Επενδύσεις θερινής νυκτός ή το όνειρο του τραπεζίτη (σημ.ο τραπεζίτης το βλέπει από τις USA τώρα…)


ΟΠΑΠΣημ.Αμετανόητος : Επειδή έχουν βαλθεί να μας τρελλάνουν με τις περιβόητες ιδιωτικοποιήσεις

και ακούμε συνέχεια για επενδύσεις υπενθυμίζω ξανά τί έγραφα πέρυσι στις 18/01…

Ο ΟΠΑΠ χαρίστηκε…και δεν κρατούν πλέον ούτε τα προσχήματα.

——————————————————————————————————————————————

Στους πίνακες 1 & 2 που παρατίθονται παρακάτω, φαίνεται καθαρά, ότι οι Ξένες Επενδύσεις σε μία Οικονομία είναι μάννα εξ’ουρανού.

Και μιλάμε βέβαια για τις Αμεσες Ξένες Επενδύσεις και όχι για τις Επενδύσεις Χαρτοφυλακίου που συνήθως είναι κερδοσκοπικού χαρακτήρα…
Το πιό σπουδαίο και κρίσιμο εργαλείο για την Ανάπτυξη μίας οικονομίας.
Οι χώρες του ΟΟΣΑ όπου συμμετέχουμε και εμείς είναι χώρες αναπτυγμένες στον Παγκόσμιο Χάρτη  με πολλές αντιφάσεις και διαφορές η μία από την άλλη.
Στο Καπιταλιστικά Παγκοσμιοποιημένο, σύστημα όπως έχουμε πεί εδώ, και σε πείσμα των «ειδικών», το Κεφάλαιο έχει πάντα Πατρίδα.
http://olympia.gr/2011/12/23/capitalism/

Και αυτό, το αποδεικνύουν πολύ ξεκάθαρα, οι ακόλουθοι πίνακες.
Το «ξένο» κεφάλαιο βέβαια είναι πολύ προσεκτικό για το «πού» θα τοποθετήσει τα χρήματά του…Και δεν γίνονται ποτέ άρπα κόλλα επενδύσεις, ειδικά σε καιρούς Μονεταριστικής Δοξασίας…το κάθε ευρώ ή δολλάριο είναι πολύτιμο.
Διεθνώς, υπάρχουν οι επενδύσεις τύπου “greenfield” και τύπου “brownfield”.
Στις «greenfield» μία ξένη επιχείρηση ιδρύει νέες μονάδες παραγωγής και στις «brownfield» μία ξένη εταιρεία εξαγοράζει τις υφιστάμενες εταιρείες.
Από τη δεκαετία του 1990, όπως λέει ο καθηγητής Τσανγκ, οι επενδύσεις τύπου “brownfield” παγκοσμίως,είναι πάνω από το 50% των άμεσων ξένων επενδύσεων.
Το 2001 μάλιστα είχαν φτάσει στο 80%…!  

Η πατρίδα του Κεφαλαίου σαφέστατα είναι η χώρα από την οποία «φεύγει» ένα χρηματικό ποσό για να επενδυθεί σε μία άλλη χώρα, με σκοπό την μεσοπρόθεσμη ή μακροπρόθεσμη απόσβεση της επένδυσης,την αποκόμιση κερδών και την εδραίωση της οποιασδήποτε ξένης «μπράντας» στην εσωτερική αγορά της χώρας που θα λάβει το κεφάλαιο…
Σαφέστατα υπάρχουν και άλλοι στόχοι πέραν των εμπορικών που μπορεί να υποκρύπτουν τέτοιες επενδυτικές κινήσεις (π.χ. πολιτικοί στόχοι).
Δεν το ακουμπάμε όμως καθόλου αυτό το σημείο.Καίει, είναι μεγάλο, και θέλει πολύ ανάλυση για το πώς οι Πολυεθνικές καταφέρνουν μέσω των Πολιτικών της κάθε χώρας να ελέγχουν τα Ξένα Κράτη…Πάντως, στην οικονομική ιστορία κάθε χώρας, που ισοπεδώνεται από τις πολυεθνικές, θα συναντήσουμε πάρα πολλές ομοιότητες…

