Αυτός ο κόσμος δεν θα αλλάξει ποτέ !


Οι παραδόσεις αντιπροσωπεύουν τις ιδέες , τις ανάγκες , τα αισθήματα του παρελθόντος. Είναι η σύνθεση της φυλής , και ρίχνουν πάνω της όλο τους το βάρος. Κάθε λαός έχει δημιουργηθεί με βάση το παρελθόν του . Ήμαστε αυτός ο λαός που ήμαστε γιατί έχουμε το παρελθόν που έχουμε . Δεν βαδίζουμε τελολογικά με βάση το μέλλον μας αφού δεν το γνωρίζουμε . Βαδίζουμε μηχανιστικά αφού το παρελθόν είναι αυτό που μας ωθεί . Δεν μας έλκει το μέλλον .
Ένας λαός είναι ένας οργανισμός δημιουργημένος από το παρελθόν. Όπως κάθε οργανισμός , δεν μπορεί να τροποποιηθεί παρά με αργές κληρονομικές συμπληρώσεις. Αργά και βασανιστικά σε βάθος χρόνου .
Οι δύο μεγάλες μέριμνες του ανθρώπου , σε όλη την ιστορία του , ήταν να δημιουργεί ένα σύμπλεγμα παραδόσεων και μετά να τις καταστρέφει , όταν θα έχει εκμεταλλευτεί τα ευεργετικά τους αποτελέσματα. Χωρίς σταθερές παραδόσεις δεν υπάρχει πολιτισμός και δίχως την αργή εξάλειψη αυτών των παραδόσεων δεν υπάρχει πρόοδος. Η δυσκολία είναι να βρεθεί μια ορθή ισορροπία ανάμεσα στην σταθερότητα και στην αστάθεια .
Από την άλλη , μια κοινωνική επανάσταση απαιτεί αλλαγή εδώ και τώρα . Όχι αργότερα , όχι μετά , όχι με το πάσο μας . Εδώ και τώρα . Γεγονός που προϋποθέτει αλλαγή στη συνείδηση , στην ψυχολογία , στον τρόπο συμπεριφοράς της μάζας …
Όταν όμως ένας λαός έχει αφήσει τα έθιμά του να παγιοποιηθούν πολύ σταθερά στη διάρκεια πολλών γενεών, δεν μπορεί πια να αναπτυχθεί αφού η ανάπτυξη προϋποθέτει αλλαγή . Αν ο λαός δεν μπορεί να αλλάξει , πόσο μάλλον να επαναστατήσει . Το περισσότερο που μπορεί να κάνει είναι να αλλάξει το ζυγό του .
Ακόμα και να λάβει χώρα μια υποτιθέμενη επανάσταση , αποτελεί μια ανίσχυρη επανάσταση , μια επανάσταση που απλώς σώζει τα φαινόμενα . Γιατί αργά η γρήγορα τα σπασμένα κομμάτια της αλυσίδας του ζυγού θα τα ξανακολλήσει ο ίδιος ο επαναστατημένος ώστε το παρελθόν να ανακτήσει , δίχως αλλαγές , την εξουσία του .
Ουσιαστικά δεν υπάρχουν κοινωνικές επαναστάσεις . Απλώς αλλαγές ζυγών . Τα βόδια όμως παραμένουν βόδια .
Οι ναοί δεν προστατεύουν τα πιο φοβερά είδωλα . Τα κοινοβούλια δεν προστατεύουν τους πιο δεσποτικούς τύραννους . Τα αστυνομικά τμήματα δεν προστατεύουν τους πιο διεφθαρμένους αστυνομικούς . Τα γραφεία της χρυσής αυγής δεν προστατεύουν τους πιο αμετανόητους νεοναζί . Όλα αυτά εύκολα τα καταστρέφει κανείς . Οι αόρατοι κύριοι που βασιλεύουν μέσα στις ψυχές μας , ξεφεύγουν από κάθε απόπειρα και δεν υπόκεινται παρά μόνο στην αργή φθορά των αιώνων .
Αν λοιπόν μιλάς για επανάσταση , ζήσε Μάι μου να φας τριφύλλι .

33 comments on “Αυτός ο κόσμος δεν θα αλλάξει ποτέ !

