Ξεπουληματίες!


ΠΩΛΕΙΤΑΙΓράφει o Νίκος Μπογιόπουλος

Ενα τρελό γλέντι, ένα μεθύσι ευτυχίας, ένα πανηγύρι ικανοποίησης συντελείται τις τελευταίες μέρες στα δελτία των «8». Μια λέξη κλίνεται σε όλες τις πτώσεις, συνοδευόμενη από ξέφρενους αλαλαγμούς χαράς:
«Αποκρατικοποίηση»!

Οι «παπαγάλοι» των «σωτήρων» έχουν ξετρελαθεί με το ξεπούλημα του ΟΠΑΠ, εύχονται νέα ξεπουλήματα, με αφορμή την επίσκεψη Σαμαρά στο Πεκίνο, διαπιστώνουν «μηνύματα εμπιστοσύνης των επενδυτών», με αφορμή την έλευση των Καναδών στο αεροδρόμιο των Σπάτων, επιδαψιλεύουν ύμνους στην κυβέρνηση, γιατί «άρχισαν επιτέλους οι αποκρατικοποιήσεις», και γενικώς βρίσκονται σε έναν παροξυσμό που θυμίζει τον αξέχαστο Αυλωνίτη να διαλαλεί την πραμάτεια του, φωνάζοντας:
«Περάστε κύριοι, ό,τι πάρετε ένα τάληρο, κύριοι»…
*
Παρατήρηση πρώτη: Η πραμάτεια του Αυλωνίτη ήταν δική του. Αυτά που ξεπουλάει ο Σαμαράς, ο Στουρνάρας, το ΤΑΙΠΕΔ και η κομπανία των «8», από επιχειρήσεις μέχρι φράγματα (!), κι από υποδομές στρατηγικού χαρακτήρα μέχρι νερό, γη και θάλασσα (!), από πού τα φέρανε; Από το σπίτι τους;

Παρατήρηση δεύτερη: Αν αυτό το ξεπούλημα είναι «αναπτυξιακό» και «φιλολαϊκό», γιατί η Ελλάδα δε γνώρισε καμία φιλολαϊκή ανάπτυξη, παρά τις Ούλεν, τις Πάουερ, τις Πεσινέ, τους Τομ Πάπας, τους Ωνάσηδες, τους εθνικούς εργολάβους, τους εθνικούς προμηθευτές και τους εθνικούς «νταβατζήδες», που της πίνουν το αίμα από συστάσεώς της;

Παρατήρηση τρίτη: Επειδή το δικό τους κράτος είναι παρακολούθημα των μονοπωλίων. Επειδή το δικό τους κράτος τα πιάνει από τις ιδιωτικές «Ζήμενς». Επειδή το δικό τους κράτος τα βάρη των ιδιωτικών «Λίμαν Μπράδερς» στις ΗΠΑ, των ιδιωτικών «Μπάνκια» στην Ισπανία, των ιδιωτικών τραπεζών στην Ελλάδα τα φορτώνει στο δημόσιο ταμείο και από εκεί στην πλάτη των λαών, από πού προκύπτει ότι το ξεπούλημα είναι το «αντίδοτο», τάχα, στο συνειδητά και ταξικά ξεπουλημένο δικό τους κράτος, ενώ στην πραγματικότητα το ξεπούλημα συνιστά τη συνέχεια και την προέκταση αυτού ακριβώς του ξεπουλημένου – δικού τους – κράτους.

Παρατήρηση τέταρτη: Αν ο λεγόμενος δημόσιος τομέας δουλεύει για λογαριασμό των ιδιωτών κι αν οι μέχρι τώρα κερδοφόροι τομείς του δούλευαν και δουλεύουν για λογαριασμό των «αφεντικών», από πού προκύπτει ότι το ολικό ξεπούλημά τους θα είναι υπέρ του λαού και όχι εις βάρος του λαού, όπως συνέβαινε με το έως τώρα μερικό ξεπούλημά τους;
*
Ας σταθούμε λίγο στο τελευταίο:

Λένε ότι άμα ξεπουλήσουν τα πάντα θα μειωθεί το χρέος, θα μειωθούν τα ελλείμματα, θα μειωθεί η ένταση της λιτότητας.

Ξεπερνάμε την απάτη πως, ξεπουλώντας κερδοφόρους τομείς θα μειώσουν το χρέος, και μάλιστα τη στιγμή που στερούν έσοδα και κέρδη από το Δημόσιο για να τα χαρίσουν απευθείας στους κεφαλαιοκράτες!