Η Ελλάδα μας, ως γνωστόν και επί μακρόν, έχει Αρνητικές Ξένες Επενδύσεις.
Μάλιστα το 2004, έτος Ολυμπιακών Αγώνων ήμασταν χειρότεροι και από την συμπαθέστατη Γκάνα…!
http://www.xrimatistirio.gr/news/preview_news.asp?CATEGORY_id=68&NEWS_DATA_ID=94010
Προφανώς, μία Οικονομία στα πλαίσια του μηδενικού προστατευτισμού και της «ελεύθερης αγοράς», χωρίς πραγματικές Επενδύσεις δεν μπορεί να σταθεί στα πόδια της.Και εφ΄όσον έχουμε απωλέσει προ πολλού το Εκδοτικό Νομισματικό Προνόμιο δεν μπορούμε με Νομισματικό τρόπο, «ρίχνοντας» χρήμα στην αγορά (πολλαπλασιαστής του Keynes) να δώσουμε ανάσα ζωής στην ετοιμοθάνατη οικονομία μας…

Δεν μπορεί συνεχώς να «φεύγουν» περισσότερα χρήματα στο εξωτερικό από ότι έρχονται…κάποια στιγμή θα στραγγίξουμε εντελώς.
Οι ξένες Πολυεθνικές, που χρόνια τώρα είναι εγκατεστημένες στην Ελλάδα,ρουφάνε στην κυριολεξία α) μέσω της «υπεραξίας» από τον εργαζόμενο και β) μέσω της υπερτιμολόγησης των αγαθών, τα χρήματα από την αγορά και δεν ξανα-επενδύουν τα κέρδη τους.Μία κλασσική καπιταλιστική τεχνική, που στήνεται με τις συνδεδεμένες επιχειρήσεις, τις γνωστές Μητρικές και Θυγατρικές
Προτιμούν τα Κέρδη τους (και καλά κάνουν) να είναι ασφαλή στην πατρίδα της Μητρικής τους εταιρείας ή σε έναν φορολογικό παράδεισο.  
Χώρια βέβαια και το κακό που γίνεται από τις καταθέσεις των «Ελλήνων πατριωτών», που και αυτοί παρκάρουν τα ευρουλάκια στους φορολογικούς παραδείσους…Η Χώρα μας έτσι,βιώνει κυριολεκτικά το μαρτύριο της σταγόνας.
Ελλειψη ρευστότητας και καλπάζουσα Ανεργία σαρώνουν πιά την Ελληνική Οικονομία.Η Υφεση καταστρέφει τον Κοινωνικό ιστό.

Ο τραπεζίτης πρωθυπουργός μας από την άλλη,αλλά και ο προηγούμενος,(με το φαστ-παμπούκης-τρακ) ονειρεύονται να δούν καραβάνια ή πλοία με μετρητό, να καταφθάνουν εξ Ανατολής…
Κόντρα ομιλίες,επαφές,συνέδρια,roadshow,ταξίδια παντού και όλο ωραία λόγια για να έρθουν οι κουτόφραγκοι να επενδύσουν…για την περιβόητη Ανάπτυξη.
Ομως,σαν τους Βάρβαρους του Καβάφη αυτοί δεν έρχονται…κάτι περιμένουν.
Εγώ ξέρω τι περιμένουν, μάλλον φαντάζεστε και εσείς.
Οπως οι γύπες κόβουν βόλτες πάνω από την ετοιμοθάνατη γαζέλα…ε, κάτι τέτοιο…
Και βέβαια δεν προβλέπεται να έρθουν λίαν συντόμως, διότι προφανέστατα οι Ευρωπαίοι,οι Αμερικάνοι και οι λοιποί «φίλοι» μας έχουν άλλους σκοπούς για την Ελλάδα…
Είναι πασιφανές ότι πάντοτε ήθελαν μία Ελλάδα-υπηρέτη να εξυπηρετεί τους συνταξιούχους πολίτες τους.Εχουμε απίστευτες Κλιματολογικές συνθήκες,έχουμε μία Θάλασσα και ακτογραμμμή που θεωρείται η Ομορφότερη στον κόσμο,έχουμε Νησιά μικρά διαμάντια,και έχουμε Βουνά απαράμιλου φυσικού κάλλους.
Ποιός δεν θα ήθελε να απολαμβάνει αιωνίως διακοπές πληρώνοντας ψίχουλα στους ντόπιους Ελληνες ?
Αυτή λοιπόν είναι μία «μαύρη αλήθεια» και δεν είναι μόνο Οικονομικής φύσεως αλλά είναι θέμα Γεωγραφίας και Φυσικής.
Και άλλωστε, εάν θέλουν και τους «μορφωμένους γηγενείς» θα τους εξάγουν στις εγκαταστάσεις τους  κι έτσι θα εργαστούν για το δικό τους συμφέρον.
Η εργασία, αποτελεί εδώ και πάρα πολύ καιρό, καθαρό εμπόρευμα…