  1. Ο/Η Ενας Πολίτης λέει:

    Το ότι οι έννοιες λαός ή έθνος είναι περιληπτικά ουσιαστικά που δηλώνουν σύνολα ανθρώπων δεν σημαίνει ότι πρέπει να τις αντιμετωπίζουμε ανθρωπομορφικά, δηλαδή ως ανεξάρτητες αυτόνομες οντότητες ή στην καλύτερη περίπτωση ως ομογενή μείγματα με κοινές ιδιότητες και χαρακτηριστικά.

    Δεν είναι δηλαδή ο λαός ή το έθνος ένας αυτόνομος οργανισμός που έχει κοινή βούληση, επιθυμίες, στόχους ή ακόμα και κοινή αυτοσυνειδησία.
    Αυτός ο ανθρωπομορφισμός αφηρημένων εννοιών είναι απλουστευτικός και δεν μπορεί να ερμηνεύσει τις πολύπλοκες πολιτισμικές και κοινωνικές αλληλεπιδράσεις που συντελούνται στα πλαίσια αυτών των συνόλων που ονομάζουμε λαούς ή έθνη.

    Αυτό είναι λάθος να το υποθέτουμε ακόμα και σε πολύ μικρότερα ανθρώπινα σύνολα ή ενότητες, όπως πχ η οικογένεια, όπου υπάρχουν πολύ ευδιάκριτες και ανιχνεύσιμες γενετικές, συναισθηματικές και πνευματικές σχέσεις μεταξύ των μελών της.
    Η επιχειρηματολογία του άρθρου ξεκινάει από μια λανθασμένη βάση και καταλήγει σε λανθασμένα συμπεράσματα.

    Αν ο λαός ή το έθνος ήταν «ένας οργανισμός δημιουργημένος από το παρελθόν» δεν θα είχαμε σε λιγότερους από δύο αιώνες ύπαρξης του νεοελληνικού κράτους τόσους εμφυλίους, εθνικούς διχασμούς και τοπικισμούς, εκτός κι αν αυτός ο οργανισμός έπασχε από διασχιστική διαταραχή ταυτότητας.

    Η σύγχρονη ιστορία του τόπου μας, αλλά και η πραγματικότητα που ζούμε μας δείχνουν το πόσο κατακερματισμένη και παράλληλα πολυσύνθετη είναι η ελληνική κοινωνία.

    Ακόμα και σε μια περίοδο που οι έλληνες πολίτες πλήττονται βάναυσα από την πολιτική, οικονομική και κοινωνική κρίση, σ’ ένα κοινό τόπο διαμαρτυρίας, όπως η πλατεία Συντάγματος χωρίζονται σε αγανακτισμένους της πάνω και της κάτω πλατείας, σε ανεξάρτητες πορείες με ευδιάκριτα διαφοροποιητικά λάβαρα και φυσικά σε πραιτωριανούς (βλ. δυνάμεις καταστολής) που ωστόσο πλήττονται εξίσου από τα μέτρα και σ’ εκείνο το μαυροφορεμένο κουκουλοφόρο συνονθύλευμα αναρχοαυτόνομων, αριστεριστών, παρακρατικών υπό τον δημοσιογραφικό χαρακτηρισμό «κουκουλοφόροι», που δεν επιτίθενται μόνο στους συνέλληνες πραιτωριανούς, αλλά ακόμα και σε διαδηλωτές διαφορετικών πολιτικών ή κομματικών πεποιθήσεων.

    Ακόμα όμως και μέσα στις υποομάδες των «αγανακτισμένων» άλλοι μιλούσαν για άμεση δημοκρατία και αναθεώρηση του Συντάγματος, άλλοι αναζητούσαν ηγέτες σαν τον Καποδίστρια ή ακόμα χειρότερα τον Μεταξά και τον Παπαδόπουλο και άλλοι πνευματικούς-θρησκευτικούς ηγέτες τύπου Χριστόδουλου.

    Παρόλα αυτά θεωρώ ότι τα πράγματα αλλάζουν και μάλιστα προς το καλύτερο.

    Η πολυφωνία έστω και αν καταλήγει σε παραφωνία ή χασμωδία είναι δείγμα πολιτικής προόδου συγκριτικά με τα μανιχαιστικά δίπολα του παρελθόντος, βενιζελικοί -αντιβενιζελικοί, κομμουνιστές – αντικομμουνιστές, δεξιοί – αριστεροί κτλ.

