν μαζεψαν ουτε 3000 κοσμο στην Αττικη ….
          Ουτε τωρα θα κανουν τιποτα …σακο του μποξ τους εχει το συστημα …
          ΣΤΟΧΟΣ ΕΙΠΑΜΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ….να συντηρικοποιειται ο κοσμος ,να φοβαται και να καθεται σπιτι του …Ο ΣΤΟΧΟΣ ΗΤΑΝ Η 6 ΤΟΥ ΜΗΝΑ εκει θα φανει αν ΠΕΤΥΧΕ το χτεσινο χτυπημα

          • Ο/Η Kimwn λέει:

            Ωςτις 6 του μήνα και την απεργία μπορεί να συμβούν ΠΟΛΛΛΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑαα γεγονότα, τύφλα να ένουν τα μέντιουμ και η τρόϊκα (που δεν θα έρθει)….

            Δεν φοβούνται τον κόσμο – την μάζα , την οργή των συνηδειτοποιημένων φοβούνται, καθώς και την μη πληρωμή φόρων….,

            Εν τέλει ψήνεσαι για την αγωγή να σου στείλω εξελάκι ????

            • Ο/Η Kimwn λέει:

              συνειδητοποιημένων, …
              ΦΤΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟ ξεχνώ και τα ελληνικά μου…

              • Ο/Η Λεωνίδας λέει:

                αφου σου απαντησα ,δεν το ελαβες ?

                Συνειδητοποιημενοι ειναι οσοι ΚΑΤΕΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΤΩ ,για τους φορους χεστηκε το συστημα ,το πολυ πολυ να φερει και Χ,Ψ,Ζ Μνημονιο

    • Ο/Η Αμετανόητος λέει:

      To πρόβλημα ήταν και θα είναι ΠΑΝΤΑ αυτό που λένε «αριστερά».
      Τη στιγμή που ΟΛΑ τα blogs ΟΛΕΣ οι εφημερίδες του Εξωτερικού και τόσοι άλλοι ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ του Ευρωπαϊκού Νότου…κάτι πρέπει να κάνεις…σαν συντηρητικές κυβερνήσεις… ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΩΝ των Πολυεθνικών των τραπεζών και του μεγάλου κεφαλαίου…
      Είπαμε..ή πόλεμο θα ξεκινήσεις…ή θα τους βάλεις να σφαχτούνε….
      Στον εμφύλιο οι Αγγλοι χρησιμοποίησαν τους δωσίλογους για να εδραιώσουν το Αθηναϊκό «κράτος» τους…
      Τώρα, δημιουργήθηκε η Χρυσή Αυγή και βάσει αυτής γίνεται ΟΛΟΣ ο σχεδιασμός…
      Είναι μπροστά οι άνθρωποι…ξέρουν…

      • Ο/Η Kimwn λέει:

        ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΓΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΣΟΥ Αμετανόητε.

        Η επόμενη προβοκάτσια θα είναι σε κάναν βο(υ)λευτάκο , ή κάνα πρώην σημαίνον λαμόγιο…

    • Ο/Η Mαν.Αρκάς λέει:

      Σιγά σιγά συμπληρώνεται το πάζλ,
      μυρίζει προβό από χιλιόμετρα μακρυά,
      τι να ξανά λέμε;
      μια ζωή το ίδιο παιγνίδι απ αυτούς
      δοκιμασμένο και αποτελεσματικό,
      χρόνια τώρα.
      👿

    • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

      Φωτογραφίζονται ρε…. όχι φωτογραφούνται…

  5. Ο/Η Λεωνίδας λέει:

    ΕΠΕΙΔΗ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΤΟ ΛΙΝΚ ΕΔΩ ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
    Δείτε το Mega και άλλους 17 ολιγάρχες

    που χρωστούν 10.6 δις (και είναι ανέγγιχτοι)

    H υπερχρέωση των Ελλήνων πολιτών στις τράπεζες, είναι ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζει η χώρα μας…

    Ποιος θα το περίμενε όμως, ότι μεγάλοι επιχειρηματικοί όμιλοι, βαριά ονόματα της ολιγαρχίας του πλούτου στη χώρα μας, θα ήταν κυριολεκτικά βουτηγμένοι στα χρέη; Αρκετοί από αυτούς μάλιστα, βρίσκονται σε άσχημη οικονομική θέση, καθώς οι επίτροποι, που έχουν τοποθετηθεί στις τράπεζες, κατ’ εντολή της τρόικας, έχουν «παγώσει» προς το παρόν, τις αναχρηματοδοτήσεις δανείων.