Θυμίζουμε, πρώτον:

To έτος 2000 το δημόσιο χρέος της χώρας ήταν 139,2 δισ. ευρώ.
Το 2004 το δημόσιο χρέος είχε ανέλθει στα 201,2 δισ. ευρώ.
Το 2009 το δημόσιο χρέος έφτασε στα 298,5 δισ. ευρώ.
Το 2012 το δημόσιο χρέος, και μάλιστα παρά το «κούρεμα», έφτασε στα 305 δισ. ευρώ.

Θυμίζουμε, δεύτερον:

Εως το τέλος της δεκαετίας του 2000 είχαν ξεπουλήσει και ξαναξεπουλήσει τον Σκαραμαγκά και όλη σχεδόν τη ναυπηγική βιομηχανία. Είχαν ξεπουλήσει την ΑΓΕΤ, τον ΟΤΕ, το 90% του τραπεζικού τομέα, το λιμάνι του Πειραιά, την «Ολυμπιακή», τους οδικούς άξονες της χώρας, το 48,5% της ΔΕΗ, το 38% της ΕΥΔΑΠ, το 64% από τα «Ελληνικά Πετρέλαια», το 49% του ΟΠΑΠ, το 92% της Εθνικής Τράπεζας, το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», τη γέφυρα του Ρίου κ.ο.κ.

Και ρωτάμε:

Την περίοδο που συνέβησαν όλα αυτά τα ξεπουλήματα, κι αν τα ξεπουλήματα είναι «καλά», είναι «επενδυτικά», είναι «αναπτυξιακά», πολύ περισσότερο αν τα ξεπουλήματα είναι «σωτήρια» από το χρέος, τότε γιατί το χρέος από το 2000 μέχρι το 2012 – ενόσω δηλαδή συνέβησαν αυτά τα ξεπουλήματα – υπερδιπλασιάστηκε;
*
Η απάντηση είναι προφανής, την έχουμε επισημάνει πολλάκις και θα την επαναλάβουμε:

Δεν ξεπουλάνε για να μειώσουν τα χρέη, αλλά για να ενισχύσουν την κερδοφορία της ολιγαρχίας, παραδίδοντάς της, για να ξεζουμίσει, ό,τι απέμεινε από τη δημόσια περιουσία.

Δεν ξεπουλούν για να «πληρώσουν τα χρέη της χώρας».

Ξεπουλούν για να εκπληρώσουν το μόνο χρέος που αναγνωρίζουν και το μόνο «χρέος» που τους καθοδηγεί: Το ταξικό τους χρέος απέναντι στα μονοπώλια και τους κεφαλαιοκράτες που υπηρετούν.

ΠΗΓΗ:
http://www1.rizospastis.gr/columnPage.do?publDate=11/5/2013&columnId=1821
http://resaltomag.blogspot.gr/2013/05/blog-post_4148.html

16 comments on “Ξεπουληματίες!

  1. Ο/Η Λεωνίδας λέει:

    οταν θελουμε να πουμε «η ΑΛΗΘΕΙΑ δεν μπορει να κρυφτει » ….λεμε «Μπογιοπουλος» ……ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ Καντο λιμα Μπαμπι (Μπαμπινιωτη)

  2. Ο/Η konstantinosomegas λέει:

    ερωτηση.. οταν εφερναν τα μνημονια στη βουλη γιατι το κκε κ οι λοιπες δηθεν αντιμνημονιακες δυναμεις δεν παραιτηθηκαν απο τη βουλη ωστε να μεινουν μονοι τους οι δωσιλογοι κ να οδηγηθει η χωρα ουσιαστικα σε ακυβερνησια κ αμεση πτωχευση πριν υπογραψουν το ξεπουλημα? γιατι τα δηθεν αντιμνημονιακα κομματα ηταν μεσα στη βουλη την ωρα που αποφασιζοταν το ξεπουλημα της χωρας και δεν ηταν εξω στο συνταγμα με το ενα εκατομμυριο κοσμου που ετρωγε τα χημικα?
    να απαντησω εγω? μηπως ο μεσος ψηφοφορος του κκε, τρωει καλυτερα απο τον κουβανο συντροφο? ……..ρε ουστ λαμογια ξεπουλημενοι ολοι..