Αφού άρμεξαν κάποιοι πονηροί την αγελάδα του Νότου (και κόψανε και τα μαστάρια),τώρα μπορούν να αγοράσουν τον στάβλο από τον χρεοκοπημένο κτηνοτρόφο…
Μετά από τόσα χρόνια ασύδοτου Νεοφιλελευθερισμού, στο κατασκεύασμα που λέγεται Ε.Ε. η Ελλάδα καλείται να παίξει το ρόλο του προτεκτοράτου.
Είναι πλέον πασιφανές.
Δείτε προσεκτικά τις χώρες, ειδικά στον Πίνακα 2.
Το «χοντρό παιχνίδι» όπως παρατηρείτε γίνεται από 15-16 Κράτη που προσπαθούν να «σπρώξουν» με τον οποιοδήποτε τρόπο (ακόμα και με πόλεμο) τις επιχειρήσεις της χώρας τους.
Αν εμείς σαν Χώρα, μπορούσαμε πραγματικά να προσελκύσουμε, επενδύσεις τύπου greenfield, έστω 10-15 δις κάθε χρόνο,και μόνο την δεκαετία 1995-2005,τότε σαφέστατα, τα πράγματα σήμερα, θα ήταν αλλιώς.
Δυστυχώς, φαίνεται ότι και εδώ στη χώρα μας, μόνο οι επενδύσεις «brownfield» μεγαλούργησαν.
Τηλεπικοινωνίες,Μεταφορές,Τράπεζες,Πολεμική Βιομηχανία,Λιμάνια κ.α. είναι κλάδοι που οι «επενδυτές» τότε τα αγόρασαν «κοψοχρονιά».Φιλέτα.
Παραδόθηκαν σε ξένα χέρια ολόκληροι τομείς της Εθνικής Οικονομίας και δεν δημιουργήθηκαν από ξένες εταιρείες καινούριες-νέες, παραγωγικές γραμμές και κλάδοι που θα συνέβαλλαν περαιτέρω και στην Απασχόληση και στην Ανάπτυξη της Ελληνικής Οικονομίας…
Και αυτό δυστυχώς συνέβη και στον Ιδιωτικό τομέα αλλά και στο Δημόσιο Τομέα.

Oι Οικονομολόγοι J.M.Keynes και I.Fisher κάποτε έγραψαν:
« η προσδοκία μείωσης της αξίας του χρήματος υποκινεί την απασχόληση γενικά, επειδή αυξάνει τον πίνακα της οριακής αποδοτικότητας του κεφαλαίου,δηλαδή τον πίνακα ζήτησης επενδύσεων και η προσδοκία αύξησης στην αξία του χρήματος, δρά συμπιεστικά, επειδή μειώνει τον πίνακα της οριακής αποδοτικότητας του κεφαλαίου»  
Σε αυτήν την παράγραφο, εμπεριέχεται όλη η ουσία γιατί δεν θα γίνουν επενδύσεις στην Ελλάδα, όσο υπάρχει αυτή αισχρή Μονεταριστική Ευρωπαϊκή Πολιτική.