    Χωρίς πολλά λόγια, δείτε τι αποκαλύπτουν οι ισολογισμοί, για τα… «θαλασσοδάνεια» μερικών εκπροσώπων του επιχειρηματικού κατεστημένου της χώρας μας. Έχουμε και λέμε:

    AXON HOLDINGS: Το επιχειρηματικό όχημα του Θωμά Λιακουνάκου. Το 2012 παρουσίαζε τραπεζικό δανεισμό 447.200.000 εκατ. Ευρώ. Μόνο η θυγατρική του ομίλου EUROMEDICA, έχει χρέη προς τις τράπεζες, που ξεπερνούν τα 372.700.000 Ευρώ.

    ΤΗΛΕΤΥΠΟΣ: Δηλαδή με άλλα λόγια, MEGA CHANNEL, το…μεγάλο κανάλι, των τριών.. ισχυρών, Μπόμπολα, Ψυχάρη, Βαρδινογιάννη. Το 2012, λοιπόν, ο τραπεζικός δανεισμός έφτασε τα 123.500.000 ευρώ περίπου, μαζί και με το νέο δάνειο των 98.000.000 ευρώ, που προκάλεσε την παρέμβαση των οικονομικών εισαγγελέων.

    ΟΜΙΛΟΣ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΥ: Το δίκτυο των επιχειρήσεων που ελέγχει ο Ευάγγελος Μυτιληναίος, έχει χρέη ύψους 861.300.000 ευρώ. Εδώ υπάρχει και το εξής ενδιαφέρον. Η Korinthoς Power, μια εταιρία στην οποία συμμετέχουν, κατά 65% ο Όμιλος Μυτιληναίου, και κατά 35% ο Όμιλος Βαρδινογιάννη, χρωστάει στις τράπεζες 172.500.000 ευρώ.

    INTRACOM: Εδώ τα πολλά λόγια είναι φτώχεια. Intracom ίσον Σωκράτης Κόκκαλης. Ο όμιλος, από ομολογιακά και τραπεζικά δάνεια, χρωστάει 315.700.000 ευρώ.

    ΌΜΙΛΟΣ ΠΗΓΑΣΟΥ: Η εκδοτική… «αυτοκρατορία» της οικογένειας Μπόμπολα έχει χρέη προς τις τράπεζες 164.300.000 ευρώ.

    ΕΛΛΑΚΤΩΡ: Ο κατασκευαστικός όμιλος της οικογένειας Μπόμπολα. Δηλαδή βασικά, όπου δημόσια έργα, βλέπε Ελλάκτωρ. Και όμως, τα τραπεζικά δάνεια που έχει πάρει ο όμιλος, ανέρχονται σε 1.700.000.000 ευρώ.

    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΛΑΜΠΡΑΚΗ: Μετά τον αείμνηστο Λαμπράκη, ισχυρός άνδρας του ομίλου είναι πλέον ο Σταύρος Ψυχάρης. Ο τραπεζικός δανεισμός αγγίζει τα 134.000.000. ευρώ.

    ΜΟΤΟR OIL: Έχουμε ήδη αναφερθεί στην οικογένεια Βαρδινογιάννη. Πάμε να δούμε τι χρωστάει η πετρελαϊκή «ναυαρχίδα» της οικογένειας στις τράπεζες. 1.200.000.000 ευρώ περίπου.

    ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ: Οικογένεια Στέγγου, Πόρτο Καρράς, σκάνδαλο στην Χαλκιδική, και πάει λέγοντας. Εδώ ο ισολογισμός μας δείχνει τραπεζικό δανεισμό μόλις 22.900.000 ευρώ.