    • Ο/Η Αμετανόητος λέει:

      Υπάρχει μεγάλη ευθύνη και στο ΚΚΕ και στα άλλα αντιμνημονιακά κόμματα…
      Συμφωνώ ότι οι αγώνες τους ήταν χλιαροί…
      Στο ακόλουθο που έγραψες δεν συμφωνούμε.
      «μηπως ο μεσος ψηφοφορος του κκε, τρωει καλυτερα απο τον κουβανο συντροφο?»

      Θέλουμε πολλά χρόνια για να πιάσουμε τη Κούβα…
      Εμείς με τέτοιο εμπάργκο που της κάνουν θα είχαμε γίνει γιουσουφάκια…
      Ο Μπογιόπουλος καλά τα γράφει…
      Μπορεί κάποια στιγμή να ξυπνήσει και η ηγεσία του ΚΚΕ…
      Ποιός ξέρει ?

      • Ο/Η konstantinosomegas λέει:

        ενω τωρα δεν εισαι γιουσουφακι..

        • Ο/Η Αμετανόητος λέει:

          εμένα δεν με γνωρίζεις…στο έχω ξαναπεί.
          μίλα καλύτερα για τον εαυτό σου Κων/νε, όχι για άλλους και ιδιαιτέρως όταν δεν γνωρίζεις.
          και αφού θέλεις να μάθεις, γιουσουφάκι ΔΕΝ είμαι.
          κι ούτε θα γίνω.
          και «γιουσουφάκι του χρήματος» εγώ δεν γίνομαι.
          τους έφτυσα και το έφτυσα…
          και ο νοών νοείτω.

          • Ο/Η konstantinosomegas λέει:

            σχημα λογου ειναι οχι προσωπικη αναφορα.. εσυ σαν μοναδα εισαι αμελητεα ποσοτητα.. ανεξαρτητα με το τι πιστευεις ή το πως ζεις….. η μοιρα ενος λαου ειναι κοινη κ αυτο μας προσδιοριζει κ μας χαρακτηριζει….. το συλλογικο κ οχι το ατομικο… κ παντα κρινομαστε εκ του αποτελεσματος….. θα συμφωνησεις λοιπον οτι ο νεοελληνας ειναι γιουσουφακι ε?
            να τα λεμε τα πραγματα με το ονομα τους συντροφοι….. οι κουβανοι ειχαν αξιοπρεπεια, εμεις ειχαμε τα αγαθα του καπιταλισμου…. κ τα δυο δεν γινεται

    • το 1 εκ. δεν εφτασαν ποτε στην Αθηνα …μακαρι να εφταναν ..

      1)Μια φορα ξεπερασαν τις 500.000 (το CNN μιλαγε για 700.000) και ηταν το 2012 στο Β μεσοπροθεσμο την δευτερη μερα και εγινε κατορθωτο αυτο γιατι το ΠΑΜΕ επιασε απο νωρις μπροστα στη Βουλη και δεν επετρεψαν στους μπαχαλακηδες να κανουν απ το πρωι τα παιχνιδακια με τους μπατσους και να χαλασουν το μαζεμα τοσου κοσμου .Ακριβως γι αυτο σκυλιασε ο Χρυσοχοιδης και εβαλε τους ασφαλιτες και τους ΧΑυγιτες να χτυπησουν ευθεως τους διαδηλωτες του ΠΑΜΕ !!!!(παγκοσμια πρωτοτυπια «διαδηλωτες» να χτυπησουν αλλους διαδηλωτες) .Η δικαιολογια οτι το ΠΑΜΕ τους …..εμποδισε να μπουν στη Βουλη !!!! κατερρευσε οταν αποχωρησε το μεσημερι (μετα την επιθεση ) το ΠΑΜΕ και εμειναν οι «αγνοι» ,»ακομματιστοι» και «αγωνιστες» αυτοι να κανουν τα γνωστα «παιχνιδακια» με τα ΜΑΤ !!! και να στησουν το «θεατρακι» ΔΙΑΛΥΣΗ ΕΙΡΗΝΙΚΩΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΩΝ με αξονα «προκαλουμε τα ΜΑΤ «- ριχνουν χημικα -παπαλα το πανυγηρι
      Αν δεν ειχαν χτυπησει το ΠΑΜΕ, ως το βραδυ (στην ψηφιση) θα ειχε μαζευτει 1.000.000 λαου απ εξω και καποιοι βουλευτες ΘΑ ΚΩΛΩΝΑΝ (περασε οριακα)…..αυτο ακριβως φοβηθηκαν

      2)Η παραιτηση και αποχωρηση κομματος απ την Βουλη δεν σημαινει ΤΙΠΟΤΑ για το Συστημα αν δεν εχει το κομμα ή τα κομματα αυτα το 1/3 των εδρων (100)