    Η Ελλάδα του 21ου αιώνα ακόμα και μέσα στην κρίση που βιώνουμε είναι πολύ καλύτερη από την Ελλάδα της Μοναρχίας, του Εθνικού Διχασμού, των μετεμφυλιακών δεκαετιών και της Χούντας.

    Οι αλλαγές στη συνείδηση και στην ψυχολογία των πολιτών συντελούνται από γενιά σε γενιά και όχι μέσα σε λίγες εβδομάδες, μήνες ή χρόνια.

    Οι ουσιαστικές επαναστάσεις συντελούνται πρώτα σε ατομικό επίπεδο και μετά σε συλλογικό, εκτός κι αν κάποιοι συγχέουν τον όρο επανάσταση με το όρο ανταρσία ή εξέγερση.

    Οι ισχυρότερες αλυσίδες και τα δυνατότερα τείχη είναι οι εσωτερικές μας άμυνες, οι ανασφάλειες και οι φόβοι μας.
    Η αποτίναξη των δεσμών και η ανάβαση από το σκοτάδι στο φως είναι προσωπική μας απόφαση και όχι συλλογική. Όταν αλλάζουν οι άνθρωποι, αλλάζουν οι κοινωνίες, οι λαοί και τα έθνη.

    Κι επειδή πολύ δύσκολα μπαίνει καινούργιο κρασί σε παλιούς ασκούς, μάλλον οι ουσιαστικότερες και αποτελεσματικότερες αλλαγές θα ‘ρθουν από τις νεώτερες γενιές.

    Οι αλλαγές θα συντελεστούν αναπόφευκτα και η κοινωνία μας θα μετασχηματιστεί ,αλλά όχι με τον τρόπο και στον χρόνο που ο καθένας από εμάς το επιθυμεί ή το επιδιώκει ατομικά.

    • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

      Καλώς τους κομμουνισταί συριζαίους αντίχριστους ανθέλληνες….

    • Ο/Η Mαν.Αρκάς λέει:

      Ένας Πολίτης!!! (αν είσαι ο γνωστός μας, που μάλλον είσαι)
      Σε καλωσορίζουμε θερμά στο ταπεινό μας μπλοκ,
      και σου ζητώ συγνώμη για την καθυστέρηση της δημοσίευσης
      του σχόλιου σου,
      αφού την πρώτη φορά σε κάθε καινούργιο σχολιαστή
      πρέπει να δοθεί έγκριση.
      Και πάλι καλωσόρισες!!!
      😈

      • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

        Μην τον γλείφεις και πάρει αέρα γιατί θα αρχίσει τα κομμουνιστικά…

        ε ρε όταν γίνουμε κυβέρνηση θα στείλω τα τάγματα εφόδου να σας κατουράνε τους τοίχους….

        • Ο/Η Mαν.Αρκάς λέει:

          ΙΩΑΝΝΗ!!! ρε δεν πά να στείλεις
          ότι θέλεις,
          με τόσα πούχουμε ακούσει
          εχουμε στεγανοποιηθεί πια.
          ΑΔΙΑΒΡΟΧΟΙ!
          😈
          αχαχαχαχαχ!

      • Ο/Η Ενας Πολίτης λέει:

        Σας ευχαριστώ για την υποδοχή.

        Δεν ξέρω αν το μπλογκ είναι ταπεινό ή όχι, το σίγουρο πάντως είναι ότι βρήκα πολύ ενδιαφέροντα και ποιοτικά άρθρα.

        • Ο/Η Λεωνίδας λέει:

          Καλως ηρθες φιλε μου «Ενας Πολίτης»…σας διαβαζω στην Ολυμπια καμμια φορα κι εσενα και τον Κερκυραιο και τον ΜΑΝΟ2626 και αλλους και ΘΑΥΜΑΖΩ τις «αντοχες» σας στον πολεμο με την «δεισιδαιμονια» και τα «σκοτη ψυχης» που παλευετΕ να «φωτισετε» ….εγω αδερφε μου δεν αντεξα ,εννοιωθα οτι τσαμπα χαλιομουν .Ασε που η αρθρογραφια εκει τα ευννοει να «απλωνονται»…

          • Ο/Η Ενας Πολίτης λέει:

            Συμφωνώ με τις επισημάνσεις σου.
            Αντοχές έχω πολλές, αλλά όταν κάτι αποβαίνει μάταιο και καταντάει παράλληλα δυσάρεστο, τ’ αφήνω στην άκρη.
            Οπότε χαιρέτησα οριστικώς!