Κλείνοντας θα πώ ότι η  Χώρα μας είναι μία χώρα με σπουδαίους Παραγωγικούς Συντελεστές, και με Τρομακτικές Ανθρώπινες δυνάμεις.Δυστυχώς, κάποιοι πολιτικοί και επιχειρηματίες κατάφεραν να τους θέσουν εν αχρηστεία ή σε καθεστώς «μισθωτής σκλαβιάς».
Χωρίς Εθνικό Σχέδιο,χωρίς καμία Εθνική Στρατηγική, μπήκαμε στην «ελεύθερη» παγκοσμιοποιημένη αγορά σαν πρόβατα στην σφαγή.
Τώρα,υπό τις παρούσες συνθήκες,παρακαλάμε να μπούν Αραβες να αγοράσουν Ποδοσφαιρικές ομάδες και πάμε να χαρίσουμε πάλι Ορυκτό πλούτο και Πετρέλαια στα Διεθνή Γεράκια…
Δεν θέλω να σας κουράσω άλλο,ο σκοπός μου ήταν να δώσω κάποια στοιχεία να διαβάσετε και δόξα σοι ο Θεός, μυαλό έχετε και καταλαβαίνετε.
Παρατηρείστε με την ησυχία σας τους πίνακες, και άμα δείτε, καμιά σοβαρή και ωφέλιμη για τον τόπο επένδυση, πάρτε με τηλέφωνο.
Και μην ξεχάσετε να ξυπνήσετε και τον Τραπεζίτη…

ΠΙΝ.1- ΑΜΕΣΕΣ ΞΕΝΕΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥ ΟΟΣΑ

 

 

 

 

 

 

Pοές Α.Ξ.Ε στις χώρες του ΟΟΣΑ, 1993-2002*

Εισροές

Εκροές

Καθαρές Ροές

Η.Π.Α.

1284.5

Η.Π.Α.

1220.8

Ηνωμένο Βασίλειο

407.0

Βέλγιο-Λουξεμβούργο

682.4

Ηνωμένο Βασίλειο

891.5

Γαλλία

312.0

Ηνωμένο Βασίλειο

484.5

Γαλλία

634.4

Ιαπωνία

208.8

Γερμανία

393.8

Βέλγιο-Λουξεμβούργο

680.3

Ελβετία

118.2

Γαλλία

322.4

Γερμανία

489.7

Γερμανία

95.8

Ολλανδία

272.5

Ολλανδία

346.8

Ολλανδία

74.4

Καναδάς

206.1

Ιαπωνία

253.2

Ισπανία

44.2

Σουηδία

167.9

Καναδάς

223.5

Ιταλία

37.2

Ισπανία

152.7

Ισπανία

196.9

Φιλανδία

38.3

Μεξικό

128.6

Ελβετία

191.5

Καναδάς

17.4

Ιρλανδία

97.2

Σουηδία

141.3

Νορβηγία

3.6

Δανία

88.9

Ιταλία

110.5

Πορτογαλία

0.7

Ιταλία

73.3

Φιλανδία

83.6

Ισλανδία

0.3

Αυστραλία

74.9

Δανία

79.4

Ελλάδα

-5.6

Ελβετία

73.3

Αυστραλία

44.0

Κορέα

-2.4

Πολωνία

49.4

Νορβηγία

38.7

Τουρκία

-7.6

Φιλανδία

45.2

Κορέα

35.5

Αυστρία

-8.1

Ιαπωνία

44.3

Πορτογαλία

29.4

Δανία

-9.5

Κορέα

37.9

Αυστρία

28.2

Σλοβακία

-9.6

Αυστρία

36.3

Ιρλανδία

26.4

Νέα Ζηλανδία

-19.2

Τσεχία

35.9

Μεξικό

5.4

Ουγγαρία

-20.1

Νορβηγία

35.1

Τουρκία

3.1

Βέλγιο-Λουξεμβούργο

-2.1

Πορτογαλία

28.7

Νέα Ζηλανδία

2.7

Σουηδία

-26.5

Ουγγαρία

22.7

Ουγγαρία

2.5

Αυστραλία

-30.9

Νέα Ζηλανδία

21.9

Ισλανδία

1.3

Τσεχία

-34.9

Τουρκία

10.7

Τσεχία

1.1

Πολωνία

-48.6

Σλοβακία

9.6

Πολωνία

0.8

Η.Π.Α.