      3) Το ΚΚΕ εχει πει εδω και χρονια (και συμφωνω ) Ο ΕΧΘΡΟΣ δεν ειναι στη Βουλη (εκει ειναι τα υπαλληλακια ) ,αποδειξη : οι «εφεδρειες » που διαθετουν για εκει (ΛαΟΣ ,ΧΑ , ΠΟΛΑΝ παλιοτερα κλπ)
      το «θηριο» ειναι αλλου …..κατα Θριασιο μερια και κατα Ακτη Μιαουλη ..ο νοων νοειτο

      • Ο/Η Kimwn λέει:

        Τι λες τώρα ?????
        Ξυπνάς το θηρίο μέσα μου …..
        ΑΓΚΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

      • Ο/Η konstantinosomegas λέει:

        απλα επιβεβαιωνεις ποσο συστημικο ειναι το κκε με τις απαντησεις που δινεις.. μπες στις εικονες του google να δεις μονος σου προσεκτικα τη συγκεντρωση στο συνταγμα κ ασε τι λεει το κκε
        εγω δεν ειπα παραιτηση ενος κομματος αλλα ολων των δηθεν αντιμνημονιακων της αντιπολιτευσης…. τι θα εκαναν δηλαδη οι σαμαροβενιζελοι? συγκυβερνηση σε αδεια εδρανα? την αλλη μερα θα επεφταν κ θα πτωχευαμε…
        γιατι δεν βγηκαν ολοι τα δηθεν αντιμνημονιακα κομματα εξω στο συνταγμα με τον κοσμο την ωρα που ξεπουλιοταν η ελλαδα? …………………..γαργαρα
        απλα ειναι τα πραγματα αγαπητε… εσυ, το κκε κ ολοι οι αριστεροι του πρωκτου δουλευουν για το συστημα γιατι αυτο τους ταιζει καλυτερα απο την κουβα…. να εχετε τον ανδρισμο να το παραδεχτειτε κ αφηστε τις αριστερες παπαρολογιες…. καπιταλες του κερατα ειστε ολοι του στυλ τραβατε με κι ας κλαιω..

        • κατ αρχην ΤΕΡΜΑ οι κουβεντες μαζι σου λαμογιο του πρωκτου
          κατα δευτερον το «συστημα» που το εχεις πιπιλα στο στομα σου ειναι το μνημονιο κι αυτα που σου αρεσουν ,ειναι τα αφεντικα που δεν τολμας να αναφερεις και γι αυτο χτυπας τα περι διαγραμματων ολη μερα ,τα υπαλληλακια τους ,πολιτικους και την ΔΥ πελατεια τους ,,,,δλδ το σαμαρι
          και κατα τριτον το ΠΑΜΕ θα μαζευε πανω απο 1.000.000 αποτρεποντας κατι πρακτορακια σαν και σενα να τους διαλυσουν …γι αυτο γινατε δολοφονοι

          • Ο/Η konstantinosomegas λέει:

            ποναει η αληθεια ε.. ? παλια οι αριστεροι εδιναν τη ζωη τους για την πατριδα.. σημερα εχουν γινει οι βολεμενοι του συστηματος… γιατι αν εκφραζανε τους μη προνομιουχους, τους εξαθλιωμενους κ τους πεινασμενους, θα κανανε αλλης μορφης αγωνες κ οχι βολτες στους δρομους που σε τελικη αναλυση νομιμοποιουν τη δημοκρατια των μνημονιων.. τα κομματα του κυνοβουλιου εκφραζουν μονο τους ψηφοφορους τους κ αυτοι ειναι οι ψιλοβολεμενοι του συστηματος, με το μισθουλακο τους, τη συνταξουλα τους, το αμαξακι τους, την παραθεριστικη τους κατοικια… αυτα ειναι τα συγχρονα ιδανικα για τα οποια αγωνιζεται η αριστερα.. μια ελιτ της μεσαιας ταξης που στηριζει το συστημα για να μη χασει τα προνομια της κ γινουμε κουβα…..αδιαφορωντας για το ξεπουλημα της χωρας, αρκει καθε μηνα να μπαινει το δανεικο ρευστο στην τσεπη….

  3. Ο/Η Kimwn λέει:

    Θέλω και 10 χιλιόμετρα ΔΕΗ !!!