    STAR CHANNEL: Πάλι οι Βαρδινογιάννηδες. Ο τηλεοπτικός σταθμός έχει τραπεζικά χρέη 58.100.000 ευρώ.

    ΟΜΙΛΟΣ ANT1: Το δημιούργημα του Μίνωα Κυριακού, το οποίο πλέον κατευθύνει ο υιός, Θεόδωρος Κυριακού. Τα δάνεια από τις τράπεζες ξεπερνούν τα 170.000.000 ευρώ.

    ALPHA TV: Στον τηλεοπτικό σταθμό, κυρίως μέσω της INTERTECH, μεγαλομέτοχος είναι ο Δημήτρης Κοντομηνάς. Τραπεζικός δανεισμός; 58 .000.000 ευρώ.

    J&P ΑΒΑΞ: Ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστικούς ομίλους της χώρας, με τραπεζικό δανεισμό 268.900.000 ευρώ (Ιωάννου, Παρασκευαΐδης).

    MARFIN INVESTMENT GROUP: Ο όμιλος, που μας έχει…ταλαιπωρήσει αρκετά τα τελευταία χρόνια με διάφορες υποθέσεις, όπως ΟΤΕ, Ολυμπιακή, Λαϊκή Τράπεζα κ.α., και δημιούργημα του Ανδρέα Βγενόπουλου. Τα χρέη προς τις τράπεζες ξεπερνούν τα 2.000.000.000 ευρώ.

    ΒΙΟΧΑΛΚΟ: Μια παραδοσιακή δύναμη, στο χώρο των μετάλλων (Στασινόπουλος). Ο όμιλος έχει τραπεζικά ανοίγματα 1.100.000.000 ευρώ.(Υπόψη ότι μεταφέρει την έδρα της Εταιρίας από την Ελλάδα

    Στο Βέλγιο ή Ολλανδία)

    ΤΙΤΑΝ: Σχεδόν μονοπώλιο στο χώρο των τσιμέντων (Κανελλόπουλος) και με τραπεζικό δανεισμό, που φθάνει το 1.000.000.000 ευρώ περίπου.

    FORTHNET: Ο τηλεπικοινωνιακός όμιλος που κατέχει το συνδρομητικό κανάλι NOVA, εμφανίζει τραπεζικό δανεισμό 331.000.000 ευρώ.

    MINOAN LINES: Μεγάλη ιστορία. Πρώην Μινωϊκές Γραμμές, ναυάγιο ΕΧΠΡΕΣ ΣΑΜΙΝΑ, αυτοκτονία Παντελή Σφηνιά. Και χρέη 270.100.000 ευρώ.

    Το σύνολο του τραπεζικού δανεισμού αυτών και μόνο των επιχειρήσεων, ξεπερνάει τα 10,6 δις ευρώ. Και είναι ενδεικτικά παραδείγματα, του πόσο «φεσωμένοι» στις τράπεζες είναι οι περισσότεροι από τους ολιγάρχες του χρήματος στη χώρα μας. Γι΄ αυτό, όταν μιλάμε για «θαλασσοδάνεια», ας μην αναφερόμαστε μόνο στα δάνεια των πολιτικών κομμάτων!

    ….κι ύστερα αυτό το κράτος χωρίς ντροπή βγάζει σε πλειστηριασμό το σπίτι ανέργου για 735 ευρώ…!!!!! Τι κοινωνία έχουμε γίνει που δεν τους παίρνουμε με τις πέτρες;

    • Ο/Η Kimwn λέει:

      Το άλτερ των κουρή-γιαννίκου, τον καπετάν-μάκη (αγούδημο) που χρωστάει σε όποιον μιλάει ελληνικά (και όχι μόνο), τον ανδρουλιδάκη με το νιού τσάνελ-τεμπο-σκατέμπο που ήταν έξω και τον ξανάπιασαν προχτες (είχε προβλήματα υγείας το καημένο), τα αεροδάνεια των φαληρισμένων κατασκευαστικών π.χ. αλλαμανής αλτε κλπ κλπ

      Μην ξεχνάς Λεώ ΦΤΙΑΞΕ πλήρη λίστα.