-63.8

Ελλάδα

9.3

Ελλάδα

3.7

Ιρλανδία

-70.8

Ισλανδία

1.0

Σλοβακία

0.1

Μεξικό

-123.2

Σύνολο ΟΟΣΑ

4891.1

Σύνολο ΟΟΣΑ

5766.2

Σύνολο ΟΟΣΑ

875.1

 

 

 

 

 

 

*(ποσά σε δις. δολλάρια)

 

 

 

 

Πηγή: ΟΟΣΑ, International Direct Investment Database

 

 

ΠΙΝ. 2- ΤΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ ΤΩΝ Α.Ξ.Ε.

              (ποσά σε δις. δολλάρια)

 

 

 

 

 

Τα κορυφαία 50 ζευγάρια των Α.Ξ.Ε.

Εγχώρια Οικονομία

Χώρα Υποδοχής

1985

1995

2005

1

Ηνωμένο Βασίλειο

Η.Π.Α

44

116

282

2

Χονγκ-Κονγκ, Κίνα

Κίνα

..

120

242

3

Η.Π.Α

Ηνωμένο Βασίλειο

48

85

234

4

Ιαπωνία

Η.Π.Α

19

105

190

5

Γερμανία

Η.Π.Α

15

46

184

6

Η.Π.Α

Καναδάς

49

83

177

7

Ολλανδία

Η.Π.Α

37

65

171

8

Κίνα

Χονγκ-Κονγκ, Κίνα

0.3

28

164

9

Βρετανικές Παρθένοι Νήσοι

Χονγκ-Κονγκ, Κίνα

..

70

164

10

Καναδάς

Η.Π.Α

17

46

144

11

Γαλλία

Η.Π.Α

7

36

143

12

Ελβετία

Η.Π.Α

11

27

122

13

Λουξεμβούργο

Η.Π.Α

0.3

6

117

14

Ολλανδία

Γερμανία

5

34

111

15

Ολλανδία

Γαλλία

10

31

102

16

Ηνωμένο Βασίλειο

Γαλλία

9

26

96

17

Ολλανδία

Ηνωμένο Βασίλειο

17

27

93

18

Γερμανία

Ηνωμένο Βασίλειο

3

14

86

19

Η.Π.Α

Ολλανδία

8

25

84

20

Γαλλία

Ηνωμένο Βασίλειο

5

13

80

21

Η.Π.Α

Ελβετία

..

14

79

22

Η.Π.Α

Γαλλία

12

36

79

23

Γερμανία

Γαλλία

6

21

79

24

Ολλανδία

Ιρλανδία

..

..

76

25

Βέλγιο

Γαλλία

..

17

73

26

Η.Π.Α.

Γερμανία

14

41

68

27

Ηνωμένο Βασίλειο

Ολλανδία

4

18

67

28

Γαλλία

Γερμανία

2

15

59

29

Γερμανία

Ολλανδία

2

12

58

30

Η.Π.Α

Αυστραλία

..

33

54

31

Βέλγιο

Ολλανδία

1

11

50

32

Ηνωμένο Βασίλειο

Γερμανία

3

11

49

33

Η.Π.Α

Κίνα

..

18

48

34

Ιαπωνία

Κίνα

..

19

47

35

Λουξεμβούργο

Γαλλία

..

2

44

36

Αυστραλία

Η.Π.Α

3

10

44

 

 

 

 

 

 

37

Η.Π.Α

Ιαπωνία

..

15

44

38

Ολλανδία

Ελβετία

..

10

43

39

Ολλανδία

Χονγκ-Κονγκ, Κίνα

..

16

42

40

Ηνωμένο Βασίλειο

Νότιος Αφρική

..

..

40

41

Ολλανδία

Ιταλία

..

6

40

42

Λουξεμβούργο

Γερμανία

0.3

3

40

43

Ταϊβάν, Επαρχία της Κίνας

Κίνα

..

18

40

44

Ελβετία

Γαλλία

5

19

39

45

Η.Π.Α

Σουηδία

1

6

39

46

Ηνωμένο Βασίλειο

Αυστραλία

..

25

38

47

Παρθένοι Νήσοι

Κίνα

..