  4. Ο/Η sfina λέει:

    Πόρνη πολιτική-ξεπουλημένοι πολιτικοί, προσαρμόζεται την πολιτική σας και την κάνετε λάστιχο, όμως όχι για το καλό της πατρίδα μας και του λαού της, αλλά πως να σώσετε τα κεκτημένα και τα πανάκριβα τομάρια σας εμπαίζοντας άθλια τα εκατομμύρια των Ελλήνων–Από το φθινόπωρο του 2009 μέχρι σήμερα και τι δεν είδαμε!!!–Τον Καρατζαφέρη να μας φορτώνει αντί του Πετσάλνικου να μας «σώσει» ο Παπαδήμος εκλεκτός των τραπεζιτών και των Γερμανών και με αντιπρόεδρο τον πρόεδρο του πασοκ Βενιζέλο? που κατάργησε τον γιωργάκη από το αεροπλάνο– Τον δε αντιμνημονιακό? και κατόπιν μνημονιακό και ξενόδουλο σαμαρά να σαμποτάρει την συγκυβέρνησή του με σκοπό τις εκλογές για να κυβερνήσει αυτός–Τον Τσίπρα που θα έσκιζε το μνημόνιο να μας μιλά τώρα για παράταση του χρέους, η κάποιος από αυτούς και από αντιμνημονιακός και αντι-αμερικανός να επισκέπτεται την γερμανία και την αμερική– Τον Κουβέλη να μην θέλει και να παίρνει όρκο ότι δεν συνεργάζεται με την νουδούλα και το πασόκ, ενώ τώρα μπορεί!!!– Τον Καμμένο ούτε πεθαμένος με Σαμαρά-Βενιζέλο, αλλά αν έπαιρνε το υπουργείο άμυνας θα μπορούσε!!!–Το δε ΚΚΕ αντί να υπερασπιστεί τα κεκτημένα του εργάτη που κατακτήθηκαν με αίμα και ιδρώτα, δια του ΠΑΜΕ υπερασπίζεται την βουλή!!! από τους αγανακτισμένους–Την ΧΑ να μοιράζει αίμα και τρόφιμα αλλά μόνο στους Έλληνες, γιατί τους αλλοδαπούς είναι στην φροντίδα του Καμίνη!!!! Στη δε βουλή έχουν καταργηθεί τα πάντα και η «δημοκρατία» λειτουργεί με πράξεις νομοθετικού περιεχομένου και με φύλα πορείας!!!– Και τέλος μας λένε γλυτώσαμε την χρεοκοπία γιατί το χρέος το 2009 ήταν 280 δις, ενώ το 2022 που μπορεί να είναι το ίδιο η και περισσότερο δεν θα χρεοκοπήσουμε!!!

    • Ο/Η Λεωνίδας Παλαιοκώστας λέει:

      Υπερασπιστηκε την Βουλη ;;;;; Απο ποιον ;;; Απ τον υπολοιπο «αγωνιστη»,»επαναστατη» και «ακομματιστο» ,»αγανακτισμενο»λαο;;; Και αντε τα κομμουνια ειναι «συστημικα» και «πουλημενα» …

      Αμ ΟΛΟΙ αυτοι οι «ΤΣΕ ΓΚΕΒΑΡΗΔΕΣ» ,οι ‘ακομματιστοι» ,»αγανακτιστας» ,»ΔΕΝΠΛΗΡΩΜΕΝΑΔΕς»
      γιατι δεν μπουκαραν στη Βουλη;;;;;; 500.000 λαος ηταν ,γιατι καναν τουμπεκι ,οταν αποχωρησαν το μεσημερι οι 50.000 «πρακτορες» του ΠΑΜΕ …που ταχαμου «εμποδιζαν» ….την «επανασταση»;;; Την ωρα που ψηφιζαν τα λαμογια ,στις 12:00 …..400.000-450.000 να μπουνε μεσα να τα σαρωσουν ολα ;;; Γιατι δεν μπουκαραν οι «αγωνισταραδες» την προηγουμενη που το ΠΑΜΕ ηταν μακρυα απο την Βουλη στην Σταδιου;; Να σου πω εγω γιατι ;;;
      Γιατι μια ζωη ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ στα καφενεια ηταν και περιμεναν ΑΛΛΟΙ να σπασουν τα αρχ@δια τους και να «τσεπωσουν» κι αυτοι κατι, ακοπα .Να σας βγαλει το φιδι θελατε απο την τρυπα το ΠΑΜΕ …ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ οποια ΤΡΥΠΑ ….ουτε ΤΟ ΟΠΟΙΟ φιδι ….αλλα αυτο που φανταζεστε μια ζωη για ΦΙΔΙ ….