      Και τα δάνεια των βοθροκομμάτων είναι αρκετά μην τα ξεχνάμε..

  6. Ο/Η Μιχαήλ λέει:

    Νιέμα…προμπλέμα…
    Λεφτά…ὑπάρχουν…
    …καί…πίτουρα.

    • Ο/Η Kimwn λέει:

      Κό(κο)τες ψάχνω για φαγητό, τα κωλόχαρτα ΔΕΝ τρώγονται…

      Και να λες το σωστό ανέκδοτο, ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ, στις τσέπες σας…

      • Ο/Η Μιχαήλ λέει:

        Τήν ἑπόμενη φορά πού πρόκειται νά γράψεις…παπαριά, σέ παρακαλῶ νά μήν ξανασχολιάσεις σέ δικό μου σχόλιο…
        Ἔχει ἄλλους πιό…ἱκανούς ἀπό σένα στό «εἰδος»…
        Καί μιλάω γιά σχολιασμό σου στό «διπλανό» μαγαζί…
        Αὐτά, γιά νἄμαστε…ἀγαπημένοι…
        …Καλή Κυριακή σέ ὅλους.

        • Ο/Η Μιχαήλ λέει:

          Παρακαλῶ τούς ἀγαπητούς φίλους πού ἀποδοκίμασαν, νά τό πράξουν…ἐπώνυμα…
          Θά τό δῶ τό βράδυ…
          Ἐπώνυμα…
          …Ὅπως ἁρμόζει σέ…ἄντρες.

          • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

            Δεν είμαι από αυτούς που σε αποδοκίμασαν. Και δεν σε αποδοκίμασα επειδή κατάλαβα ακριβώς τι εννοείς με το σχόλιο σου στον Κίμωνα το οποίο δεν είναι υποτιμητικό ( ίσα ίσα το θεώρησα «προστατευτικό» από μέρους σου) παρόλο που θα μπορούσες να το γράψεις σαφώς πιο κομψά ώστε να γίνει ευκολότερα αντιληπτό.

            Το να ζητάς όμως να μάθεις ποιοι σε αποδοκίμασαν είναι λάθος και κυρίως να το θέτεις σε επίπεδο αντρισμού όταν είναι δικαίωμα τους η κρυφή ψήφος αλλά και η σύμπνοια η όχι με τη γνώμη σου.

            Ξέρεις ότι σε εκτιμώ και να με συμπαθάς…. αλλά εδώ είσαι λάθος.

          • Ο/Η Λεωνίδας λέει:

            παπαριά….προσβλητικο κι απαξιωτικο σχολιο σε συνσχολιαστη που τολμησε να κανει χιουμορ στον ΠΑΝΣΟΦΟ
            νά μήν ξανασχολιάσεις σέ δικό μου σχόλιο…παιδαριωδες ,απο την στιγμη που εκθετεις «αποψη» δημοσιως ,………..γιατι θα σε κανω ντα (?)

            Στο διαδυκτιο ή απαντας στηριζοντας κι αποδεικνυοντας την αποψη σου ή τον γραφεις κανονικα εκει που δεν πιανει μελανι , το «σε παρακαλω» εσωσε καπως την κατασταση γιατι αν μπορουσα Μιχαηλ θα παταγα 2

            • Ο/Η Λεωνίδας λέει:

              Ο/Η Μιχαήλ λέει:
              02/11/2013 στις 15:22

              Νιέμα…προμπλέμα…
              Λεφτά…ὑπάρχουν…
              …καί…πίτουρα.

              1

              0

              Rate This

              Απάντηση …………ΚΙ ΑΥΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΧΑΗΛ ….ΑΠΟ ΧΤΕΣ

          • Ο/Η Kimwn λέει:

            Πάντως εγώ δεν σου έβαλα πλην , αν θες με πιστεύεις.
            Επίσης δεν θυμάμαι σε ποιο σχόλιο σου έγραψα «παπαριά» στο διπλανό μαγαζί, συνήθως απλά μπαίνω να δω καμμιά πληροφορία πια και όχι να αρχίσω διαλόγους εκεί. Είναι πολύ χάλια το κλίμα…
            Χθες κάτι έγραψα αλλά όχι πολλά, συνήθως γράφω εδώ πέρα.
            Ειλικρινά δεν θυμάμαι καν τι σου έγραψα.
            Συγνώμη αν παρεξηγήθηκες, δεν θα ξαναγράψω σχόλιο κάτω από δικό σου πόστ, ούτε εκεί και μάλλον ούτε κι εδώ.