3

37

48

Βέλγιο & Λουξεμβρούργο

Ιρλανδία

..

..

37

49

Ολλανδία

Σουηδία

1

6

36

50

Ηνωμένο Βασίλειο

Σουηδία

..

2

35

Πηγή: UNCTAD, foreign direct investment(http://www.unctad.org/fdistatistics)

Το άρθρο πρωτοδημοσιεύτηκε στο Olympia.gr στις 18/01/2012.

10 comments on “Επενδύσεις θερινής νυκτός ή το όνειρο του τραπεζίτη (σημ.ο τραπεζίτης το βλέπει από τις USA τώρα…)

  1. Ο/Η konstantinosomegas λέει:

    το χρημα δεν φευγει απο τη χωρα μας μονο με τις πολυεθνικες αλλα κ απο τους μεταναστες ή λαθρομεταναστες που χρησιμοποιουμε ολοι μας για να κανουμε τη δουλεια μας φτηνα.
    δεν πιστευω οτι υπαρχει σημερα εργοδοτης που να μην χρησιμοποιει μεταναστες γιατι ενω εχουν πεσει τα μεροκαματα των ελληνων, η τεχνογνωσια πλεον βρισκεται στα χερια των αλλοδαπων αφου την προηγουμενη δεκαετια οι ελληνες ασχοληθηκαν με τις σπουδες τους προσδοκωντας σε μια θεση στο δημοσιο…. δηλαδη με λιγα λογια οι αλλοδαποι μας πηραν τις δουλειες.
    ειτε νομιμοι ειτε παρανομοι το χρημα κανει φτερα στις πατριδες τους..
    επισης πολυ χρημα χανουμε απο τα σουπερμαρκετ.. οχι ομως οπως το εννοει ο αρθρογραφος..
    δεν εχει καμια σημασια αν ειναι ελληνικο ή γαλλικο ή γερμανικο.. ουτως ή αλλως το όποιο κερδος θα παει στην ελβετια.. αυτο που εχει σημασια ειναι να προωθουννται ελληνικα προιοντα κ το μονο σουπερμαρκετ που το κανει αυτο ξεκαθαρα κ με ονοματεπωνυμο, διευθυνση κ τηλεφωνο, ειναι το γερμανικο που μαλιστα προωθει κ στις αγορες του εξωτερικου, οπου εχει καταστηματα, τα ελληνικα προιοντα.. ομως ειναι δωρο αδωρο αν το ελληνικο προιον παραγεται απο αλλοδαπους.
    εγω γενικα εκτιμω οτι οι πολυεθνικες κανουν καλο σε μια υγιη οικονομια γιατι μεσω του ανταγωνισμου μονο οφελος μπορει να προκυψει για τον καταναλωτη… ειναι καποιοι ταλιμπαν που λενε οτι οι πολυεθνικες μας εκλεισαν χιλιαδες μαγαζακια…. κ δεν καταλαβαινουν οι κακομοιρηδες οτι αν κλεισει ενα σουπερμαρκετ κ ανοιξουν δεκα μπακαλικα, το καθε μπακαλικο προσθετει πανω στην αξια του προιοντως, το κοστος λειτουργιας του μαγαζιου αλλα κ λογω μικρου τζιρου δεν μπορει ο μπακαλης να διαπραγματευτει καλες τιμες με τους εμπορους….. δηλαδη θα αγοραζουμε το προιον στη διπλασια τιμη.
    πρεπει καποτε να σοβαρευτουμε σε αυτη τη χωρα… δεν ειναι αναπτυξη ο διορισμος στο δημοσιο, ουτε η κατασκευη εργων με δανεικα λεφτα, ουτε το να ανοιξουμε ο καθενας μας απο ενα μαγαζακι
    αυτο που χρειαζομαστε ειναι κινητρα στους νεους να ασχοληθουν με τη γεωργια, την κτηνοτροφια την ιχθυοκαλλιεργια κλπ … μονο με εξαγωγες θα μπορεσουμε να δουμε δικα μας λεφτα….. γιατι αν περιμενουμε απο ξενες επενδυσεις, αυτοι ερχονται να παρουν κ οχι να δωσουν
    φτανει πια με τους πανεπιστημονες…. ολοι οι νεοι με δυο τρια πτυχια… ελεος…… να κανουν τι? να δουλεψουν που? να βγαζουμε πτυχιουχους ανεργους κ να φευγουν στο εξωτερικο θελουμε?
    κουτσοι στραβοι ολοι στα πανεπιστημια?