        • Ο/Η Αμετανόητος λέει:

          Το μπλογκ είναι και θέλει να μείνει ταπεινό…
          Καλώς ήρθες…

          Υ.Γ. Ο Ιωάννης είναι ένας γνήσιος Σαλονικιός χωρατατζής…πρέπει να μάθεις πότε μιλάει σοβαρά και πότε κάνει πλάκα…

          • Ο/Η Λεωνίδας λέει:

            Σαλονικιός χωρατατζής?????ΜΟΝΟ????
            ειναι ενα ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ συγγραφικο ταλεντο που τον «σπρωχνω» να το αναδειξει !!!
            (το «σπρωχνω» με την …καλη εννοια )

            Για ιδιον οφελος το κανω ….να λεω στο μελλον …ΑΥΤΟΣ ;;; ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ !!!
            ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

            • Ο/Η Αμετανόητος λέει:

              μόνο όταν πίνει…
              σαν το Μπουκόφσκι και τον Χέμινγουέη…

            • Ο/Η Mαν.Αρκάς λέει:

              Λεωνίδα!!!
              Σιγά μην τόλεγες ρε με την άλλη έννοια
              θα μας έβαζε δυναμίτη με φυτίλι
              και μετά θα καθόταν από μια μεριά να κοιτάει.
              😈
              Aχαχαχαχαχ!

            • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

              Ο Ένας Πολίτης είναι από τους πιο αξιόλογους σχολιαστές. Είναι τιμή για το Απέραντο Γαλάζιο.

              Και αυτά περί σπρωξίματος θα σας τα κόψουμε μόλις καταλάβουμε την εξουσία.

              Με τα χέρια θα περπατάτε κουμούνια…..

              • Ο/Η Ενας Πολίτης λέει:

                κομουνιααα…
                Το τραβάμε το τελικό άλφα για περισσότερη έμφαση.

                Κατά τ’άλλα σ’ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

                Η εκτίμηση είναι αμοιβαία.

          • Ο/Η Ενας Πολίτης λέει:

            Έχει όντως ανεπτυγμένη την αίσθηση και την διάθεση για χιούμορ!

            Θεωρώ ότι μέσα από την πλάκα θίγονται και σχολιάζονται συχνά πολύ σοβαρά ζητήματα, τόσο σε προσωπικό, όσο και σε συλλογικό επίπεδο και μαλιστα με ευχάριστο τρόπο.

          • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

            Όχι Ιωάννης….ΙΩΑΝΝΗΣ.

            έχουμε και διαφορετικό DNA εμείς εγγυημένα…. Εγώ είμαι απόγονος του Δευκαλίωνα και της Πύρρας. Από μάρμαρο κιόλας όχι ελαφρόπετρα. Όχι του Ζαφείρη και της Λουλούκας από το Ταμτούμ που χορεύουν τ’ αρκούδια.

            Άντε όλοι ίσα κι όμοια γίναμε….δε φτάνει που γεμίσαμε αλβανοί….

            • Ο/Η Λεωνίδας λέει:

              ασε ησυχους τον Δευκαλιωνα και την Πυρρα γιατι 1) εισαι μακρυα απο την «θεση Λούκα » της Οιτης και 2) ειναι δικοι μου προγονοι αυτοι …μια και τρελλαινομαι για κοντοσουφλι κομποταδιτικο και τσιπουρο …

              • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

                Οι δικοί μου πρόγονοι βρε βλαχάκι στην Οίτη πάρκαραν τα διαστημόπλοια τους από τον Σείριο.

                Παρκαδόροι τους ήταν οι πρόγονοι σου και πλέναν και τα παρμπρίζ στο διαστημόπλοιο. Στην καλύτερη περίπτωση σε διαστημικό βουλκανιζατέρ να άλλαζαν λάστιχα….εεεε… τακάκια…εεεε…. λάδια.

                Ναι ….και τα διαστημόπλοια έχουν λάδια. Η Ανδρομέδα φημίζεται για το καλό διαστημικό λάδι…

                αλλά που να ξέρεις εσύ από αυτά…. όταν το δικό σου κινητό έχει ακόμα κεραία…

              • Ο/Η Λεωνίδας λέει:

                ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ !!!