            • Ο/Η Kimwn λέει:

              Μιχαήλ αυτό εννοείς ??

              1. Μιχαήλ είπε
              Νοεμβρίου 2, 2013 στις 6:33 μμ
              “Ετσι, για να λεμε τα άκρα με το όνομα τους”…
              …@@ κόσερ, μιᾶς καί μιλάμε μέ…ὀνόματα.
              Πῶε τὄπε κεῖνο τό…ὡραῖο ὁ Λιάκουρας;
              “Τά ΜΜΕ είναι οἱ ἠθικοί αὐτουργοί”;
              “Ἐπί τόν τῦπον” πού λέμε…
              Ἀπόστολος Θωμᾶς ὁ Λιάκουρας…
              Γειά σου Λιάκουρα…
              Δῶσε…”κομπόστα” στό Γελαδομάνι…
              …Κι’ ἄστο νά γκαυλαρμενίζει.
              Γιατί ἔγινε εἴπαμε αὐτή ἡ προβοκάτσια πού μέ μαθηματική ἀκρίβεια ἐνισχύει τίς Χρυσές…στριπτιζούδες;
              Χμ…
              Δἐν…εἴπαμε…
              …We will.
              Ἄντε νά ἑτοιμαζόμαστε γιά καμμιά…πεννιά, γιατί μέ σᾶς τά…μαλακιασμένα δέν…
              Πολύ καλά σᾶς κάνουν…
              Γιαλαδο-πiθήκια…
              Οὔστ…
              …στό…πiθηκο-παχνί σας:

              Απάντηση
              o
              Kimwn είπε
              Νοεμβρίου 2, 2013 στις 7:18 μμ
              Πολύ καλά σᾶς κάνουν…
              Μην μιλάς εκ του ασφαλούς (εξωτερικού) γιατί ΔΕΝ υπάρχει…
              Απάντηση

        • Ο/Η Ιωάννης ο Peacemaker λέει:

          Αν και με τον Μιχαήλ είχαμε στο κοντινό παρελθόν κάποιες αψιμαχίες,ωστόσο θέλω να αναφέρω ότι οι αποδοκιμασίες αυτές σε σχόλιο είναι προς τιμήν του σχολιαστή,μιάς και κάτι τέτοιο δείχνει ότι ενόχλησε κάποιους!!

          Μα τι βλέπω τώρα;;Κάποιος επιδοκίμασε!! 😀

          • Ο/Η Λεωνίδας λέει:

            Στο αρχικο σχολιο του Μιχαηλ ειναι απο ΕΜΕΝΑ απο χτες

            • Ο/Η Ιωάννης ο Peacemaker λέει:

              Mα στο 03/11/2013 στις 11:00 σχόλιο αναφέρομαι!! 🙂

              • Ο/Η lux interior λέει:

                άσχετο…..
                ρε Ιωάννη απορώ πάντως ρε φίλε πως αντέχεις και ανοίγεις διάλογο με τις αγ@μητες γεροντοκόρες στο Ολυμπια…..
                …μιλάμε ότι πρέπει να έχεις γαϊδουρινή υπομονή ή τουλάχιστον να το ρίχνεις στο χαβαλέ μαζί τους (όπως ο απίστευτος ο ARIS….)

              • Ο/Η Ιωάννης ο Peacemaker λέει:

                Για να ελαφρύνουμε και λίγο την ατμόσφαιρα,εκεί στο ΟΛΥΜΠΙΑ,πάει τελείωσε,έχω πλέον απωλέσει την σοβαρότητα μου,μα λογικό με τα βούρλα που σχολιάζουν εκει πέρα!!!