      Ουτε την μερα της προβοκατσιας της ΜΑΡΦΙΝ τσιμπησε το ΠΑΜΕ και καλα εκανε !!! με τους 50 πρακτορες του ΛάΟΣ μπροστα στον Αγνωστο ,με τα σημαιακια του ΠΑΜΕ !!! στα χερια !!!!!
      Και γι αυτο ωριοντουσαν Παγκαλοι και Καρατζαφερηδες στη Βουλη εκεινη τη μερα ,νομιζαν οτι το ΚΚΕ θα τσιμπισει να τους δωσει αλλοθι : «Οι κομμουνιστες καταλυουν το Συνταγμα και τους νομους !!!!»
      Νομισαν οτι ειναι τιποτα απειρα μαθητουδια οι κομμουνιστες ,που θα τους λυσουν τα χερια για τον «γυψο» που ετοιμαζουν στον λαο μας ,και θα χρεωθουν και τη ρετσινια : «την ανοικτη δικτατορια μας την φεραν οι ΚΚΕδες με την ακαιρη επανασταση του » ..να λεει το χαχολοποπολο …μετα …..

      Τον γυψο θα τον περασει ο ιδιος ο λαος στον σβερκο του ! Απ την στιγμη που τον καναν να συμπαθει τους πραγματικους αυριανους δημιους του ,που θα ριξουν και το τελευταιο μασκαρεμα της «Δημοκρατιας» που πλεον δεν χρειαζεται στο συστημα των αστων …..τους ναζιστονεατερνταλ ..που μοιραζουν αιμα (σικ!) και τροφιμα….

      …αλλα ξεχναμε οτι μοιραζουν και Τραπεζες σε Τραπεζιτες !!!!!!!
      …αλλα ξεχναμε οτι εχουν περι πολλου το «Ιδρυμα Λάτση» !!!!!
      ….ή οτι «κλαινε» για την υπερμετρη φορολογια των Εφοπλιστων ,φανερα και στα ισια χωρις να ντρεπονται !!!!!!
      ή οτι αν ερχοταν αρθρο αρθρο το μνημονιο καποια οι ΧΑ θα τα ΨΗΦΙΖΑΝ !!!!!!!

      δεν ειναι περιεργο ,ουτε πρωτη φορα ,που θα μας κυβερνησει ενα γελοιο «υποκειμενο» !
      εδω ανεχτηκαμε τον Παπαδοπουλο 7 χρονια
      ή τον ΓΑΠ
      στον Χοντροχουντοβασιλοφρωνα Εραστη των SS θα κολλωσουμε ;;;
      Ειπαμε το ΠΑΜΕ …..φυλαει την Βουλη (το θεωρητικο ανδρο της Δημοκρατιας)
      αρα ποιος τη χεζει …..
      την Δημοκρατια

      ΓΥΨΟ ΛΌΙΠΟΝ

      • Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

        Ὁ Γέροντας Παίσιος τὸ 1983 στὴ Σουρωτὴ εἶχε ἀναφέρει συγκεκριμένα: «Θὰ ἔρθει καιρὸς ποὺ θὰ ἀνεβαινοκατεβαίνουν κυβερνήσεις, θὰ ἐναλλάσσονται τὰ κόμματα, θὰ ἀνακαλοῦνται διατάγματα, θὰ ψηφίζονται νόμοι καὶ θὰ καταργοῦνται ἄλλοι, καὶ θὰ ἐπικρατεῖ σύγχυση καὶ ταραχή. Τότε, ὅμως, θὰ ἀντιδράσουν λίγοι πιστοὶ Χριστιανοὶ ἀλλὰ καὶ τὸ Κ.Κ.Ε..»

        Έχω να ρίξω γέλιο αν δω τα κκεδια να δέρνουν δοσίλογους….Τη χρυσή αυγή ψήφισαν για μπουγάτσα και άλλος θα τους ψήσει….

        Υ.Γ.

        Λεό…. λέει » λίγοι πιστοί χριστιανοί και το κκε.». Εγώ είμαι στους λίγους χριστιανούς…. Όχι στο κκε.

        χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

        αλλά μετά δεν θέλω εκλογές και τέτοια και να δω το κκε με καμιά 40%…..αυτά να τα ξεχάσεις….

        γερμανοτσολιάς θα ντυθώ…..χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

    • Ο/Η konstantinosomegas λέει:

      σωστη τοποθετηση σφηνα..

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s