    • Ο/Η Αμετανόητος λέει:

      “αλλα κ απο τους μεταναστες ή λαθρομεταναστες που χρησιμοποιουμε ολοι μας για να κανουμε τη δουλεια μας φτηνα.”
      Τους χρησιμοποιούμε όλοι μας ? όλοι μας ? είναι σίγουρο δηλαδή ? όπως ο Μαγγίνας ?
      Ενδιαφέρον…
      Το μικρό αυτό άρθρο Kων/νε εστίασε στις ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ και ιδιαιτέρως στις Α.Ξ.Ε.
      Ούτε στο κακό Ελληνικό Δημόσιο, ούτε στα Πανεπιστήμια, ούτε στους λαθρο κτλ…
      Το πολύ το (κυρ ελέησον) «κακό δημόσιο-φταίνε οι λαθρο-φταίει η παιδεία» κτλ, το βαριέται και ο παπάς.
      Διότι το ψάρι βρωμάει πάντα από το κεφάλι και στην κριτική σου δεν βλέπω να ασχολείσαι με το κεφάλι αλλά με την ουρά.
      Θα ήθελα να προχωρήσω σε κάποιον αντίλογο διότι δεν συμφωνώ (πάλι) καθόλου σε πολλά από αυτά που γράφεις π.χ.»εγω γενικα εκτιμω οτι οι πολυεθνικες κανουν καλο σε μια υγιη οικονομια»…αλλά δεν έχει νόημα για μένα.Πλέον.
      Η συνεχής επανάληψη καταντάει γραφικότητα (μίλησα για εμένα).
      Καλή λευτεριά και καλή Ανάσταση

      • Ο/Η konstantinosomegas λέει:

        κ εγω εχω βαρεθει να διαβαζω για τον κακο καπιταλισμο συνεχεια αλλα δεν το κανω θεμα….. ετσι ειναι η δημοκρατια.. ο καθενας λεει τα δικα του.. αλλιως παμε σε κκε κατασταση..

        • Ο/Η Αμετανόητος λέει:

          Δηλαδή για να είμαστε σοβαροί, στο άρθρο που σχολίασες, διάβασες κάπου για τον «κακό καπιταλισμό» ?
          ή νομίζεις ότι αν θέλω να καθήσω και να γράψω ένα ΣΟΒΑΡΟ δοκίμιο γενικώς για τον καπιταλισμό, δεν θα το κάνω με άκρως σοβαρά και αξιόπιστα επιχειρήματα ?
          Μάθε λοιπόν ότι στη ζωή μου, μου έμαθαν κάποιοι, ότι ΔΕΝ χρειάζεται να ξανα-αποδεικνύω αυτά που αποδείχθηκαν πριν από αιώνες…
          Χίλιες φορές λοιπόν αυτά που λέει το ΚΚΕ (κι εύχομαι να τα εννοεί πλήρως) παρά την ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ ΧΩΡΙΣ ΤΕΛΟΣ που ζεί η Ελλάδα…
          Καλό βράδυ

          • Ο/Η konstantinosomegas λέει:

            α σε αυτο εχεις δικιο οπως κ αν μου’λεγες 1000 φορες χρυση αυγη παρα αυτο που ζουμε, παλι δικιο θα ειχες
            αλλα για να σοβαρευτουμε, το μονο συστημα που εχει προσφερει αξιοπρεπη διαβιωση ειναι ο καπιταλισμος. εστω κ με τις αδυναμιες του…. κ μιλαω για γεγονοτα κ οχι για θεωριες που εχεις εσυ στο μυαλο σου κ φανταστικα ουτοπικα σεναρια
            ο καπιταλισμος ομως ειναι ενα παιχνιδι με κανονες κ οποιος δεν μπορει να σνταπεξελθει λογω ανικανοτητας, διαφθορας κλπ χανει το τρενο
            αντι να δουμε ποια ειναι τα δικα μας λαθη κ να αλλαξουμε πορεια, ψαχνουμε να βρουμε το φταιξιμο ολων των αλλων.
            εγω λεω καθαρα…. παραγωγη-εξαγωγες.. δεν υπαρχει αλλος δρομος εδω που φτασαμε…
            φτανει πια με τους αεριτζηδες της μεταπολιτευσης… τα δανεικα τελειωσαν… οι τρομακτικες ανθρωπινες δυναμεις πρεπει να αρχισουν να δουλευουν για να εχουν ενα πιατο φαι.
            πρεπει ο δημοσιος υπαλληλος να γυρισει στο χωριο του κ να πιασει την τσαπα κ το φτυαρι
            η σημερινη βουλη ειναι για τα μπαζα… ειναι ολοι τους μελη του σαπιου συστηματος κ κανείς δε λεει την αληθεια στο λαο οτι δεν μπορουμε να συνεχισουμε αλλο με αυτο το μοντελο οικονομιας.. ολοι χαιδευουν αυτια για να παρουν ψηφους μεχρι να τα ξεπουλησουμε ολα κ να μας χρεωκοπησουν κανονικα… γιαυτο λεω μονο καμια χουντα αν μας κατσει θα δουμε φως

            • Ο/Η Αμετανόητος λέει:

              Πολύ με τα χρυσά αυγά κλωθωγυρίζεις…
              Χρυσαυγή μία,χρυσαυγή δύο, και κόντρα χρυσαυγή και ξανά χρυσαυγή…
              Χρυσαυγίτης είσαι Κων/νε ?

          • Ο/Η konstantinosomegas λέει:

            δεν εχω κανει μποντι μπιλντινγκ κ δεν ξερω αν θα με δεχτουν

            • Ο/Η Αμετανόητος λέει:

              Ααααα αυτό δεν είναι πρόβλημα…
              Θα σε βάλουν σε εντατικό πρόγραμμα ανάκτησης φυσικής κατάστασης θα πάρεις και δύο τρία «φουσκωτικά» χαπάκια και είσαι έτοιμος…

  2. Ο/Η Λεωνίδας Παλαιοκώστας λέει:

    «ο καπιταλισμος ομως ειναι ενα παιχνιδι με κανονες κ οποιος δεν μπορει να σνταπεξελθει λογω ανικανοτητας, διαφθορας κλπ χανει το τρενο»

    Το
    Βαρδινογιαννεικο
    Κοπελουζεικο
    Κοκκαλεικο
    Μπομπολεικο
    Μπακατσελεικο
    Μελισσανιδεικο
    Φιλιππεικο
    Λατσεικο
    Νιαρχεικο
    Αγγελοπουλεικο
    και λοιπες εφοπλιστικοβιομηχανοτραπεζικες Δυναμεις
    σε χαιρετουν Κωνσταντινε …..
    γιατι οταν εσυ ψαχνεις τους κανονες του καπιταλισμου (ΧΑΧΑΧΑΧΑ εναν κανονα εχει: κερδος επι πτωματων ) και εχεις σαν χωρα χασει -οπως λες-το τρενο (φορτωνοντας το χασιμο σε διαφθορες ,ανικανοτητες και δημοσιοιδιωτικοτεμπελχανισμους ) …..αυτοι κανουν ΠΑΡΤΥ με την μλκια που βαραει ακομα μια μεγαλη μεριδα υπηκοων τους …..

    ΥΓ:»αλλα για να σοβαρευτουμε, το μονο συστημα που εχει προσφερει αξιοπρεπη διαβιωση ειναι ο καπιταλισμος. εστω κ με τις αδυναμιες του» ……. ΝΑΙ μονο που τωρα the party is over ,τα κεφαλια μεσα ,η αξιοπρεπεια παπαλα ….Ζησε με την αναμνηση αυτων των καλων ,βαρβατων εποχων του καπιταλισμου που ειχε αναπτυξη …..δανεικα μας τις ειχαν δωσει τις «αξιοπρεπεις διαβιωσεις» ……τωρα κουπι στη γαλερα τους και με ρυθμο

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s