              • Ο/Η Αμετανόητος λέει:

                Δεν είναι βούρλα.Ξέρουν τι κάνουν.
                ή πληρώνονται αδρά και βγάζουν καλό χαρτζηλίκι ή φοβούνται μη χάσουν προνόμια και «κονέ».
                Γιατί και ο φανατισμός έχει τα όριά του…πέραν αυτών των ορίων, αρχίζει η ιδιοτέλεια και το ατομικό συμφέρον…

              • Ιδιοτέλεια; Μπα, μάλλον ιδιωτεία

              • Ο/Η Ιωάννης ο Peacemaker λέει:

                Να σας πω και την αλήθεια χμμμ το κακό εκεί πέρα είναι ότι το τελευταίο τριήμερο έκανα ένα πείραμα όπου πέραν του «Ιωάννης o Peacemaker» έχω γράψει εκεί με ένα σωρό άλλα ψευδώνυμα και με το ίδιο e-mail, παράπτωμα που σε ένα σοβαρό ιστολόγιο θα είχε επιφέρει τον ΣΙΓΟΥΡΟ αποκλεισμό μου!! 😳

                Μα καλά η εκεί διαχείριση τι ρόλο παίζει;

              • Ο/Η Ιωάννης ο Peacemaker λέει:

                Πράγματι μερικές φορές το ρίχνω στην πλάκα!!Ξέρεις όμως τι με θλίβει;;Όλες αυτές που εννοείς,τυχαίνουν ίδιας ηλικίας με την μητέρα μου ή και ακόμη μεγαλύτερες!!Αντί να με βλέπουν ακόμη και σαν παιδί τους και να με συμβουλεύουν φιλικά όπως θα ‘πρεπε [ασχέτως που είμαι πιά ενήλικας πιστεύω έχω αρκετά ακόμη να μάθω],αντιθέτως αρκετές φορές προσπαθούν την υποτίμηση και την απαξίωση μου με απαράδεκτους χαρακτηρισμούς και υποννοούμενα,μόνον και μόνον επειδή διαφωνούν μαζί μου!!

                Αν δεις από χθες, μία που σχολιάζει εκεί,προσπαθεί εναγωνίως να υποβιβάσει το γεγονός της επίσης άνανδρης δολοφονίας του Φύσσα,σε απλό ατύχημα,μόνον και μόνον που το παλικάρι τούτο ήταν αντιφασιστικών πεποιθήσεων!!Ειλικρινά ντρέπομαι για λογαριασμό της,δεν μπορεί να είναι άνθρωπος τούτη που επίσης θα μπορούσε ακόμη και μάνα μου να είναι!!Ντροπή της που αναγκάζομαι εγώ που θα μπορούσα ως και παιδί της να είμαι,να εκφράζομαι έτσι κατα αυτόν τον τρόπο!!Να δείτε που ίσως διαβάζει και τα εδώ σχόλια και θα μου κάνει επίθεση στο olympia!!

                Δεν είναι απορίας άξιο που η πατρίδα έφθασε ως εδώ!!

              • Ο/Η Mαν.Αρκάς λέει:

                Peacemaker!!! μην δίνεις σημασία
                μερικοί-κες απ αυτούς έχουν την συκοφαντία
                δεύτερη φύση,ετσι και καταπιουν το σάλιο τους
                θα πάθουν δηλητηρίαση, ξέρω τι σου λέω
                ως παθώς και μαθώς
                το καλύτερο ειναι να τους αγνοείς.
                😈

              • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

                Εσύ τι περιμένεις δηλαδή όταν δικαιολογούν φόνο βάσει κομματικής πεποίθησης;

                Η δολοφονία του Φύσσα έγινε «ατύχημα» αλλά ο Ρουπακιάς άλλα ξέρασε στην απολογία του. Αλλά ο Ρουπακιάς βαπτίσθηκε του ΚΚΕ εκείνο το βράδυ για την «ηθική» σωτηρία των δειλών.