              • Ο/Η Λεωνίδας λέει:

                Διαπραττω ιεροσυλια το ξερω αλλα προσπαθω να σε συγκρινω με ΤΣΙΦΟΡΟ ….ΨΑΘΑ …ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟ ….ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗ …….και μου βγαινουν πισω γαμοτι !!!!!!

              • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

                Ε φυσικά…αφού αυτοί όλοι βλαχάκια σαν και σένα από την Οίτη είναι…

              • Ο/Η Mαν.Αρκάς λέει:

                ΙΩΑΝΝΗ!!!
                Τι κινητό με κεραία ρε,
                ενα παλιό Ασύρματο
                μαστορεμένο εχει στην πλάτη
                πούχε κλέψει απ τον στρατό
                και προσπαθεί να κάνει δουλειά μ αυτόν
                😈
                Αχαχαχαχ!

              • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

                Με αυτό το πολύ πολύ να πιάσει Κάιρο και να του απαντήσει κανας επιζώντας από το Ελ Αλαμέιν…

  2. Ο/Η Kimwn λέει:

    Αρκάδα

    Αυτός ο κόσμος δεν θα αλλάξει ποτέ …

    Δες το ακόλουθο

    h..p://news.in.gr/greece/article/?aid=1231259411

    • Ο/Η Λεωνίδας λέει:

      ε ΤΙ? Φιλολογος (φιλος του ΛΟΓΟΥ ) παλευε με την παραταξη «καλυτερο Χαιδαρι» !!!!
      ΔΗΛΆΔΗ τι τις θελει τις καντινες το Χαιδαρι ??

      ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

      • Ο/Η Kimwn λέει:

        Έλα ντες !!
        Τόση λεωφόρος Καβάλας, τι θα φάνε οι νταλικιέρηδες, γκουρμεδιές ???
        Ο νέος τίτλος θα είναι εχθρό-λογος…

    • Ο/Η Mαν.Αρκάς λέει:

      Kίμωνα!!! Καλημέρα φίλε,
      το είδα μου τόπε φίλος που ειναι
      κοντά και νωρίς μάλιστα
      πριν να πάρει την έκταση που πήρε,
      έχω και καθημερινή διαδυκτιακή ενημέρωση
      απ το Χαϊδάρι Σήμερα.
      Αστα βράστα, της Νουδουνεολαίας τα παιδιά,
      τα παιδιά τα αρπαχτάρια
      τρέχουν και δεν φτάνουν.
      😈
      Αχαχαχαχαχ!

  3. Ο/Η Λεωνίδας λέει:

    Να επαναφερω την κουβεντα στο πολυ ενδιαφερον θεμα Εθνος και Λαος ; (πιο πολυ για να μου λυσετε μια απορια που παντα με μπερδευε ειλικρινα ) .Θεωρουσα και θεωρω το Εθνος οχι απλα ενα συνολο ανθρωπων με κοινη καταγωγη ,παραδοσεις και ηθη και εθιμα ,αλλα και μια ευρυτερη (γεωγραφικα ) εννοια σε αντιθεση με την λεξη Λαος που ειναι πιο τοπικη και γεωγραφικα περιορισμενη σε ορια ..Λεμε ας πουμε σημερα το Εθνος των Ελληνων και υπονοουμε-περιλαμβανουμε ΚΑΙ τον Ελληνισμο της Διασπορας καθε εναν που ανηκει στο Ελληνικο Εθνος ανεξαρτητα απο την σταση -θεση του απεναντι στο συμφερον ή τα δικαι της Πατριδας (πχ και τον ΓΑΠ ,και τον Εφιαλτη -ο προσδιορισμος του ΠΡΟΔΟΤΗ δεν τους απαλλασει απο την Εθνικοτητα !) …Ενω οταν λεμε ο Ελληνικος Λαος υπονοουμε τον Ελληνισμο που ζει στην πατριδα – κρατος σε συγκεκριμενα συνορα που οριζουν το Κρατος Ελλας .ΣΩΣΤΑ ;;

  4. Ο/Η Ενας Πολίτης λέει:

    Με τον όρο «Έθνος» χαρακτηρίζουμε ένα σύνολο ανθρώπων που μοιράζονται κοινά γνωρίσματα, όπως η γλώσσα, η φυλή, ο πολιτισμός και το θρήσκευμα, ενώ ο όρος «λαός» χαρακτηρίζει ένα σύνολο ανθρώπων που διαβιούν σε μια συγκεκριμένη γεωγραφική περιφέρεια, αποτελούν πιθανώς τμήμα ενός έθνους ή ενός κράτους, συνδέονται όμως περισσότερο μεταξύ τους με ταξικούς δεσμούς.
    Συνήθως ο όρος «λαός» περιλαμβάνει τα μεσαία και κατώτερα κοινωνικά στρώματα που εξουσιάζονται από μια ανώτερη τάξη (ελίτ, αριστοκρατία κτλ) και τους κυβερνώντες.
    Ήδη στον Όμηρο απαντώνται οι αντίστοιχες εκφράσεις «λαοὶ ἀγροιῶται», «ναυτικὸς λεώς», στον Αισχύλο «πᾶς ὁ χειρῶναξ λεώς» και στον Σοφοκλή «ὁ γεωργικὸς λεώς».

    • Ο/Η Λεωνίδας λέει:

      Ai γεια σου ….ενω το Εθνος αφορα την φυλη ,το γενος ,ειναι γενικοτερο και ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ολες τις Ταξεις και ολων των ειδων τα «σουργελα» (και αυτους που προδιδουν την πατριδα δλδ) ..Να γιατι ο Εθνικο»σοσιαλισμος» (Ιδεολογια) επιλεγει το Εθνος !!! Για να «παιξει» μπαλα και η μπουραζουαζια του καθε λαου …οπως συνεβη και με τον Χιτλερ δλδ ,τον Μουσολινι και τον «δικο» μας τον Μεταξα ….Καθολου τυχαια λοιπον η «αγαπη» της ΧΑ για Εφοπλιστες ,Τραπεζιτες …την ωρα που τσαμπουναει τα περι Εθνους …

      • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

        Αντιγραφή από άρθρο στο Κουρδιστό Πορτοκάλι.

        «Ο πυρετός απογοήτευσης οδηγεί τους Έλληνες σε αλλόκοτες επιλογές. Το να παίρνει 15% η Χρυσή Αυγή στα gallop είναι μια αλλόκοτη επιλογή. Μπορεί όμως και να μην είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα. Δεν υπάρχουν 30% ηλίθιοι ανάμεσά μας; Φυσικά και υπάρχουν. Πολλοί ανεβάζουν το ποστοστό ηλιθιότητας των Ελλήνων στο 50%. Με τους μισούς Έλληνες να είναι ηλίθιοι πως να μην πάρουν τα ποσοστά που παίρνουν όχι μόνο η Χρυσή Αυγή αλλά και τα υπόλοιπα βλαμμένα κόμματα της Βουλής.

        Το πόσο ηλίθιοι είναι οι Έλληνες μπορεί να το διαπιστώσει κανείς πολύ εύκολα-ιδιαίτερα τον Αύγουστο-που έχουν βγει όλοι από τα σπίτια τους, (δεν έχει σημασία ο προορισμός) και εκφράζονται ελεύθερα σε δημόσιους χώρους, όπως είναι οι παραλίες, οι ταβέρνες, οι καντίνες, τα καφενεία, τα πλοία, οι σουβλακερί.

        Η παπαρολογία πάει σύννεφο, υπάρχει μια διάχυτη, σχεδόν ασυγκράτητη ροπή στην βλακεία. Κάτι σαν την μάνα (να σου πετύχει) της διαφήμισης του χυμού life. Σου λένε οι ειδήμονες ότι οι νέοι Έλληνες πρέπει να πάρουν ρίσκα στο επιχειρείν. Ποιος να τα πάρει όμως; Ο χλεχλές που τον κυνηγάει η μάνα του για να πιει την πορτοκαλάδα η ο νεολαίος-κομματόσκυλο που περιμένει να διορισθεί στο Δημόσιο, την ΕΡΤ, το υπουργείο και πάει λέγοντας. Μισό αιώνα τώρα το κράτος υποδύεται τον επιχειρηματία τον μανατζαρέο και βγάζει στελέχη τεχνοκράτες τύπου Πρωτόππαπα, Πολυζωγόπουλο, Σπυρόπουλο, γαμώ τα γαμώτα δηλαδή.»

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s