                Αν στη θέση των δύο παιδιών της ΧΑ που δολοφονήθηκαν ήταν ο Ρουπακιάς θα ήταν πάλι του ΚΚΕ ή όχι;

                Ο ένας πολίτης όταν τους έλεγε ότι το έγκλημα είναι έγκλημα όποια και να είναι η εθνική καταγωγή του δράστη δεν το καταλάβαιναν. Μάλλον επειδή ο Ρουπακιάς – του ΚΚΕ για αυτούς – είναι Έλληνας …δεν αποτελεί έγκλημα η πράξη του…. για αυτό το θεωρούν ατύχημα.

                Η αλήθεια είναι μία και μοναδική. Η βία φέρνει βία και όποιος έχει την παραμικρή ευθύνη είναι ηθικός αυτουργός και δολοφόνος. Αυτοί που τους δικαιολογούν είναι ηθικοί συμπαραστάτες τους στη δολοφονία Ελλήνων. Είναι ηθικοί φονιάδες της πατρίδας.

              • Ο/Η Kimwn λέει:

                Το ξανάπαμε η βία δεν είναι λύση, μόνο η Λία είναι Βίσση…

              • Ο/Η Ιωάννης ο Peacemaker λέει:

                ΙΩΑΝΝΗ και υπόλοιποι!!Ακροαριστερά και ακροδεξιά είναι ακαθαρσίες που προέρχονται από τον ίδιον βόθρο!!!

                Αν δείτε εδώ θα διαπιστώσετε ότι πλακώνομαι διαδικτυακά με έναν ακροαριστερό που τώρα όμως, προσπαθεί λόγω αρρωστημένης ιδεολογίας να δικαιολογήσει την διπλή δολοφονία στο Νέο Ηράκλειο!!

              • Ο/Η Kimwn λέει:

                Πάτερ, άφες αυτοίς, ου γαρ οίδασι τι ποιούσι, τι λέγουσι και τι γράφουσι…

                Με λίγα λόγια μην σπαταλάς τον χρόνο σου , γράψε τα δύο άκρα (που δεν είναι άκρα αλλά στον ίδιο κύκλο αντιδιαμετρικά !!!) εκεί που τους αξίζει…

                Μην συναναστρέφεσαι με φαύλους.. (το έλεγε και ο Τέλης των Αρίστων)

                Τον ηλίθιο είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να συζητήσεις, θα σε κατεβάσει στο επίπεδο του και λόγω εμπειρίας θα σε κερδίσει, αν μπορούμε να μιλήσουμε για κέρδος σε μία συζήτηση….

                Να είσαι καλά.

              • Ο/Η Mαν.Αρκάς λέει:

                Ιωάννη Peacemaker !!!
                Πήγα και τον διάβασα
                φανατικός…
                Η ζωή
                ειναι πολύτιμο δώρο,
                ετσι ότι και να πιστεύουμε
                στην ζυγαριά θα βαραίνει πάντα
                πολύ περισσότερο η ανθρώπινη ζωή από οποιαδήποτε ιδεολογία.
                Οποιος δεν μπορεί να το καταλάβει αυτό
                ειναι χαμένος άνθρωπος
                👿

              • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

                Όποιος δεν το καταλαβαίνει αυτό δεν είναι άνθρωπος. Είναι ζώο.

              • Ο/Η Kimwn λέει:

                Στο σχόλιο σου Ιωάννη θα «βάλω» 50 λάϊκς….
                Πάρε ένα για αρχή.

  7. Ο/Η Mαν.Αρκάς λέει:

    Mιχαήλ!!! Καλησπέρα φίλε
    τι εγινε πάλι;;
    ποιος σε αποδοκίμασε;
    και που;;
    για να ξέρουμε τουλάχιστον
    εμείς που πάντα επώνυμα
    γράφουμε, με τα γραβατάρια μας
    τα σέα μας και τα μέα μας
    😈
    Aχαχαχαχαχαχαχαχαχ!

  8. Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

    Παρακαλούνται οι αγαπητοί σχολιαστές στον παρόν σχόλιο να βάλουν μόνο αρνητικές.

    ΜΟΝΟ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ το τονίζω

Αφήστε απάντηση στον/στην Kimwn Ακύρωση απάντησης